net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ach Marsab! Wat ontzettend flauw voor je dat je je zo rot voelt! Hele dikke knuffel vanaf deze kant. Moet eerlijk bekennen dat ik nu al af en toe jaloers kan zijn ( :oops: ) dus kan me maar al te goed voorstellen hoe jij je wel niet moet voelen! Ik hoop echt dat je hier nog lekker mee blijft schrijven en misschien wat steun vind bij ons...

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve meiden,

Wat een goede berichtjes lees ik hier...Allemaal eitjes in aantocht of al geweest! Sylvia gefeliciteerd! Ik heb morgen mijn eerste echo errug spannend :D

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik snap je helemaal meid...Gooi het er lekker uit dat stomme wachten is ook vervelend hoor. Hoop echt dat er snel wat voortgang in zit voor je!

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    thanks marloes ja super temp he krijg ook al kriebels van jaha het zou maar zo is zo kunnen zijn dat......?
    wishfull thinking ik weet het maar wel heel leuk om mee te kunnen doen met de clan eeeindelijk!

marsab ik weet precies wat je bedoeld ik had dat ook heeel erg ik ben ooit (heeeeel lang geleden ha ha ) dit toppic begonnen en je weet zoals je op de lijst kan zien dat er al vele nieuwe meiden zijn en ook al veeel zwangere dames
    ik kon steeds maar niet mee kletsen en ja dat doet zeer voor je gevoel is de chronologie niet goed wie het eerst een kindje had is het eerst aan de buurt maar ja zo werkt het helaas niet.
    maar meid we komen er allemaal heus wel vroeg of laat
    de natuur laat zich niet regelen en als het komt is het alleen maar super zon climax na een tijdje wachten
    ik heb me opgetrokken aan syl die gaf ook bv en ja die stopte uit eindelijk en kreeg gelijk een ei
    dus ja ik dacht ik stop ook maar kon het niet over mijn hart krijgen genoot zo van de bv
    Ben blijven vechten tegen mijn oer moeder gevoel en reken maar dat ik daar nu nog heel blij mee ben ik kan genieten van mijn bv en heb een cyclus gekregen
    oke ik baal dat de afstand tussen de kindjes elke dag groter word maar weet wel dat ik alles heb gedaan zoals ik het wil en dat ik romy lekker lang bv kan geven
    je groeid in alles en ook de frustratie en spanning hoort bij het zwanger worden
    Alles zal uiteindelijk de moeite waard zijn kijk naar de ogen van je kind daar vind je alle liefde die je nodig hebt om deze tijd door te maken
    Probeer te genieten met een wens in je achterhoofd deze tijd is zo mooi als ze zo klein zijn voor je het weet is het kleine eraf.

sterkte dikke knuffel lammetje

enne je hoort er gewoon bij net als ieder ander meid!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    marsab dikke knuffel voor jou... en gewoon hier blijven hoor.
    Ik heb dan wel een cyclus, maar na 5 maanden klussen we nog steeds niet raak... en deze maand heb ik nou ook niet een gevoel van ja....

blijf maar lekker hoor, alles mag en kan

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dames....sorry dat ik hier al super lang niet geweest ben :oops: ...alles gaat goed hier...druk met ons mannetje...we gaan er nog steeds voor, maar klusgehalte ligt erg laag...mja wie weet...we zullen zien...

Ik wil iedereen veel succes wensen!

Aan de nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Nog even een fotootje van sam en mij op vakantie vorige week!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja?

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marsab: ele dikke knuffel meid! Snap wel hoe je je voelt hoor. Pobeer positief te denken, ik weet dat dat niet meevalt. Ik blijf echt voor je duimen dat je snel je ei hebt!

Lammetje heeft idd ook heel lang moeten wachten, ik hoop dat j haar gauw achterna mag gan!

Ik ben trouwens niet gestopt omdat ik een ei wilde, al was dat wel iets wat meespeelde zeg maar. Maar Demi heeft heel lang gehuild en veel krampjes gehad, de eerste 7 maanden ongeveer zat ze niet lekker in haar vel. Ik ben toen heel langzaam gaan afbouwen en ben hypoallergene flesvoeding gaan geven. Dit hielp helaas ook niet. Uiteindelijk Nutramigen gegeven en wat en verschil! Demi bljkt, na en aantal onderzoeken, koemelk allergie te hebben. Echt balen maar ben allang blij dat ze het nu zo goed doet en zo lekker in haar vel zit. Eindelijk slaapt ze goed, is erg vrolijk en kan zich goed ontwikkelen (ze kruipt, trekt zich overal aan op, loopt langs de tafel..)
    Natuurlijk ga ik bij os 2e kindje ook weer gewoon b geven, ook weer zo lang mogelijk (Demi 7 maanden, ben ik echt blij mee). Dan moet ik misschien wel geen zuivelprodukten eten/drinken. Hoop natuurlijk dat ons 2e kindje geen allergie heeft maar ed kans is aanwezig. Bij Demi heb ik ook op een gegeven moment zuivelprodukten weggelaten maar toen zat er niet zo veel verschil in, klachten werden niet veel minder (maar nu weet ik waarin er allemaal koemelk zit, het kleinste spoortje kan al pijn veroorzaken...voel me eigenlijk best schuldig, terwijl ik zo mn best heb gedaan, en Demi graag bij me dronk..)

Sorry voor lange verhaal, wilde het even kwijt.

