net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    goedenmorgen allen :D

ladyangelaM welkom leuk joh ook voor de 4de wij gaan ook voor de 4de voor jou extra spannend bijna je nod

sophie idd hopen dat ie knal posi is dan kan de rest in de kast haha en wat is de post lekker vroeg bij jullie zeg.

ik heb gisteren 3 zw testen besteld omdat het dus echt niet door wil zetten :cry: en heb besloten als er morgen nog niks gebeurt is dat ik er dan voor de zekerheid een test tegen aan gooi zal wel niks zijn maar toch zal niet de eerste keer wezen dat ik door de pil heen zwanger zou zijn geraakt :rolleyes:
    was al supervroeg wakker vandaag en kon niet meer slapen dus toen de oudste wakker werd en mama beneden zag zitten stond ze mee heel verbaasd aan te kijken s ochtends komt ze altijd eerst nog even lekker bij mama in bed liggen en nou was mama daar niet haha

meiden ik hoop snel op positief nieuws van jullie
    groetjes joyce

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Hoop het ook sophie dat je er maar een paar nodig hebt! )kan ik de rest van je over nemen ha ha )
    Fijn dat je wat meer houvast hebt met je cyclus wou dat ik in je schoenen stond!

welkom ladyangelinaM iedereen mag mee kletsen hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer baby's hoop ik!

Hoop voor je dat het doorzet joyce kun je klussen met een leuk doel! of dat je al zwanger bent zou super zijn toch?

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Morge meiden,

Inderdaad Sophie we zijn gisteren doorgereden naar ons buitenhuisje vandaar nog geen berichtje. Nu net even onze oeroude laptop aangesloten die zooooooooo langzaam is. Dus geen mega berichtje van mij zolang ik hier zit want ik ben bang dat het weg is als ik het ga verzenden :)

Bij het consultatiebureau was het wel ok. Hij was niet erg gegroeid of zwaarder geworden. Volgens hem omdat hij al zeker 5 weken ziek is kan dat de groei belemmeren. Gelukkig dat hij van zichzelf al een groot ventje is. Hij is nu met 4,5 mnd nl 70 cm en 8 kg. Er zit geen grammetje vet aan. Ik hoop dat hij vanaf nu zijn eten weer binnen houdt en snel opknapt.

Smiddags naar de doc. voor zowel de kleine als voor moi. De kleine moet nog 2 weken de inhaler gebruiken en als het niet over is moet hij naar een kinderarts. In verwachting van een allergie of luchtwegen probleem.
    Hij moet nu 2 weken omeo drinken (vies) en elke dag zijn bedje verschonen (hmmm mag wel wat extra lakens gaan aanschaffen.

Bij mij ging het ok. Wat oncharmant toch zo liggen voor een onderzoek. Het bloeden is vanochtend opgehouden. De uitslag duurt 3 weken (dus wel wat langer dan sommige meiden hier dachten). Ze kon geen poliep waarnemen, het zag er normaal en rustig uit (altijd leuk te horen als iemand met haar hoofd tussen je benen zit).

Ze heeft 'toestemming' gegeven om te gaan proberen om zwanger te worden. Dat was voor ons het belangrijkste nieuws.

Dus over 2 weken terug voor de kleine en ik de week erna bellen voor de uitslag.

Van veel oefenen komt nu niet. Mannetje (de grote) is nu ook ziekies. Grrr en het weer valt ook tegen. Misschien dat we al eerder terug gaan naar de stad. Even aankijken.

Fijn weekend allemaal en meiden die bij hun nod zitten succes. Nieuwe meiden zet jullie info even in het schema en welkom.

Liefs, Gaby
    [/quote]

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi gaby,

3 weken voordat je de uitslag hebt jeetje kon het niet nog langer pfff hopenlijk knapt je kleine mannetje snel weer op 5 weken al ziek echt sneu
    ondanks dat de uitslag dan pas over 3 weken is heb je iedergeval groen licht gekregen dat is wel prettig toch gelukkig dat het je meegevallen is en ja de situatie dat je daar ligt is niet echt fijn maar het is voor een goed doel.
    heel veel beterschap voor beide mannen hopen dat je grote man ook snel opknapt dan kan je aan de klus.

groetjes joyce

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Joyce, dat is dan dus wel even spannend voor je als je die test doet. Wie weet :D Wat schattig van je dochter!

