net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, ben je inmiddels wel wat van de schrik bekomen?

x Sophie

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    • Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor....
      Sofie - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje
      Gaby - 35 - 3 mei - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Sophie - 34 - 28 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb
      Marloes - 27 - 13 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje
      Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje
      Joyce- 27 -start de volgende ronde voor 'n 4de kindje

Verwacht vandaag/morgen eisprong (overigens voelde ik vanochtend een steek links, wie weet was dat hem). Heb m'n NOD daarom op de 28e gezet.

x Sophie

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi sophie,

nou de schrik zit er bij mij nog wel in hoor vanmorgen vroegen de meiden mama mogen we buiten spelen en ik euhm ja achter in de tuin nee we willen naar de speeltuin dus ik me man aankijken en hij zegt ja ga maar pfff
    hun dus met zn 2tjes naar de speeltuin ligt achter ons huis maar wat doet mama heel stiekem achter ze aanlopen zodat ze me niet zagen maar dat ik ze wel even in de gaten kon houden en ze deden het netjes samen hand in hand ik weer terug naar huis en denk dat het om de 10 min was dat ik weer even ging kijken hoebedoel je bezorgt hihi

en nog een keer testen nee ik doe het niet denk ik ik weet het niet misschien halverwege de week en ik heb ook besloten om maar ovu testjes te bestellen zodat ik een beetje weet wanneer me eitje zou zijn. hoe werken die ovu testen eigenlijk en kan ik die hier van de site bestellen?

trouwens wat super dat je een vet posi ovu test had :D echt geweldig nieuws flink klussen dan moet het goed komen.

groetjes joyce

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    jeetje ben echt zo jaloers al die meiden met een cyclus ik zit hier maar op de wachtbank wanneer komt hij nou eens op gang dan kan ik er tenminste iets mee voor hetzelfde geld duurt het nog maanden voor ik weer ongesteld word word er nu al een beetje kriegel van want aan mijn temp te zien is er helemaal niks jeetje kan niet tegen het wachten en nou is het pas wachten tot ongesteldheid straks weer wachten op positieve test en dan weeeeer wachten op een kleine smurf jeetje wat een geduld moeten we hebben voor we een baby hebben dames......

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ha Ha ik heb ook een banner gemaakt grappig zeg ik maar denken dat het moeilijk is maar zelfs voor een blondje is het te doen!

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi lammetje,
    is het doordat je borstvoeding geeft dat je dan ook geen eisprong hebt? ik weet niet hoe dat in mekaar zit namenlijk heb met me oudste dochter iets van 6 weken borstvoeding gegeven maar ze kwam op een gegeven moment 24 uur althans dat gevoel had ik en omdat ik toen een postnatale depressie had ben ik er mee gestopt.
    en met me zoontje was het dat ie veel te weinig aankwam terwijl het toen voor mijn gevoel goed verliep maar de wijkverpleegkundige en kraamhulp vonden van niet hij moest 200 gram aankomen en het was maar minimaal vandaar de vraag.
    groetjes joyce

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ja helaas remt de borstvoeding de cyclus maar de 1 doet er een maand over de anderen een jaar dus je kan er niks van zeggen helaas wanneer je cyclus op gang komt...
    Ik heb het bij de eerste ook geprobeerd borstvoeding maar ben ook gestopt door postnatale depressie jammer he balen ..
    Nu gaat het super en wil ook niet stoppen puur omdat ik zwanger wil worden dan maar snel gaan bijvoeden hopen dat dat werkt...

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, kan het me helemaal voorstellen dat je bent gaan kijken. Hebben ze je later ook niet gezien ;) Wat lief trouwens dat ze hand in hand liepen.
    De ovutesten bestelde ik eerst hier op de site, maar zag de link niet meer. Heb ze nu rechtstreeks via matcare.nl besteld en dan de midstream.
    Staat een heel duidelijke beschrijving bij. Op de site is ook de gebruiksaanwijzing te downloaden. Als je vragen hebt, hoor ik het wel!