Kan zijn dat er wat meer typfouten in mn tekst staan, komt omdat ik nu op computer typ die is aangesloten op tv en weet neit hoe ik het scherm groter moet zetten...de goede nieuwe pc is nl kapot..zit virus op, echt balen!

Pooh, mooie foto!

Aylin, spannend, de eerste echo! Laat je weten hoe het was?

Marloes: bij jou alles oke, inmiddels op de wachtbank?

Verder trouwens alles oke, nog steeds misselijkmaar dat is normaal he! :D
    Vind het nog steedsheel spannend, ben zooo bang dat het weer misgaat...ja, ik blijf zoveel mogelijk positief denken hoor, naturlijk! Maar idee dat het mis kan gaan is echt vervelend, heb het al 2 keer meegmaakt en dat is wel genoge vind ik..

Liefs
    Syl

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    heey pooh welkom back en super foto joh leuk!

Syl je kan altijd nog geitenmelk producten proberen daar heb je vla melk kaas enz enz van en word heel veel gebruikt bij koemelk allergie het beste kun je de producten bij de boer zelf halen dat is vele malen lekkerder dan in de winkel en te vergelijken met koemelk producten.
    Ik ben namelijk zelf geitenmelkster en geitenverloskundige en heb veel klanten gehad met kindjes die een allergie hadden.

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Marsab meid een hele dikke knuffel voor jou! Ik kan het helemala begrijpen...ik zou het zelfde gevoel hebben als ik ook nog geen cyclus zou hebben. Maar gewoon mee blijven kletsen hoor! ;)

@ Sylvia lekker genieten meid en ik duim voor je dat alles helemaal goed mag verlopen! Knuffel!

Verder zijn we weer officieel met klussen begonnen! :)

@ lammetje wat een leuk beroep heb jij! :D Spannend voor jou! Hoe voel je je?

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    lieve meiden, super bedankt!
    Doet me erg goed!

Knuffels voor jullie!

13. Sheila82

Marsab: dat vind ik fijn om te horen meid, knuf!

Lammetje: bedankt voor je reactie over koemelkallergie. wat leuk zeg dat je geitenmelkster bent!Hebben jullie een eigen bedrijf?
    Bestaat er ook een soort van geitenmelksmeerkaas ofzo?Misschien rare vraag maar het zou zo maar kunnen! dan ga k die nl halen! Wat voor andere produkten zijn er die je bij een kindje van 9/10 maanden kunt gebruiken? Demi drinkt nog gewoon Nutramigen maar als ze 1 jaar is wil ik misschien geitenmelk gaan proberen. hangt ervan af, soms zijn de klachten van koemelkallergie dan ook over.

Liefs
    Syl

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey je bent niet alleen hoor!
    Ik heb ook nog geen ei geen cyclus, helemaal niets noppes nada.
    Dusseh..kop op, onze tijd komt heus! :D

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Leuke foto :) ;)

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Pooh: leuke foto zeg. Lekkere vakantie gehad zeker?

Marsab: je hoort er echt helemaal bij hoor. Ik vind het wel vervelend voor je. Dikke knuf.

Sylvia: hoe gaat het met jou? Veel klachten?

Andere dames veel succes.

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    syl bij ons in de buurt zit een winkel die bijna alles verkoopt wat je eigenlijk ook vankoeiemelk producten hebt maar dat is zo moeilijk om van hieruit te zeggen wat er bij jou in de buurt is vaak met boeren bedrijven met een speciaal winkeltje is er van alles te vinden
    of natuurwinkel mischien heb geen idee maar kan maar zo hoor
    smeerkaas yoghurt vla melk kaas (alle soorten) kwark yoki enz is er van te krijgen even googel bekijken mischien?

enne heb geen eigen bedrijf hoor werkte bij de bedrijfsverzorgingsdienst als geitenmelkster /verloskundige op 1 vast bedrijf en moest per jaar 600 geiten verlossen lammeren opfok doen en melken heeel leuk om te doen!

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ohw dames heb een dip in mijn temp ohw jee zouden de duivels komen?
    een innesteling dip zou wel laat zijn he ?

19. Sheila82

Lammetje: bedankt voor de info! Ik zal eens op zoek gaan hier! Of bij mijn ouders in de buurt, die wonen in en dorp bij veel boerderijen enzo, zal het eens opzoeken!
    Dan kan ik eens geitensmeerkaas proberen en de yoghurt voor Demi! Vind geitenkaas zelf ook wel lekker eigenlijk, alleen mijn man moet er niks van hebben, haha.
    Wel leuk zeg, dat je dat werk heb gedaan!

Ik zal zo je kaartje eens bekijken....er zijn er ook die volgens mij pas laat innestelingsdipje hebben!

20. Sheila82

Hmm..volgens mij zou het ook een innestelingdipje kunnen zijn hoor, had Marloes bij haar zwangerschap ook niet op dag 10 de innestelingsdip?
    Ik werd zelf bij mn eerste ongi's na de bevalling (2) al na zo'n 10 dagen ongi...terwijl dit normaal zo'n 13/14 dagen was. Denk dat dat bij mij kwam omdat cylcus moest herstellen ofzo, ook al had ik wel op tijd mn ei.
    Hoop dat jij niet ongi wordt en meteen lekker zwanger bent! Duimduimduim!

Marloes: zit je al op het wachtbankje inmiddels?
    Jullie moeten mij wel allemaal snel volgen hoor!

Deel Deze Pagina