Ha die Lammetje, ja, hier alles goed, dank je. De ene slaapt in bed, de andere in mijn buik Met mij nog steeds wat minder. Lichamelijk dan, ben verder erg happy dat ik zwanger ben en zooo nieuwsgierig naar ons tweede kleine meisje straks. Het gaat inderdaad erg hard. Hoe is het met jou/jullie? xx Sophie
Ja pfff de kriebels zijn er weer Een voordeel de vorige 3 cyclussen had ik telkens bruinverlies vanaf 4, 3 en 2 dagen voor nod. Nu nog niks gezien...mja dat kan elke keer weer anders zijn. Voor mijn zwangerschap had ik nooit eerst bruinverlies Bij jou is je temp nog steeds exact zoals je temp toen je zwanger was! Het kan gewoon bijna niet anders dan dat je zwanger bent! Ik duim zooooo voor je! Tuurlijk duim ik ook voor de rest!
bij ons alles prima sophie alles loopt heerlijk op rolletjes ondanks de drukte van 2 spruitjes (jeetje hoe moet dat straks met 3 ohw jee) verder even wachten hoop mijn ei vandaag of morgen te krijgen word ook wel een beetje ongeduldig nu nu het toch al wel lang duurt gelukkig heb ik nu wel een cyclus nu de rest nog er zijn veel dames naar de mei mama geweest en heb stiekem een gebedje gedaan dat ik ze nog mag volgen want ze zijn kei leuk even duimen maar en anders ga ik met de rest van alle leuke dames over naar juni ja toch ladys?
Ja 1981 is een goed jaar, daarin is mijn mannetje geklust Maar we zijn allebei in 1982 geboren, dus ook een goed jaar
Dametjes ik kom jullie even gedag zeggen allemaal want ik ga morgen op vakantie! joepie! Ik ga wel aan jullie denken en voor jullie allemaal duimen! Als ik terug kom hoop ik dat dit topic is uitgestorven en dat jullie allemaal bij de mei mama's zitten tot volgende week!
Jaaaaaaa gezellig! Ik zou toch liever al kunnen zeggen dat ik ook 6 dagen onvertijd ben Hoe zeker ben je nu zelf over een zwangerschap? Het moet gewoon wel!