Ja met sensitest. Ook licht streepje, ga nu twee dagen wachten en dan met dezelfde nog eens testen. Want al die verschillende testen... daar word ik ook niet wijzer uit 😊
Nee 😔 Geen foto... test kapot gegaan door de kleine ( hij begint te grijpen en dan die dipsticks... geen combo he) maar heb sinds enkele dagen menstruatiepijn... maar niets wijst erop dat ze zouden komen... temparuur hoog en veel afscheiding... plopjes en steekjes in mijn onderbuik en lies. En niet vergeten de testen. We zullen wel zien he
Hoi Meid, Ik zie ook een streepje! Geen schrik hebben voor de kids zo kort op een. Is een zaligheid! Wel hard werken ma doe het zo graag. Bij nr1 en 2 zit er 13 maanden tussen. tussenn r2 en nr3 zal het 17 maanden zijn. Van mij mocht nr 3 nog wat korter,maarja, niet voor het kiezen he Hebben heel bewust ze kort oo elkaar en heb er tot nu toe nog altijd geen spijt van! Ben benieuwd of het streepje gaat oplopen.
Ik heb jij de.bij de eerste 3 zit er steeds bijna 3 jaar tussen.bij 3 en 4 11 maanden.en in dec komt nr 5 en dan is het 3 jaar en 4 maanden.het heeft allemaal wel wat. maar de jongste nu hebben heel veel aan
Ga je morgen testen? Ben heel nieuwsgierig Kindjes dicht op elkaar heeft voor en nadelen denk ik, als jij het maar ziet zitten Ik had het ook graag gewild! Helaas had ik heftige bekkenproblemen dus was het gewoon niet mogelijk. Ik had al hulp nodig voor de zorg van mijn zoontje uiteindelijk zwanger geraakt terwijl ik nog volop aan de therapie was. Het was heel spannend hoe het lichamelijk zou gaan. Gelukkig gaat het nu erg goed! Wie weet voor nr.3