Goedemorgen dames, Zag alweer een zwangere dame erbij. @Sab gefeliciteerd hebben mijn hcgtjes toch nog goed gedaan Toch Syl en Sab? @Marloes spannend wanneer ga je een testje wagen..? Wij zijn gister terug gekomen van een weekje Ardennen en heb ondanks alle onzekerheid heerlijk genoten! Dinsdag weten we pas meer. Zelf denk ik dat het mis is maar ja het is nog even afwachten. Hoe gaat het verder met iedereen..?
He dames, Daantje: meid wat vervelend voor jullie. Dikke knuf. Sab: super dat je weer een posi test had. Aylin: spannend ook bij jou. Succes dinsdag. Andere dames: veel succes. Hier alles prima. M'n rug is wel gebroken zeg de afgelopen dagen. Komt dat nu al door de zwangerschap? Bij Danio heb ik helemaal geen rugklachten gehad. Ik heb wel een hele zwakke rug. Verder geen klachten, dus klagen mag ik eigenlijk niet.
mooie banners meiden! Aylin, heb je last van bloedverlies of merk je helemaal niks. Duim voor een wonder
Aylin: ik duim ook heel hard mee voor je! Marloes: nog steeds erg spannend bij jou, je bent gewoon zwanger hoor! Mooie banners staan er weer meiden! Marsab: ik hoop dat jij ook gauw je banner mag veranderen! Hier: nog veel misselijk....
Dames bedankt voor het medeleven... @Marloes heb helemaal geen buik kramp of bloedverlies. Wel veel last van mijn stoelgang, afscheiding af en toe jeukende tepels en veel lage rugpijn en bandenpijn. Maar volgens de verloskundige schijnt dit niets te zeggen over het verloop van de zwangerschap.. Al een testje gewaagd trouwens? @Sylvia hopelijk is de misselijkheid snel over..Wel een goed teken toch? Echt lekker zwanger!
Meiden, wij hebben ook leuke banners hoor! (heeft iedereen er trouwens één van bump and beyond? ) Hebben jullie dat trouwens ook , met een verjaardags- en cyclusbanner samen dat er geen 'aanwijzer' op staat? @Vanillivli&Marloes: duim duim duim! ! !
Vanillivi: Nog maar 3 dagen tot testen zie ik! Spannend dan! Ben hier niet zo heel vaak meer dus ben niet meer van alles op de hoogte, sorry! Ene kant geeft de misselijkheid me wel een 'goed' gevoel, dat het goe zit, al blijf ik wel onzeker hoor..Bij Demi had ik er ook last van maar ik heb het nu iets erger...wel vervelend maar als Demi wakker is laat ik het niet zo merken..als ze in bed ligt ga ik zelf ook even op de bank hangen...was net ook weer erg misselijk geweest. Aylin: Het is idd wel een goed teken ja..door die 2 mk voor Demi ben ik gewoon heel onzeker..maar we gaan ervoor en ik blijf positief denken... Meid, hoop zo erg dat alles gewoon goed is bij jou!
daantje meid jeetje zou het ook zo pijnlijk vinden je kind achter laten.. maar gelukkig kan ze er alleen maar beter van worden maar ja even slikken is het wel meid koppie op.
mama van danio lijkt me wel vervelend een zwakke rug met een kleintje ken er alles van ik loop ook met rug klachten die helaasnoiit meer over gaan en heb een arm met minder kracht en wiplash na ongeval dus ik kan helaas mijn dochter bijna niet meer tillen.. hoop dat je mischien met een beetje fysio vooruit kan beetje houdingen enz oefenen mischien het proberen waard! aylin ga voor je uimen meid moeilijk hoor zo lang in onzekerheid zitten we leven allemaal reuze met je mee meid syl balen dat je misselijk bent mischien zwanger worden capsules gebruiken tegen misselijkheid van vsm werkte bij mij super gewoon bij de etos gehaald mijn temp is helaas nog steeds laag denk dat ik geen mei mama meer ga worden helaas nog 2 dagen en dan ga ik naar juni mocht het raak zijn maaruh dan gaat de rest van de dames mee van hierow ja toch? heb mijn banner maar even aangepast 2 dagen later ei weet het anders ook niet even wachten maar.. vannilivie heb je al nieuws dame?ben reuze benieuwd!
@ lammetje nee nog geen nieuws! Deze keer ga ik wachten op de ongi ipv die negatesten voor of op nod! Ik heb wel veel last van maagzuur en moe menz enz...mja het bekende verhaal, zo is het elke maand weer wat Ik durf niet te hopen.. Ik duim voor jou dat je eitje binnen 2 dagen komt hoor!
Lammetje: heb al jaren oefeningen gehad. Ook tijdens de vorige zwangerschap, had er toen bijna geen last van. Dus ik ben nu weer druk bezig met de oefeningen, helaas. Heb jij dus ook last van, vervelend voor je meid, bah.
allereerst daantje heel veel sterkte! lijkt me echt verschrikkelijk je meisje daar achter te laten...gelukkig is ze wel is goede handen. *knuff* voor jou! aylin mijn duimen draaien nog steeds overuren voor jou, ik hoop echt dat het gewoon goed zit ! Verder hier ook wel onzeker omdat ik helemaal geen symptomen ofzo heb, maargoed we kunnen alleen maar afwachten he. (ben daar niet zo goed in ) vannilivi wat spannend! duim duim duim sylvia vervelend joh zo misselijk bij daimy had ik het ook zo erg, en nu baal ik gewoon dat ik juist niet misselijk ben zo verschrikkelijk die 1e onzekere weken he. Ik ga maandag lekker op vakantie een weekje ik hoop dat iedereen naar de mei mama's is als ik terug ben! zal nog even mijn meisje spammen (vers van de pers)