Lammetje :)

Gaby, gelukkig toestemming :D Wat belachelijk lang drie weken :rolleyes:
    Bedoel je dat je door het onderzoek bent gaan bloeden?
    Gelukkig zag het er rustig uit. En fijn dat het weer achter de rug is.
    Voor je zoontje heel veel beterschap! En je vent ook al ziek. Ook voor hem beterschap. Hopelijk schijnt de zon toch nog vandaag. Hier breekt ie toevallig net weer iets door.

xx Sophie

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi meiden,
    heb net de schrik van me leven gekregen me dochters waren aan het fietsen buiten maar sinds dat me oudste met een veel ouder vriendinnetje omgaat is het hommeles net dus ook normaal blijven ze op de stoep hier voor de deur of naar de speeltuin achter het begon ineens keihard te hagelen hier dus manlief zegt nog ow die komen zo wel binnen en ik gelijk er is iets ik voel het dus hij ok ik rij wel even een rondje komt ie terug en zegt tja ik zie ze nergens en gaat doodleuk op de bank zitten :evil: daar was ik dus echt niet blij mee dus ik ja sorry hoor maar ik ga heel het dorp rond om te zoeken er lopen genoeg gekken rond dus net het moment dat ik in de auto zit en weg wil rijden kijk ik in me achteruit kijk spiegel en ja hoor daar komt me oudste aan drijfnat van de hagel ik de auto terug gezet eruit gesprongen en geschreeuwd dat ze de stoep op moesten de oudste deed het de jongste niet die reed midden op de straat vervolgens komt er uit de zijstraat hier een bmw rijden heel rustig en ik maar schreeuwen dat ze de stoep op moet half rennend wat doet die mongool geeft extra gas en rijd de bocht om en ik zo hard ik kon schreeuwen kijk uit! net op tijd trapte die op zn remmen pffff ik naar me jongste dr van dr fiets af gehaald en dr de stoep op gezet ik schrok me dood wat bleek had dat vriendinnetje die dus bij het kanaal woont gezegt kom met me mee mag wel van je moeder heb ik gevraagd not! :evil: en de meiden zijn echt te goed van vertrouwen toen ik binnen was stond ik te shaken als een rietje van kwaadheid onmacht en angst meiden waren intussen in de woonkamer en ik zakte in mekaar in de gang dat beeld van die auto en me jongste dat bleef ik maar voor me zien terwijl ik dit hier neertyp shake ik nog als een idioot en de meiden die begrijpen het niet zo goed geloof ik.

moest dit even kwijt
    groetjes van mij

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfoeh Joyce, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen dankzij je moederinstinct.
    Balen dat het vriendinnetje zo'n invloed op ze heeft en wat rot dat dit meisje dingen vertelt die niet kloppen.

Dikke knuffel en hoop dat je zo weer een beetje bijkomt van de schrik.

xx Sophie

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan bewaar je ze voor de 3e, sophie! ;)

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :)

Joehoehoehoehoehoeoeoeoeoeoe heb een zo goed als positieve ovulatietest. Streepje lijkt nog iets lichter dan controlestreep, maar ziet er ongeveer hetzelfde uit. Denk morgen een dikke vette test :D :p :D
    Ben zo opgelucht!

x Sophie

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb net bij fert.friend gekeken. Beide keren dat ik zwanger werd (en ook keer met foute innesteling), dus alle keren dat ik ovutest deed, had ik op zondag een dikke vette positieve test. Zal t helpen :D :p

x Sophie

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Joyce, leuk 'vriendinnetje zeg! Hebben de meiden een beetje door, dat je zo geschrokken bent?

Gaby: voor jullie weer groen licht!!! super en succes he!!!

alle nieuwe meiden: ook heel veel succes!

hier zijn de duivels weer bijna weg... dus we gaan er weer voor. Vandaag voor het eerst een stukje gaan fietsen!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tuurlijk 8)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik kreeg trouwens nooit een positieve ovu test. ik had in de maand dat ik zwanger raakte met de smiley's van CB geprobeerd, maar niks...

net het traphekje opgehangen, kan meneer veilig kruipen... gaat zo snel he.

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hallo daar ben ik weer,
    sophie super meis en wie weet is dat het wel haha you never know :D

marloes ja denk wel dat ze het een beetje begrijpen heb geprobeerd uit te leggen waarom ik zo geschrokken was en de oudste snapte het wel alleen tja de jongste dat wil nog niet echt geloof ik ze zeiden iedergeval allebij dat ze nooit meer zomaar weg zouden gaan en het eerst zouden vragen of ze ergens naartoe mogen.
    en ligt het aan mij of is jou mannetje gewoon super snel ?
    mijn ventje kruipt nog niet ook geen aanstalten tot wel op zn buik liggen en koppie hoog beentjes spartelen maar thats it.

ik had de zw testjes binnen gekregen en natuurlijk gelijk er 1 tegen aan gegooid ookal had ik best wel wat gedronken en moest ik niet echt plassen heeft ie toch gewerkt want controle streepje kwam netjes tevoorschijn helaas is het bij 1 streepje gebleven dus hoop dat het nog doorzet en anders heb ik misschien wel gewoon een keer mazzel met een lichte tot geen bloeding.

groetjes joyce

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik denk dat hij wel vlot is hoor... Zet ook kleine stapjes als we hem vast houden.
    Maar lopen hoeft nog niet hoor...haha

jammer dat er maar 1 streepje op je test staat.. dan idd maar hopen dat het deze maand echt een lichte bloeding was.. ook fijn toch.

