ik dacht meteen: Is ze zwanger .... maar het is je ei ei ei ei ei ei ei.... moet een super ei zijn Lammetje...
Jaaaaaa..!Lammetje! Jahoeeeee! Je eitje is geweest! Tralalalalalaaaaa (doet de eitjes dans ofzoiets..) Echt super voor je! Ik weet ook nog hoe blij ik was met mn ei! Ik zit nog heerlijk op de wachtbank! MN temp was steeds mooi hoog maar had vandaag een dipje....ik hoop natuurlijk op een innestelingsdipje, haha. Had vanacht wel veel ongi krampen gehad. Maar mn temp was om 6.00uur 36,9c (best hoog dus!) om 7.30uur 36.7 c en om 8,30 uur 36,9c..heb dus maar 36,9 c aangehouden omdat ik altijd om 8uur temp...beetje onduidelijk dus vandaag, maar ben wel weer benieuwd naar mn temp morgen.
Ik kom heel even snel nog binnen springen.... Lammetje gefeliciteerd meid! Eindelijk je eitje! Whiiiiiiiii \/ Sorry meiden vanaf volgende week ga ik alles bijlezen en bij houden! Hier gaat alles goed...de ongi bijna weer de deur uit
HA HA SOPHIE MEID GEKKIE KEI LEUK! dames allemaal super badankt ben ook zo super blij met mijn ei enne marloes hoop dat je gelijk hebt en ik meteen zwanger ben ha ha zou super leuk zijn! heb al zitten rekenen romy is dan ongeveer een jaar en 4 maanden prima leeftijd kan ze al lekker wandelen de laatste zware maanden ohw zou zo leuk zijn heerlijk dat ik nu kan duimen voor iets anders als het ei! (heb net van alles gehaald voor de cyclus ha ha heb ik niet meer nodig nu joepie bewaar ik lekker voor de volgende!) zou kei leuk zijn 25 augustus kan ik testen en dan is mijn zoontje jarig hebben we dubbel feest! oooooooohw niet te ver vooruit lopen lammetje moeilijk moeilijk....
Echt zooo leuk om te horen Lammetje! Ben echt blij voor je! Natuurlijk hoop ik ook dat je meteen zwanger bent, dat zou dan inderdaad dubbel feest zijn! Nou..ik doe dus mee aan dat onderzoek voor zwangerschapstesten....ik vandaag eerste testje gedaan (dipstick). KOmt er na 6 minuutjes een heeeeeeeel vaag lijntje, bijna niet zichtbaar, ook geen foto van te maken..ik had nog urine staan en ook nog een hoop testen..dus: nog een keertje getest. Nu met de cassette, die heb ik toen heel goedkoop gekocht..en ja, weer binnen de tijd een supervaag 2e streepje..maar helaas: weer niet duidelijk genoeg voor foto.. Ik maar weer een test gepakt die ik een keer gekregen heb, midstream van Matcare (ja..echt erg, heb zoveel testen liggen , al heb ik ze wel voor weinig geld hoor) ik testen...deze moet je na 3 minuten aflezen en binnen 15 minuten....nou..na zo'n 3 minuten..toch weer een vaag streepje....en deze is echt al duidelijk! Ik zit hier met een raar gevoel hoor, haha....weet wel: ik moet pas na mn nod testen of net ervoor...maarja..nu heb ik ook sinds eergisteravond misselijk gevoel, te vergelijken met wagenziek..... pffff...raar hoor! Hieronder een fotootje, wat denken jullie? Spannend wel hoor!
denk zelf mn ei op donderdagnacht gehad te hebben dus zit ik 9 dagen na mn nod (FF zegt iets anders namelijk)
Dank je zuurtje! Ik denk zelf oko dat het echt raak is deze keer! Ik heb vorige maand vals positief getest, maar toen ging het heel anders: dat was echt vreemd: toen kwam er eerst meteen een 2e lijntje, toen trok deze weg om er vervolgens weer te staan na lange tijd (een uur ofzo, ja, ik mocht die toen dus eigenlijk niet meer aflezen) En deze test is dus gewoon goed, omdat het lijntje netjes na 3 minuten zichtbaar werd (dan mag je hem dus pas aflezen,) en dus ruim binnen die 15 minuten..daarnaast heb ik nu dus 3 vage posi testen waarvan deze de duidelijkste is! maar: ik ga niet te veel juichen hoor, aangezien ik nog voor mn nod zit, ik kan ook nog gewoon ongi worden, wat ik uiteraard niet hoop! Ik moet dus toch iedere dag testen voor dat onderzoek.
@Sylvia: lijkt mij typisch een geval van 'ZWANGERSCHAP' ! 8) klein vraagje: hadden jullie echt een serieus kluspatroon?
marloes: ik hoop het ook heeeel erg! Wel erg spannend want ik weet wel heel goed dat ik ook nog gewoon ongi kan gaan worden....en als het na mn nod nog goed is, blijft het heel spannend die eerste periode (door mn 2 mk voor Demi) Maar positife denken is alleen maar goed dus doe ik dat maar Pfff....apart idee zo hoor......! Ik hoop dat de testen duidelijker gaan worden! En dat ik straks naar mei mag (tenminste geloof dat het mei is dan, begin mei ofzo, ik zal het eens opzoeken alvast) Ben eigenlijk best beetje zenuwachtig! Spannend!
Sylvia, wat spannend Echt al duidelijk te zien die streep Lammetje, ben je een feestje aan het bouwen x Sophie
hee sophie ik ben druk met feest vieren inderdaad loop echt te genieten met mijn ei! jij bent lekker over de grens heen he 20 weken nu kan je af gaan tellen (al duurd dat ook nog wel lang) hoop dat je lekker aan het stralen bent nu zit je lekker in de geniet periode heerlijk ben zoo jaloers! marsab ha ha jij weer jaloers op mij wie weet helpen je pulsatilla snel kun je ons volgen! neus meid hoe is het bij jou? milli alles weer een beetje op de rit meid? enne syl gefeliciteerd meid jippieeeeeeeeeik zie hem echt wel hoor en een streep is een streep 3x is scheepsrecht ik hoop dat ik je mag volgen meid! alleen ga jij nog naar april en de andere dames naar mei (klets je daar maar lekker mee ) [size=9]ja neus mijn klus program is om de 2 dagen en af en toe een dag eerder en als we echt geen zin hadden hoogstens 3 er tussen[/size]
@Lammetje; gefeliciteerd met je ei! @Sylvia: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zie duidelijk een 2e streepje!
Meiden, bedankt voor jullie reacties! vandaag weer testje gedaan voor onderzoek en streepje was weer ietsjes donkerder, nog steeds heel vaag hoor. Maar je hcg verdubbelt iedere 2 dagen dus dan zou hij morgen weer iets duidelijker moeten zijn..ik wacht het maar af! Maar oh wat spannend! Denk wel dat ik zwanger ebn maar nu afwachten of ik zwanger blijf! Als kan het na mn nod ook nog fout gaan natuurlijk..(heb daar helaas ervaring mee, 2 keer mk voor Demi) Maar ik ga van het positieve uit!
yes yes yes weer een zwangere syl eindelijk ! werd wel tijd dat er weer een zwangere mama kwam hier, hopen dat er snel meer gaan volgen!
Hoi, Ja ga ik ff proberen. Bel morgen direct de HA. Owww ik duim voor je hoor ivm je ei! En een mooie cyclus natuurlijk...1x en dan een pos test Knuffff