@Sylvia gewoon lekker positief blijven meid. Ik heb ook een miskraam gehad voor de zwangerschap van mijn dochter en nu misschien weer dus de schrik zit er goed in. Begrijp het helemaal! @Sab ik heb deze zwangerschap maar 1 weekje last gehad van misselijkheid en bij de zwangerschap van Aylin 2 keer ofzo. En daarbij iedere zwangerschap is anders...tenminste dat zei de verloskundige tegen mij. Wat een schat van een dochter heb je! Ik ben ook stapel op mijn moppie. Die ligt nu heel druk te brabbelen en kraaien op de bank. Ze begint ook al haar armpjes uit te steken als ze opgepakt wilt worden. Bedankt voor alle draaiende duimen lieve meiden! Hoop dat het helpt...
klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 12 september Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 14 september Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50) Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie & Sab duimen voor Aylin16 [-o< link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] veel nieuwe dames op de lijst gezet!
@Marloes; heel erg bedankt om me op de lijst te zetten! @Anne5: laat effe wat weten, vandaag is je NOD!
Dat was ik bij de eerste zwangerschap ook toen ik zwanger bleek te zijn. Ik moet zeggen dat ik dat nu ook heb...maar of het bij mij weer wat betekent zal de tijd moeten leren...
Daantje, lijkt me ook vreselijk je kindje achter te moeten laten, al is het voor het goede doel. Sterkte! Aylin, ik ben hier nog steeds heel hard voor je aan het duimen. Sab, inderdaad een dotje Schattige kleertjes ook! Voor iedereen die aan het aftellen is Liefs, Sophie
nou sab ik hoop je goed nieuws te brengen als je terug bent dus doe maar even voor me duimen als je wilt in de vakantie hopen dat het helpt! ja dames erg rustig hier ben ik de laatste week niet gewend van jullie. heey sophie meid jeeeetje je bent al weer 23 weken woow he en dan te bedenken dat ik ook al zover had kunnen zijn pfff jeetje alles goed meid met je kleine meisjes