net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jaaaaaaaaa, ik zit op een, voor mijn beetje rare, wachtbank... heb nog een lage temp, maar dus wel een kruis gekregen. Hele vreemde deze maand hoor..

en Syl heeft gelijk, toen ik zwanger was was mijn dip op dag 10... heeft nog een hoop moeilijkheden gegeven bij de echo's.. maar goed het kan dus wel

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

Een tijd niet geweest.

Goed nieuws zie ik weer een zwangere. Sylvia gefeliciteerd.

En Lammetje een eisprong, super joh! Dat het nu maar snel raak mag zijn.

Voor jullie allemaal, ookal zitten er nu wat onbekende dames voor mij tussen maar we hebben hier allemaal hetzelfde doel ;)

Marloes jammer genoeg nog geen zwangerschapsbanner bij jou. Hopelijk komt die snel. Gaat alles goed met je?

Afgelopen dinsdag mijn 20-weken echo gehad. Ja het schiet al op. We zitten al op de helft. En alles was goed. Weer een groot kindje. Schatting bij geboorte 55 a 56 cm en min. 8 a 9 pond.

Liefs, Gaby

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    leuk om weer van je te horen Gaby... Zo groot was onze kleine man ook toen hij geboren werd. komt wel goed hoor..

hier, tja.. had liever ook een andere banner gehad...
    heb zelf echt het gevoel dat het nog wel even gaat duren.

weten jullie wat het is, jongen of meisje?

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ lammetje: oh nee een dip! BLAAAAAAAAAASSSSSSS!
    Omhoog blijven hoor! En idd kan makkelijk innesteling zijn! [-o<
    Wat gaaf, wat je doet qua beroep! Wat houdt het precies in!?

@ mili: wist ik niet meid -> buddy! hahaha :)

@ marloes: zou leuk zijn om ook eens een andere banner bij jou te zien! :baby: ;) *duim duim*

@ sylvia: Weet je familie het al en hoe heb/ ga je het vertellen ?

@ Pooh: leuke foto joh! Heerlijk, heb ook weer zin in vakantie!

@ jorntenfemmigje: merci voor je knuf!

@ pregnantlady: zeker een groot kindje, maar ben blij dat alles goed was!
    Is toch altijd wel een beetje spannend zo'n 20 weken echo!

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marloes: ik hoop dat deze rare cylcus toch iets goeds betekent en dat je voorlopig niet meer ongi wordt!

Gaby: leuk om van je te horen en fijn dat alles zo goed gaat! Bedankt voor je felicitatie!

Marsab: we hebben het nog niemand verteld. Wil het mijn ouders en zusjes misschien as zondag gaan vertellen. As zaterdag viert mijn moeder haat verjaardag in hun nieuwe vakantiehuis in de Ardennen. Er komt dan ook andere familie en s avonds gaan we heerlijk gournmetten!
    We willen dan blijven slapen (ander familie is daar van vrijdag op zondag blijven slapen) en dan willen we het dus zondag vertellen (misschien) met een shirtje....het is echt nog heel erg pril maarja..ze weten natuurlijk ook van de 2 mk die we voor Demi hebben gehad. Vind het wel prettig als ze weten dat ik zwanger ben....en trouwens, anders heeft mn moeder het toch wel door, is bij de vorige 3 keren ook meteen het geval geweest (natuurlijk zei daar niks vna, pas toen we het zelf vertelde zei ze dat ze het al dacht)..
    dus denk dat ik alvast een shirtje ga maken! (heb alles al in huis, van dat papier en een shirtje)

wel spannend hoor, om het te gaan vertellen! Dan weten ze in ieder geval waarom ik me niet zo lekker voel, haha!

