net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ole ole ole ole
    syl is zwanger
    syl is zwanger
    ole ole ole ole
    syl is zwanger hoplakee!

:D :) :eek: :confused: :) 8) :p ;) [-o< :thumup: :thumup:

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    tjah ik zou zeeeeeeeer graag meedoen maar er is er hier eentje(genaamd nico)die pas in januari wil.....
    ach ja dan is jurre nog maar 9maand.we hebben nogtijd he
    zal er daarna zoveel meer deugd van hebben van die dikke buik hihi

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Alle nieuwe kriebelaars welkom. ;)

Ben weer terug van vakantie. Een lekker weekje gehad, alleen was het weer wat minder.

Danio is echt al een grote jongen. Draait van z´n rug op z´n buik en heeft al 2 tandjes. :D

Verder nog niet ongi.

Is hier verder nog nieuws?

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik lees net dat Sylvia zwanger is: HOERA! Van harte meid.

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    tearke ik hoop dat ik niet op te wachten op je haha, maar je weet natuurlijk nooit hoelang het gaat duren, en het is zo januari misschien zijn we straks toch wel tegelijk zwanger ;)

Ik zou een mei kindje wel heel leuk vinden, dan hebben we straks 3 stiertjes in huis :)
    Daimy zou eigenlijk een ram zijn maar die heeft net zo lang zitten wachten tot ze ook een stier zou zijn ;)

femmigje welkom terug van vakantie! Idd wel zonde van het weer
    Leuk he dat ze zo snel groeien, en heeft hij al 2 tandjes joh? Heb bij Daimy nog niets kunnen ontdekken.

Nikita nog gefeliciteerd met Jari zijn doop, heb erg leuke foto´s voorbij zien komen!

En lammetje ik hoop zeker dat wij deze maand volgen! Maar jij mag eigenlijk eerst want jij wacht al langer ! ;)

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bedankt meiden, voor de lieve reacties, felicitaties!
    was vanmorgen weer snel weg (maar wilde dat toch alvast even vertellen!) want moesten voorlopig koopcontract tekenen omdat we ons huis verkocht hebben en moesten daarna naar consultatieburo. ff druk ochtendje geweest, Demi was zo moe, mn arme meisje!Nu ligt ze alweer een tijdje heerlijk te slapen!

Ik ga er nu wel vanuit dat ik zwanger ben! Wel leuk gevoel..maar nog steeds kan het fout gaan, daar ben ik me wel van bewust. Maar aangezien de klachten steeds erger worden (ben echt al behoorlijk misselijk, nu al! Al paar dagen maar nu wordt het echt steeds erger, het hoort erbij maar blehh!) En de streepjes die donkerder worden en dan dus die digitale test die nu al zwanger zegt! Ben wel heel blij hoor, maar het voelt nog heel onwerkelijk ofzo, apart gevoel wel!
    Ik zou het eigenlijk al iedereen willen vertellen...maar dat doen we niet..nouja, ik wel aan een goede vriendin van me.
    Mijn moeder komt vanmiddag ook even langs....pfff...moeilik hoor! Al wil ik het hun wel eerder vertellen (mijn ouder en zusjes) maar wel met een shirtje wat Demi dan aankrijgt met Grots zus van?
    Misschien dat ik dadelijk toch maar alvast een banner neer ga zetten!
    Hoop zo erg dat het goed blijft gaan!

Ik ga (nee blijf, want ik duim al de hele tijd) duimen voor jullie hoor! Dat jullie maar ook heeeeel snel zwanger zijn!Zou echt super zijn!
    Jullie komen mij gewoon achterna, beloofd?
    Follow me (Volg de hcgtjes en raap ze maar goed op!: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
    Marloes; ben benieuwd hoe het met jou is, ga ff kijken of je je tempkaartje voor vandaag hebt ingevuld!

