heey marsab mijn zoontje is vreselijk verwend van papa en mama een nintendo ds gekregen met spel een reiskoffer van spiderman en een tasje voor om zijn ds. nu komt het erge hij wou een ds en ik vind zon wii super leuk en wij in de winkel twijfel twijfel ds nee toch wii nee ds oke ds mee naar huis. zoontje helemaal gelukkig maar mama met wii in haar hoofd laat nou gister de post komen wii in de aanbieding ik kijk pap aan hij kijk mij aan en ja hoor zelfde idee ha ha dus nu een wii opzij laten leggen en die gaan we vanmiddag halen maaruh die is dan voor mama ha ha (erug verwend volk hierow)
Whahaha, moet kunnen lammetje! Was helemaal zuur geweest als jullie toch de Wii voor je zoontje hadden gekocht en dus later had gezien dat hij in de aanbieding is/ was! Nu kun je lekker en...en! Vannacht heeft mijn zoontje van 20.00 uur t/m 6.00 uur doorgeslapen! Zonder voeding dus! Meiden het gaat de goede kant op. Hij is dus wel onwijs verkouden, dus ben blij dat hij wél goed geslapen heeft! We zijn hier trouwens naar toe verhuisd, omdat er heel veel topics zijn met: wie ook....? Dus dan kun je het nu makkelijker vinden! Is dus nieuw: Clubs! (vaak kun je zulke dingen lezen bij het topic: Over deze site) Helemaal bovenaan op de home/ startpagina van zw. pagina!
@ jorntenfemmigje ik was benieuwd na d ereactie van Marloes en heb even gelezen bij de aprilmama's, maar meid super gefeliciteerd! Twee keer een aprilmama! Leuk hoor! Nu lekker genieten! @ Marsab wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Ik duim echt heel hard dat je cyclus snel op gang komt! Knuffel!
@ jorntenfemmigje; Van harte, begrijp dat je zwanger bent? Leuk joh! @ Vanillivi: goed klussen he?! @ all: thanks voor de felicitaties, heb leuke cadeautjes gehad en super gezellige dag gehad! @ all: pfff kreeg op mn werk erover dat ik nu al wel weer zwanger wilde zijn, zei een collega: nu al weer? oh dat moet je niet doen hoor, krijg je spijt van dat ga je echt niet leuk vinden Nou ik wil het toch zei ik
uuuhm...zijn we weer verhuisd? wat een speurtocht iedere keer weer Mili nix van aantrekken hoor..hoe durft een ander nou te zeggen dat jij er spijt van gaat krijgen als je straks nog zon heerlijk lief klein hummeltje krijgt KAN je daar toch nooit spijt van krijgen? het zal best af en toe zwaar zijn, maar dat is heel wat anders. En dat hebben we er dan allemaal voor over, dat weet ik zeker fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Marsab ik duim nog steeds voor je, dat je maar snel een ei mag krijgen! zo lammetje, je zoon is flink verwend! en mama ook nog 9 dagen wachten..jeetje wat kruipt de tijd voorbij opeens
weer verhuisd ja... we blijven bezig. 9 dagen... komt goed Sab ik nog 3, dan zit ik op 11, mijn gemiddelde lf... maar nog 6 tot 14 dagen...
Mili: wat raar dat je collega zo'n opmerking maakt, is toch jouw keuze? En ik vind het juist erg leuk hoor,zo snel weer, wat later is ook leuk natuurlijk. Marloes: heb je een dipje Hoop op een innestelingdip voor je, je tempkaart is echt heel anders dan voorheen toch Marsab: hoop ook dat je ei snel komt hoor (en mili, jij hebt je ei toch ook nog niet if ben ik in de war, duim dan ook voor jou hoor) Ik heb het shirtje voor Demi in mn album gezet.....ja, letter zijn heel klein beetje scheef maar geeft niet, is juist wel leuk zo en zo erg zal het niet opvallen als ze het aanheft. heb alle letters maar gewoon uitgeknipt Liefs Syl
Goede morgen, Haha, ik wilde het zo geheim mogelijk houden en het later pas vertellen. Maar ben ook zo blij, dus kon het niet voor me houden. Sab: succes met wachten. Sylvia: ik ga nu ff je shirtje bekijken. Succes iedereen. En dat verhuizen, idd erg lastig.
@ sylvia: leuk shirtje! @ femmigje: van harte meid! @ sab: ook op het wachtbankje! @ marloes: heb je een goed gevoel bij deze ronde? @ mili: OMG! Wat een opmerking!
jeetje daniotjes vliegen me hier voorbij gefeliciteerd jorntenfemmigje (ja ja nou ga ik officieel en schrijf ik je naam helemaal uit) enne super joh zo snel gelukt ben kei jaloers veel plezier bij de mama van mei heb even gespiekt laatst en ze zijn heel leuk! ik ga hopen dat ik een nette cyclus krijg van 28/29 dagen dan kan ik je nog achterna
Thanks Lammetje. Grappig hoe je dat zegt: de Daniotjes vliegen hier voorbij. Volgens m'n eigen berekening ben ik +/- 6 weken. Ben dus nog een aprilmama. Maar ik wacht de echo van 19 sept nog ff af. Ik strooi HCG jullie kant op hoor. Succes.
Trouwens, ik probeer onze 'wens' een beetje aan de voorzienigheid over te laten, want zat de laatste weken aardig in de put. Lees af en toe wel op het forum, maar niet té intensief (zelfbehoud ) veel liefs allemaal
klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 1 september Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD :6 september Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 8 september Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 3e ronde (na vmk) - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50) Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia & Femmigje duimen voor Aylin16 [-o< link voor het plaatje (zonder spaties) [img ]http://img227.imageshack.us/img227/5734/kriebeloc9.jpg[ /img]