Liefs
    Syl

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zou het ook gewoon vertellen hoor Syl, dan weten ze idd waarom je moe, misselijk, e.d. bent...

vond het altijd wel fijn als het al een paar mensen wisten dat je zwanger was. kun je toch je blijdschap ergens kwijt he

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    marloes yes een kruis!
    en inderdaad heb je een heeel raar kaartje deze rit maar och als de uitkomst maar goed is he!

syl leuk joh een shirtje strijken ik ga ook maar eens naar de hema strijkpapier halen moet het wel in huis hebben want als ik eenmaal een test heb wil ik papa verassen en ja dat moet natuurlijk meteen want ik heb helemaal geen geduld
    eigenlijk maak ik hem maar kant en klaar ha ha hoef ik hem alleen maar aan te trekken straks.

klinkt trouwens reuze gezellig jou plannen syl!

thanks voor het blazen marsab en goed hoor dat je er nog bent!

Heey gaby meid joh al over de helft super !
    sophie was hier laatst en vroeg ook nog naar jou die is ook al zon eind!
    fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat het goed met je gaat.
    enne flinke beeb leuk hoor (jeetje wat klinkt dat ik heb er 1 van 50cm en 2730 gram
    en 1 van 46cm en 2700 gram innie mieni mensjes dan zeg

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marloes en Lammetje: denk toch wel fijn om gewoon al te vertellen ja! Zondag is er trouwens dan geen familie meer...typfoutje, die blijven slapen van vrijdag op zaterdag, dus zondag zijn mijn ouders, mijn zusjes en wij met zn viertjes :D
    Hoop dat het niet regent, dan kunnen we ook lekker veel wandelen en buitenzijn daar! Er is lekker veel ruimte (13000m2 grond!) en het ligt vlak langs de bossen, je zit daar middenin de mooie natuur, echt fijn! Heb er zin in!
    Vind het ook wel gezellig klinken, haha!
    Van dat shirtje vind ik ook wel leuk, ben benieuwd of ze het meteen zien!

Liefs
    Syl

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    allereerst even een knuffel voor marsab!

Wat rot voor je! ik snap wel wat je bedoelt,
    ik ben zelf natuurlijk pas net begonnen, maar eigenliijk zouden wij er pas in januari voor gaan, en toen merkte ik wel dat ik hier maar niet meer zoveel kwam lezen,want de kriebels worden alleen maar erger dan, en dat is toch wel vervelend als je zelf nog niet 'mag' . Je bent heel blij voor iedereen , maar dat jaloerse gevoel is ook wel herkenbaar hoor. Misschien niet echt jaloers, maar meer dat 'ík wil ook zo graag' gevoel.
    Kan me voorstellen dat het echt niet leuk is, en jij wacht al zo lang!
    Maar wel gewoon mee blijven kletsen hier hoor, voor je het weet heb je een ei, en misschien is het wel meteen raak!

Marloes, heel veel succes op de wachtbank!

pregnantlady, wat fijn dat de 20 weken echo goed was!
    Daimy was ook flink met haar 4200 gram en 54 cm ;)

Sylvia, ik zou het ook vertellen hoor, het is zo leuk om met iedereen te delen! Leuk idee ook met zon shirtje!

lammetje, jij had inderdaad kleine kindjes dan zeg! Daar was Daimy een reus naast :)
    ik had trouwens ook een dip in mijn temp, en er ligt hier nu toch echt een heel lief meisje te slapen :D dus het kan nog alle kanten op ! ;)

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wauw super lief van je sab......slik! :D

sylvia: leuke plannen idd! Spannend zeg, om het te vertellen, vond ik bij onze kleine ook zo geweldig!

lammetje: tuurlijk blijf ik mee kletsen! ;)

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    krijg toch nog moed met alle dipjes dames ik hoor hier dat vele een dip hebben gehad en ik heb bij de zwangere kaartjes gekeken en daar hebben er heel veel op dag 10 een dip dus even wachten wat morgen me brengt!

syl weet je al wat je op je shirtje gaat schrijven?

enne sab kei lief olifantje!

www.borstvoedingsforum.nl/images/smiles/icon-drink.gif
    voor marsab effe leuk plaatje moest er zo om lachen! ;)

12. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Pregnantlady wat fijn dat het zo goed gaat! :D

@ lammetje ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat het een innestelingsdipje is! [-o< Zoooooo spannend! Ik leef helemaal met je mee!

@ Sylvia veel plezier in de ardennen! ;) Leuk om het te vertellen!