Liefs
    Syl

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zullen wij dan deze maand maar naar roze gaan lammetje...
    gaan we mei openen

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hoi ik ben doris en ik heb ook al weer kriebels voor een 2de en mn man ook. we willen nog wel wachten ivm mn bekken (nog niet hersteld) en ik wil er ongeveer 2jaar tussen hebben. ik denk dat wij ongeveer juli 2009 weer gaan beginnen. (wil je me op de lijst zetten?) en dan maar hopen dat het weer net zo snel gaat als bij alyssa.

liefs doris

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hallo meiden

Ik heb vandaag weer een test gedaan en nog steeds negatief :cry:
    ff heeft het kruis in mijn tempkaartje weggehaald in het weekend dus volgens ff geen eisprong gehad. Wat moet ik daar nu weer van vinden?

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey mama van danio welkom back!
    en klusser de klus er is hier zoveel gebeurd ha ha lijkt hier wel kabouter plop!

das waar sab ik wacht al een heeeeeele tijd maar ik gun het iedereen al ben ik soms wel jaloers moet ik bekennen (schaam schaam)

hmmm zuurtje raar hoor een verdwenen kruis balen

marloes zeker weten dat we syl gaan volgen de oude garde moet ondertussen wel eens zwanger wordn he!

hoe is het eigenlijk met neus?

11. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @lammetje: met neus is het prima hoor. We klussen er vrolijk op los, tot zich de volgende ongi aandient (of niet ;) ). Of ik nu standaard op een 5wekencyclus zit weet ik niet. Ik hoop van niet. En ja, ook ik ben stiekem een beetje jaloers als er weer een zwanger is, hier of in mijn omgeving... :oops:

Wat ik wel grappig vind, is dat ik zo meeleef met iedereen dat ik vanmorgen opgetogen aan mijn man wilde vertellen dat er iemand van de 'zwangerschapsgym' weer zwanger was (Sylvia). Niet beseffend dat ik haar van het forum 'ken' en niet van de pufclub, aangezien de gymgroep niet zoveel contact meer heeft. Voor mijn gevoel weet ik meer van jullie dan van hen.Tsja...

12. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaa Sylvia meid super gefeliciteerd!

Lekker genieten hoor!

Ikke ook jaloers! :oops:

Hele dikke knuffel!

Vakantie was heerlijk! Vanaf nu ga ik weer alles volgen en reageren!

@ Lammetje zoooooooooo leuk om een cyclusbanner bij jou te zien! Duim duim duim!

@ Zuurtje ikw eet ook niet wat je er van moet denken, maar ik blijf duimen!

Welkom aan alle nieuwe dames!

@ Marloes complimentjes voor de nette up to date lijst!Thanks! :D

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier aan de ene kant zoiets van: Goh als het een paar maandjes zou duren zou dat helemaaaaal niet erg zijn, en anderzijds ben ik ook stiekem wel een beetje jaloers op zwangeren in mijn omgeving :oops: Merk gewoon dat ik het hele zwanger zijn mis, en dat ik wel een hele zwerm Jari's zou willen hebben. Mag hopen dat dat na de volgende (als ik uberhaupt weer een gezond kindje mag krijgen!) een beetje minder van dat gevoel heb haha, voor je het weet heb je vier kinderen! En mijn man is ook al niet te houden dus wat dat betreft... Kijk, ze komen vroeg of laat allemaal ook in de puberteit he? ;)

Welkom meiden!

Neus: Haha dat is wel een grappige anekdote, van dat zwangerschapsgym-forum verhaal!

Femmigje: Nog niet ongesteld, hihi stiekem zwanger?

Lammetje ik kan me de jaloezie in jouw geval helemaal voorstellen, jij hebt zo lang op je ei gewacht!

Zuurtje: He getsie, wat een onzekerheid! Wel of geen ei, wat irritant zeg!

Marloes: Ik gun het jou ook zo meid!

Sylvia: Leuk idee, van dat shirtje. Ik zou ook niet weten of ik het voor me kan houden tegenover mijn ouders bijvoorbeeld. We zullen zien. En ik vang zoveel mogelijk hcg'tjes hoor!

