Ik heb in november een miskraam gehad. sinds die tijd ben ik weer normaal ongesteld geworden, precies op tijd! en mijn eisprong voel ik nu nog beter als voorheen. als ik ongesteld moet worden en rond mij eisprong heb ik vaak last van mijn eierstokken en mijn onderbuik.. ook vaak na de sex heb ik het idee dat er te hard tegen mijn baarmoeder ofzo is gestoten.. komt dit nou gewoon door de eisprong of zal er wat anders wezen? van binnen ziet het er wel normaal uit volgend de huisarts... ook verlies ik vaak 2 a 3 sliertjes bloed na de sex. hoe lang kan je normaal last hebben van je eisprong? en wat moet ik hiermee?
hoi Moniek, het gebeurt vaker na een zwangerschap, ook al is het maar kort geweest, dat je daarna je eisprong voelt en dat je baarmoeder ook gevoeliger is rond de eisprong. Dit is vervelend maar niet erg. De huisarts zei al dat het er goed uit zag, dus je hoeft je verder geen zorgen te maken. Dat je een beetje bloed verliest is ook niet erg, rond de eisprong is het allemaal wat beter doorbloed en knapt er eerder een vaatje. Geen zorgen dus! Mirjam