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, fijn dat je ongi bijna over is. Veel succes en klusplezier :D :p
    Dat je geen positieve ovutesten kreeg lijkt me lastig en zonde van je geld dan. Heb ik overigens wel vaker hier gelezen. Jij houdt toch ook je temp. bij?
    Gaat inderdaad snel! En ook al kleine stapjes...
    Sophie doet nu wel verwoede pogingen te kruipen. Kruipt wel iets achteruit en vooruit poging: op handjes en voetjes en billen heel hoog in de lucht, vervolgens ploft ze weer neer ;)

Joyce, Jammer dat je niet twee streepjes zag.

Mijn man vroeg me net of ik weet dat je bij positieve ovutest elke 2 uur moet sexen. Typisch mannen :rolleyes:
    Net heerlijk even stad in gewandeld en boodschappen gedaan met zn drietjes.

x Sophie

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    joepie sophie gaan met die banaan zou ik zeggen ben kei jaloers joh wou dat ik al zover was ! Krijg gewoon baby kriebels in mijn buik als ik bedenk dat je wel eens over paar dagen een baby in je buik kan hebben super meid!

Jeetje joyce is dat schrikken ik heb dat ook wel eens gehad met mijn zoontje zit je hart echt in je keel en zie je allemaal ramp senario s (schrijf je dat zo? )voor je brr rillingen krijg ik ervan.
    Balen dat je niet zwanger bent meid maar nu heb je wel zekerheid ik ga voor je duimen1

Marloes wat heb jij een snelle knul zeg stoer!

18. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hier eindelijk ook nog een berichtje van mij. Waren een paar drukke maar gezellige dagen. Vrijdag gezellig met z'n drietjes naar de dierentuin geweest. Paulien wist nog niet goed wat ze met al die rare beesten moest maar de kinderboerderij met de geitjes die ze kon aaien was wel een groot succes. Was echt wel heel fijn! En gisteren en vandaag alleen maar bezoek over de vloer want mannetje is jarig morgen en dus vieren we het maar dit weekend. Gezellige drukte dus!

Hier nog steeds geen ongi te bespeuren (vandaag dag 28 vd cyclus). Meestal heb ik een cyclus tss de 28 en 35 dagen (met een keertje een uitschieter tot 43 dagen). DUs nog een paar dagen geduld... Pfff, moeilijk hoor! Heb in ieder geval gisteren een setje zwangerschapstesten in huis gehaald. Als de nood tot een testje te groot wordt hoef ik in ieder geval niet nog naar de etos te lopen! :D Heb er een beetje een dubbel gevoel over, langs de ene kant ben ik al een paar dagen regelmaltig misselijk en overgevoelig voor geurtjes. Aan de andere kant heb ik al een paar dagen last van ongipijntjes en dat had ik de afgelopen maanden ook steeds vanaf een tweetal weken voor mijn ongi. Dus tja... ik zal toch nog even geduld moeten hebben en dat is niet mijn sterktste kant! Kon ik maar in mijn buik kijken...

Ga zo even teruglezen!
    Liefs,
    S.

19. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    goedenmorgen allemaal,

lammetje ja idd je ziet wat er had kunnen gebeuren en dat beeld kreeg ik even niet van me netvlies af en dan reageert de jongste nog heel droog ook alsof er niks aan de hand was.

sofieke alvast gefeliciteerd met je mannetje en een hele fijne dag vandaag.
    ik duim voor je dat je ongi lekker weg blijft en je een mooie posi test in je handen mag houden.

hier verder weinig te melden sinds gisteren verlies ik helemaal niks meer heb het dus maar 2 dagen super licht/weinig gehad echt heel vreemd want normaal loop ik leeg maar goed aan de ene kant denk ik geeft niks dit is super wou dat het altijd zo was haha en aan de andere kant vind ik het maar vreemd maar voordeel is wel dat we snel aan de klus kunnen haha

groetjes joyce

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Lammetje :) Zijn lekker aan de klus ja :D :p
    Hoe is het met jou?

Sofieke, wat leuk de dierentuin. Ljkt me leuk om te zien hoe ze op de dieren reageert. Gefeliciteerd alvast met je man en gezellige dag!
    Het is dus bij jou al erg spannend. Ik duim voor je!

Joyce, je zou bijna denken dat het een innestelingsbloeding was.... Ga je nog een keer testen? Als het niet zo is dan idd fijn dat je weer aan de klus kan.

Hier inderdaad vandaag een vet postieve ovulatietest :p En met deze hoeveelheid sex zou je toch denken dat het raak moet zijn :) Ben sowieso al erg blij dat m'n cyclus weer in orde is.

xx Sophie

Deel Deze Pagina