Sab: Oei, stier... hmm dat schijnt niet zo goed te gaan met boogschutter... Maar met tweeling ga ik wel weer heel goed, dus als ik nou zwanger raak en gewoon een weekje overtijd loop komt het allemaal goed! Is wel grappig, volgens een boek over astrologie kan ik het beste met een Boogschutter, Waterman, Ram of Tweeling omgaan, en laat ik nu net een man als Waterman hebben, een vader als Tweeling en een zoontje als Ram! Zou ik dan als beproeving een stier krijgen? Hahaha. Trouwens, die foto van daimy en haar lach tijdens de fles is meesterlijk! (en herkenbaar!)

Tearke: Voor je het weet is het Januari! En wie weet loop jij inderdaad eerder dan wij met een dikke buik! (Hoewel ik stiekem hoop dat het niet te lang duurt aan deze kant, ik kan niet wachten!)

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Trouwens Sab, je bent de laatste tijd verdacht veel minder online, druk aan de klus? ;) ;)

Als ik trouwens zie hoevaak ik achter de computer zit zou er makkelijk een tweede bij kunnen!

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hehe, mijn vader is stier, ik boogschutter en kunnen het prìma vinden hoor! :)

Kom hier niet meer zo vaak, dames, maar heb zoveel aan m'n hoofd de laatste tijd (zijn o.a. begonnen met renovatie badkemer en w.c.), dat alle fora er momentaan wat bij inschieten...

Iig zondag 20 weken en maandag weer echo gehad. Geen echt medische (doen ze hier niet) en volgens de gyn. was alles :thumup: . Niet veel kunnen zien, want hij heeft echt alleen bekeken wat hij op moest meten, was wel heel jammer, maar geeft verder niet, omdat ik beebje heel vaak en heel duidelijk voel. :D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113

klussers

Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 25 augustus
    Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 1 september
    Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD :6 september
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 8 september
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 3e ronde (na vmk) - NOD : ?
    jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ?

wachtend op cyclus-klussers
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : 15 augustus `
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : `
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD :

al wel kriebels, maar geen klus
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50)
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Aylin16 & Missym & Sylvia

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [img ]http://img227.imageshack.us/img227/5734/kriebeloc9.jpg[ /img]

doris op de lijst

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zuurtje: bij jou al duidelijkheid?

vanilivvi: jullie kunnen ook weer aan de klus... succes he.

neus: grappig dat je wilde vertellen dat er iemand zwanger is... Hoe ver zit jij nu eigenlijk in je cyclus?

lammetje: hoe is de temp? weer omhoog

Iuno: fijn dat de echo goed was! willen jullie weten wat het is? of laten jullie het een verrassing?

hier is mijn cyclus deze maand weer een groot :(:
    geen duidelijk ei... zit nu op dag 24 al weer.

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    is dat zo dat stier en boogschutter niet samen gaan :(:
    Daimy´s papa is toch echt een boogschutter en ik een stier :)
    en we zijn toch al 6 jaar echt maatjes :D

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    :) :) :) nee hoor het valt wel mee met het geklus ;)
    valt het zo erg op als ik er wat minder ben? haha
    nee mannetje was veel vrij afgelopen week en zijn wat dagjes weggeweest. Hij heeft soms ook wat aandacht nodig he hihi

maar inderdaad, soms verveel ik me gewoon haha dat zal met een 2e wel over zijn.

Mannetje is hier trouwens best ongeduldig, hij heeft het er steeds vaker over. Hij wil ook zo graag een kinderwagen om achter te lopen haha nu moeten we er steeds om vechten :)

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Dorisn , welkom hier!

Zuurtje, wat vervelend zeg die onzekerheid!

Vanillivi welkom terug ;) en succes met klussen deze maand :D

Neus , wel herkenbaar hoor dat jaloerse gevoel wanneer er iemand zwanger is of als ik zon dikke buik voorbij zie lopen ;)

Nikita ik hoop ook dat dat gevoel na een evt 2e minder is of weg is hahaha anders is er geen houden aan :)

Iuno fijn dat de echo goed was! wilden jullie weten wat het wordt?
    edit:zie nu dat marloes dat ook al vraagt hierboven ;)

Marloes: Balen van die lange cyclus zeg!

Lammetje spannend hoor! nog maar 6 dagen!

Deel Deze Pagina