@ Marsab ik blijf voor je duimen!! ;) [-o< Knuffel [​IMG]

@ Marloes fijn dat je een kruis hebt! Idd vage cyclus en kaartje...misschien is het dan juist raak! [-o<

Verder is het hier rustig!

Ik begin me al wel een beetje af te vragen hoe we het gaan doen als het binnen kort raak is. Stel dat het nu komende maand raak is dan is ons mannetje 1 jaar en 3 maanden oud als het tweede hummeltje geboren wordt. Heb je dan zo'n duowagen nodig of waar moet ik dan nog meer aan deken? Twee babykamers of al een juniorkamer voor de oudste? Hoe doen jullie dat?

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahaahh ja hoor een buddy.... :) ;) We gaan gewoon samen tegelijk zwanger worden oke? :D

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wij zouden een wieg kopen en die bij ons op de slaapkamer zetten, slaapt de kleine goed door, dan een extra ledikantje op de babykamer.

duowagen, hier niet, ben niet zo'n wandelaar en zeker niet alleen. wij zouden een maxi taxi kopen waar de dreami reiswieg op past, dat kan dan 6 maanden...

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Geen goede echo gehad. Er waren 2 vruchtzakjes te zien dus aanleg voor een tweeling zwangerschap 1 was leeg en de ander zat iets in maar was te klein voor een zwangerschap van 8 weken (hoogstens 6 weken volgens de verloskundige). Of het is nog een erg prille zwangerschap of het is in het begin al mis gegaan. Morgen moet ik voor een extra echo bij de gynaecoloog. Hoop dat hij me uitsluitsel kan geven.

Ga er eigenlijk al vanuit dat het mis is gegaan. Voel me bedonderd door mijn lichaam geen buik krampen of bloedverlies en voel me echt zwanger. Ben er kapot van! Als ik mijn meisje zie heb ik het moeilijk, omdat ik weet dat ik van ons tweede kindje net zoveel gehouden had als van haar! Nou meiden ik laat morgen wel weten hoe het is gegaan.

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    vannilivie je kan een stoeltje op de wandelwagen kopen via marktplaats
    http://link.marktplaats.nl/188509968
    zoiets heb ik ook gekocht kan zelfs een kindje van 2.5 op kost mischien 15 euro maar scheeld een duo wagen!

jeetje aylin meid wat lees ik nou pfff ben er kapot van als ik het lees veel sterkte meid ik hoop dat het andere vruchtje nog goed is mara het klinkt niet best meid toch blijf ik nog voor je duimen.
    jeetje word er helemaal stil van....

bij mij de duivels gekomen wel verwacht maar niet gehoopt och nu weet ik dat alles weer werkt en kunnen we officieel ronde 1 starten.

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He bah wat naar! Ik duim toch voor je.....heel veel sterkte er mee als het toch niet goed is en hopelijk gaat het de volgende keer goed :)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    och Aylin toch... pfff wat een rot gevoel.
    Klopte het hartje wel?

helaas weet ik ook maar al te goed hoe het is.. dus wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Voor jou was dit geen kindje van een paar mm..maar je had al lang vooruit gedacht, het zou samen spelen met je dochter, het was gewoon al jullie kindje!

mijn zwangerschap na de miskraam ging goed, maar was spannend. Ik ging voor de echo bij 8 weken en kindje was nog maar 6 weken... Ik dacht kan niet, had temp bijgehouden. dus misschien is dat bij jou ook wel...

Ik duim dat er toch een heel klein vechtertje in zit, met een mooi kloppend hartje.

dikke knuffel

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Lammetje... nu kan dan echt ronde 1 van start. Meteen zwanger was ook leuk geweest, maar dit is ook goed...eindelijk je cyclus weer. Nou hopelijk komt hij weer mooi regelmatig terug. Eigenlijk hoop ik dat je daar nooit achter komt en lekker deze ronde zwanger mag worden.

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ga er ook voor duimen en dan gaan we gewoon samen naar de juni mama s kunnen we heerlijk wandelen met onze pasgeboren spruit in de zomervakantie!

Deel Deze Pagina