Lammetje, bijvoeden zal denk ik echt grote kans geven dat t op gang komt. Wanneer ga je beginnen met bijvoeden?
    Hey blondje, heb je goed gedaan die banner :D

Wat rot dat jullie een postnatale depressie hebben gehad. Lijkt me zo erg.

xx Sophie

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,

lammetje hopen dat dat je cyclus weer op gang brengt zou wel fijn wezen maar aan de andere kant lijkt het me ook wel moeilijk juist omdat de borstvoeding zo lekker loopt.

sophie dank je zal zo eens een kijkje gaan nemen en nee ze hebben me niet gezien geloof ik haha je hebt hier tussen de huizen door een gangetje en keek om het hoekje ze waren superlief aan het spelen en klimmen enz haha
    de depressie had ik in eerste instantie niet door had er ook nog nooit van gehoord 9 mnd lang keek ik uit naar me meisje en toen was ik bevallen en had gewoon niet het roze wolk gevoel had ook het idee dat het mijn kind niet was(bevalling ging ineens heel snel en kon het niet bevatten) toen ik thuiskwam moest ik van de kraamhulp rusten maar had toen deeltijd kraamhulp omdat me man ook thuis was en zodra zij de deur uit was stond ik gelijk weer te poetsen en alles zelf te doen niet echt slim en als me kleine kwam voor een voeding dan deed ik dat en daarna zei ik tegen me man alsjeblieft kijk maar wat je met dr doet echt heel afstandenlijk als ze huilde reageerde ik ook niet op dr heb mezelf teruggezien op video beelden en daar ben ik flink van geschrokken ik keek naar dr en je zag gewoon niet die moeder kind band zeg maar na een maand of 4 had me man er genoeg van en sleepte me mee naar de dokter en kreeg toen antidepresiva toen ze bijna een jaar was probeerde ik de verloren tijd in te halen ze kreeg alles wat madame maar wou en daar hebben we nu soms nog de na weeen van want ze is verpest het was een verschrikkenlijke tijd.
    met me jongste dochter heb ik een keizersnede gehad en dat verliep stukken beter toen dus wel de beroemde roze wolk net als met me zoontje (ook keizersnede)was toen ook verplicht te rusten kon ook niet anders hihi.
    zo dat was een heel verhaal haha
    groetjes joyce

10. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi, hier zit ik met 2 mannen die boven de 39 graden koorts hebben. Dus ik speel even zuster Gaby, geen tijd op de forum bezig te zijn. Fijne zondag allemaal en hopelijk tot morgen met 2 gezonde mannen.
    Liefs, Gaby

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, het lijkt me echt heel naar om mee te maken. Wat goed van je man dat hij op een gegeven moment ingegrepen heeft. Gelukkig dat je ook de roze wolk hebt ervaren na de andere bevallingen. Dat je maar snel weer op een roze wolk mag klimmen!

zuster Gaby, wat vervelend. Heel erg veel beterschap voor je mannen! Hopelijk word jij niet ziek.

x Sophie

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Och gaby vervelend voor de mannen en voor jou natuurlijk want het is zon heerlijk weer buiten balen meid! Veel beterschap

Joyce je kan beter een keer te veel kijken dan een keer te weinig meid gelukkig hebben ze elkaar om beetje op elkaar te letten

Sophie ik moet volgende week naar het bureau met romy dus ik bespreek het daar even hoe ik het beste en of ik kan gaan bijvoeden. Savonds heb ik vaak 1 voeding net iets te weinig dus wie weet kan ik dan een banaantje oid geven hoe begonnen jullie eigenlijk?
    Ben er alweer een beetje uit mijn zoon is al bijna 6 dus ben t een beetje kwijt hoe ik het ook al weer deed...

Is inderdaad heel erg zon depressie bij mij heeft het drie jaar geduurd tot ik mijn zoon echt als eigen zag hij was gewoon geen deel van mij ik verzorgde hem wel en gaf hem de voeding eerst borst later vles door veel ontstekingen.Begon thijs te huilen dan begon ik ook oh nee niet weer he zo ging het de hele dag .
    Ik had ook geen roze wolk helaas
    Ik weet nog zo dat iemand mij na een week vroeg wat nou als ze hem nou mee zouden nemen (ze verwachte dat ik het heel erg zou vinden) maar ik dacht nou dan nemen ze hem maar mee
    Op een dag huildde hij veel en toen knapte er iets in mij ik zat met het hoofdkussen boven zijn hoofd en wildde alleen maar dat hij op zou houden met huilen je begrijpt wat er bijna gebeurde toen schrok ik zo van mezelf ..... Na een jaar aan zware medicijnen gegaan en eindlijk na een jaar of drie was onze band zoals het hoord maar toch blijft er zon groot verlies we hebben zoveel gemist dat besef ik pas nu ik zo geniet van mijn kleine meisje in deze eerste tijd ... :cry:

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    gaby heel veel beterschap met je zoontje en je mannetje

lammetje ow dat herken ik zo en als je bij je volgende geen depressie hebt dan word het je pas goed duidenlijk wat je hebt gemist ik heb daar nog steeds moeite mee dan breng ik dr naar bed en dan zegt ze ineens mama ik hou zoveel van jou en ik lieverd mama houd ook heel veel van jou dan loop ik dr kamertje uit en dan zit ik een flink potje te janken of gewoon zomaar overdag dan kijk ik dr aan en moet ik echt ff weglopen (wil niet dat ze ziet dat ik huil ) anders denkt ze misschien dat het door haar komt.
    ow ja over dat bijvoeden ik begon met een fruithapje paar hapjes niet veel hoor en dan gaf ik nog een beetje flesvoeding nou moet ik zeggen dat me zoontje echt een veelvraat is dus die dronk daarna nog gerust zn fles compleet leeg

hier weinig nieuws voor de rest behalve dan dat ik doodmoe ben en verga van de pijn onderin me rug bleagh dus zo lekker me bedje in ow weet iemand trouwens hoe je pennen vlekken uit een stoffen bank krijgt?

groetjes joyce

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    euhm pennen vlekken zijn dus inktvlekken ben er lekker bij haha.

groetjes en slaap lekker alvast joyce
    en voor degene die gaan klussen succes en zet hem op :D

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, ik heb het alsnog erg met je te doen. Wat moet jij je wanhopig gevoeld hebben :cry:

Wat bijvoeding betreft: ik ben begonnen met rijstebloem in laatste fles erbij. Dat zou bij jou dus evt. met gekolfde melk kunnen. En met 5,5 maand (ivm verhoogde kans allergie tijdje gewacht) ben ik fruit en groente gaan geven. Met name banaan, appel, peer, worteltjes, boontjes etc. in begin. Ze krijgt nu rond 10:00 uur 's ochtends vers fruit (blender) en 's avonds potje (mijn kookkunsten kan ze niet waarderen, potjes vindt ze heerlijk). En door elke fles nu bambix tegen het spugen en voor verzadiging.

Sophie is zwaar verkouden en kan daardoor de slaap niet pakken. Heel veel huilen etc. Zooo zielig, ze zit helemaal verstopt. Ben vanavond met haar thuis gebleven, mn man is alleen naar zn ouders gegaan. Vannacht ben ik ook 1,5 uur met haar opgeweest. Ben uiteindelijk maar bij een hete douche gaan staan om te stomen, heb haar flesje melk gegeven en gesneden ui (brrrr zo vies die geur ;)) bij haar bedje. Wonder boven wonder heeft ze toen tot 8:15 uur geslapen.

xx Sophie

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, zag nu pas jouw berichtjes.

Ik kan me voorstellen dat wat je hebt meegemaakt heel diep zit. Ben zo blij voor jullie dat je nu wel kunt genieten en het gevoel er is.

Sterkte met je rug en hopelijk slaap je lekker.
    Misschien ken je ze, maar je hebt van die flesjes bij bijv. kruidvat of etos voor diverse vlekken. Volgens mij is er ook een voor inkt.

xx Sophie

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedemorgen,

Wat een verhalen over p.n.d. lijkt mij verschrikkelijk dat je bewust bent dat je niets met je eigen kindje hebt.

Hier kleine mannetje naar het KDV, de koorts was weg maar oh wat is hij verkouden. Groot mannetje nog flinke koorts maar wilt niet dicht in de buurt van klein mannetje zijn ivm aansteken.

We zijn dus eerder uit ons zomerhuisje terug gekomen. Wel zonde want het was heerlijk weer.

Ook geen mogelijkheden tot klussen en mijn eitje komt eraan. Ik denk dat het deze maand niets word.

Fijne dag. Ik ga aan het werk.
    Liefs,
    Gaby

18. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Balen dat Sophie ook zo verkouden is. Beterschap voor de kleine!

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    dames ik gebruik gewoon neus spray voor romy mag gewoon gebruikt worden en kan ze weer gewoon ademhalen want anders is drinken geen doen mischien proberen bij jullie zieke kindjes?

Jammer van je vakantie pregnant lady balen was juist zon lekker weer om er even uit te zijn...

Joyce mischien vanish spuitvles proberen?

Sophie bedankt voor de tip rijstebloem krijgt ze al in de laatste moedermelkvles nu slaapt ze heerlijk door vannacht helemaal super van half 8 tot 7 toen heb ik ze wakker gemaakt heerlijk zon nacht lekker knorren! ;)

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Zoooooooooooooooooooooooooooooooo jaloers. onze kleine eet echt nog 2 keer (soms 3x) tussen half 8 savonds en 7 smorgens. En hij is ouder.

Deel Deze Pagina