net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Voor de zwangerschap, tijdens de zwangerschap en na de bevalling helemaal :) :)

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Aylin, meid ik duim me helemaal suf voor je! Wel fijn dat je man er ook weer voor wil gaan, mocht het toch mis zijn.

Moaatje: Ik wilde na drie weken alweer hihi. Toen Jari zes weken was hebben we het er eens goed over gehad en niet lang daarna zijn we er voor gegaan. Mijn cyclus werkte alleen nog niet echt mee (helemaal niet erg hoor) hoop dat ie nu weer wat regelmatiger wordt.

Lammetje gefeliciteerd!

Mili en Marsab: Zou wel leuk zijn, jullie samen zwanger!

Vanillivi: Klusze! ;)

Aisca: Hopelijk worden je nachten snel weer wat langer, meid!

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Het zeilen/varen was gisteren erg gezellig.
    Heerlijk echt ff weg.

Aisca: ik hoop dat je weer een betere nachtrust krijgt.

Mijn man zei al erg gauw dat hij wel een tweede zou willen. Ik denk na een maand al.
    En na 3 maanden zijn we er weer voor gegaan. Ik wilde ook niet aan de pil eerst en condooms vind ik echt niks, vandaar.

4. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik had al eerder een berichtje geplaatst omtrent het krijgen van een tweede kindje. Ik vind het best wel eng omdat niet alles van een leien dakje is gegaan bij de geboorte van ons eerste kindje. Ook is er na de geboorte het een en ander niet echt soepel verlopen en ben ik toch wel bang geworden. Maar ik wil het zo ontzettend graag dat ik daar dan maar overheen moet stappen. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel aan een tweede kindje zou denken. Ik lees erg graag mee bij dit onderwerp. We zijn erg "druk"' bezig voor een tweede. Allemaal veel succes bij het klussen. Groetjes lucky.

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Jij ook veel succes. Die kriebels kriebelen he? ;)

6. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ja, echt niet normaal meer. Ik zeg ook al steeds dat alle spulletjes niet weg mogen van de eerste want dat is voor zijn broer of zus straks. Stom, he.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gezellig dat je mee komt kletsen..

tja die kriebels, daar is niks aan te doen he.. dus gewoon actie, hup!

hoop dat je snel zwanger mag zijn...

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hallo dames.
    Ik kreeg geen bericht meer dat er hier gepost werd en heb dus eerst een paar pagina's kunnen bijlezen.

Aylinn ik duim voor je dat alles goed is.

Mili er bestaat tegenwoordig een stoeltje/halve buggy die je aan de kinderwagen kan vastmaken. zal dadelijk eens de naam opzoeken met een plaatje.

Hier nog steeds geen ongi en ook nog niet zwanger. Hou een tempkaartje bij en vind het maar raar verlopen. 25 juli een eisprong gehad (volgens ovutest en heb hem gevoeld) stond ook een kruis in mijn tempkaartje. Paar dagen later veranderd die in een stippelijnkruis en weer een paar dagen later is die weg. Vandaag dook er ineens weer een stippelijnkruis op op mijn kaartje. Vind het allemaal wat vreemd.

Knuffie ;)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die bugypod, (denk nl dat je die gaat opzoeken) past ook niet aan een quinny buzz helaas

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja die bedoelde ik, in de winkel hebben nochtans gezegd dat die op alle buggy's past.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

12. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ik post ook even voorzichtig... hahaha, ben nog maar net 3 weken geleden bevallen van een klein manneke en nu zit ik hier alweer te lezen!
    Het sprookjesachtige van zwanger worden, zwanger zijn.. het is allemaal super om mee te maken! Vandaag trouwens ook weer gesext... :oops: :oops: :oops: en niks geen voorbehoedsmiddelen..ohoh
    hihiihi, ach het hek is nu toch van de dam..
    Maar manlief roept steeds, minstens een jaar wachten maar dan toch in het heetst van de strijd geen condoom willen hahhaahaha! Het zal wel wat meevallen.. hihihi 8) 8)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, helaas.. op de website van bugypod zelf, staat dat hij dus mooi niet past.. helaas helaas

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    spannend Pina..hihi
    geef je bv of flesvoeding?

15. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    flesvoeding!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan wordt het zeker spannend... :)

17. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    hahaha, nee dat denk ik niet..ik zit er niet over te dubben of het raak kan zijn.. die eisprong laat vast nog even op zich wachten! hihi
    Maar we gaan er voortaan eerst nog wel even om denken hoor!

18. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Aisca wat fijn dat ze lekker slaapt in haar peuterbed en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! ;)

@ Lammetje hoe was het feest vandaag. Alvast gefeliciteerd met je zoontje! ;)

@ Moaatje we wisten zeker dat we snel voor ene tweede willen gaan toen ons mannetje 3 maanden was. Daarvoor riep ik altijd dat ik er maar eentje wilde ;)

@ Mili gefeliciteerd alvast of begrijp ik nu vrekeerd dat je maandag jarig bent?

@ Nikita hoe is het verder met jou? Ik zag dat we bijna gelijk nod hebben...hoop dat je cyclus gewoon weer op orde is! ;)

@ Zuurtje ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor en dat je gewoon lekker zwanger bent! ;)
    Ik was diegene die vroeg over die stoeltjes en duowagens. Jammer dat jou stoeltje niet op de quinny past...want die hebben wij :(

@ Lucky en pina welkom hier! :D

@ Marloes hoe istie met jou meid? Voel je al iets? Ik duim heel hard voor jou dat deze vage maand je veel goeds brengt! ;)

Hier lekker er op uit getrokken vandaag. Was lekker weertje! :D

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik zit op de wachtbank! Jeetje toch wel spannender dan ik gedacht had ;)

Lammetje en Mili alvast gefeliciteerd!

Een hoop nod's achter elkaar deze maand! ik duim hard voor iedereen!

Vanillivi, ik ken ook nog deze voor achter de wagen :
    http://www.accense.nl/product_info.php/ ... /355503443

is vanaf 15 maanden, maar het zit natuurlijk niet zo lekker als bijvoorbeeld de buggy pod. voor kleine stukjes misschien wel makkelijk

lastig wel he, ik vind die duo wagens ook zo groot allemaal, lijkt me ook niet zo makkelijk. Nou ja gelukkig hebben we nog even ;)

Pina welkom!

Hier was het eigenlijk altijd de bedoeling wel een paar jaar te wachten met een 2e kindje. Maar toen Daimy eenmaal geboren was dachten we daar heel anders over!
    Meteen wisten we dat we snel een 2e wilde, na 3 maanden werd het gevoel heel sterk en nu daimy 4 maanden is gaan we ervoor.

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Pina: welkom en succes he.

Zuurtje: vervelend zeg dat je tempkaartje zo verwarrend is.

Sab: is vandaag je nod?

Deel Deze Pagina