Hai meiden, Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar men hoofd stond er even niet naar. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! De eerste dag (vrijdag) heb ik 2x naar het ziekenhuis gebeld hoe het met der ging en ging allemaal goed. Alleen het innemen van der medicijnen ging de eerste keer daar niet super, ze hadden het met een spuitje gegeven in plaats van met een beetje voeding. Caithy dus compleet overstuur. Wel een rot gedachte, maja. Gister om 15.00 uur zijn we weer gegaan, eerst gesproken met de verpleging en ze doet het voorbeeldig Niet huilen, goed drinken ed. Schijnt normaal te zijn dat baby's de eerste 2-3 dagen zo voorbeeldig zijn voordat ze terug vallen in hun oude patroon. Ze heeft gewoon diep liggen slapen tot 16.00 uur. Dus wij beneden maar aan de koffie totdat ze wakker werd. Daarna lekker fles gegeven (10min en ze had hem leeg hahaha) veel knuffelen en weer bedje in en wij naar huis. Vanavond weer geweest en ze deed het nog steeds voorbeeldig, al begint ze nu wel wat meer te jammeren daar. Morgen gaan we weer rond 15.30, vlak voor de voeding. Ben er benieuwt of ze dan in haar oude patroon is gevallen. Zwaar is het wel zonder men meisie, want mis haar echt. Het beste is als we zo min mogelijk gaan, dus we gaan 1x per dag. Hoop wel dat ze in haar oude patroon valt en dat ze dan ook kunnen gaan zien hoe ze haar kunnen helpen.
@ Daantje ik hoop ook dat ze haar oude patroon zien zodat ze haar beter kunnen helpen! Lijkt me ook heel rot als je kindje zo in het ziekenhuis ligt! Sterkte nog de komende dagen! Hier begin ik echt zenuwachtig te worden. Ik voel weer van alles, maar ben zoo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt! Ik ga morgen niet testen. Omdat ik altijd zo'n stipte cyclus heb wacht ik af. Als de duiveltjes er donderdag nog niet zijn dan ga ik testen! @ Marloes hoe is het bij jou? @ Anne ik ben ook benieuwd naar jou! @ Lammetje ik duim zooooooooo dat vandaag je eitje komt! Ik moet gaan werken dadelijk dus ik ga snel maar douchen en aankleden. Ons amnnetje was vroeg vanochtend. De weeker stond om 6.30, maar hij was er zelf al om 5.50
Hi meiden, Weer zwangere dames erbij en een paar die op een positieve test wachten. Spannend hoor! Marloes die weer koelbloedig iedereen in de spanning laat zitten haha. Op naar die positieve test meid. Daantje heel veel sterkte. Hier alles prima. Lees af en toe even lekker met jullie mee. Ik vind het wel leuk om te zien dat er nu wat meer meiden zijn die zo dicht op elkaar hun 2de krijgen. Tussen onze kids zal 13 1/2 mnd zitten. Fijne dag. Liefs, Gaby
Vanillivi en Marloes, ben benieuwd hoor. Sab85, fijne vakantie. Weet jullie omgeving trouwens van de klus af? Hier niet. Soms laat ik voorzichtig vallen dat het me wel leuk lijkt om snel een tweede te krijgen. Maar ik krijg dan negatieve reacties. Dat je dan geen tijd hebt om van de kinderen te genieten. Dat ik nog maar even moet wachten tot de oudste zelfstandiger is (18 jaar ?, een kleuter is ook niet zelfstandig) Bijna niemand lijkt het voordeel te zien. Ik ga dan soms wel twijfelen aan mezelf. Moet ik het wel al doen en zo? Maar als ik er dan weer ff rustig over nadenk weet ik gewoon dat dit is hoe ik het wil. Maar hoop zo dat er wel posi reacties komen mocht ik weer zwanger raken.
jeetje ben ik vandaag toch voor het eerst tante geworden ben zooo trots! een lekker klein ventje Julian genaamd ja zijn mijn zoontje tegen papa nou ben je opa (ha ha ) bij mij de temp NOG STEEDS laag jeetje balen hoor.. weer afwachten vannilivi jeetje spannend meis! ga duimen voor je maar eigenlijk weet ik al wel dat je samen met loesje naar de mei mama s gaat vertrekken ik kan helaas niet mee.. als ik zwanger mocht raken klets ik gewoon stiekem mee mijn kindjes komen toch altijd ruim 2 weken te vroeg dus zal ik dan toch een mei mama worden . hmmm eerst maar eens zwanger worden draaf weer aardig door ha ha
Ja is zeker rot pffff, iedere dag zien we haar maximaal 1 uurtje. Echt zwaar, bah bah Ben erg benieuwt hoe ze het vandaag heeft gedaan, straks weer lekker die kant op. Jij bijna testen hihihi spannend meid. Ik test pas 18 sept denk ik, vorige keer teste ik ook pas laat positief
ha ha gaby das ook toevallig. hoe is het meissie lang niet gezien je bent al weer zon eind zwanger jeetje zeg nog maar 120 dagen klinkt weinig vind je niet leuk hoor ! heb nu zon droppie gezien is toch weer zo onwerkelijk..
Hier zijn trouwens de rode duiveltjes geland. Wel een beetje vroeg. Officieus hoefde ik pas vrijdag ongi te worden. Maar ja, de 1e keer is altijd anders he. Heb ook geen ernstige ongipijnen gelukkig, maar alleen een zeurend gevoel. Ik ben zo blij, kan wel een gat in de lucht springen. Wie weet doe ik dat wel met die vleugels Ik ben vooral blij omdat ik geen pijn heb. Maar moet niet te vroeg juichen, wat niet is kan nog komen. Ik had het al wel zien aankomen, had natuurlijk 1,5 wk geleden mijn ovu. En getuige de puistjes was het onderweg. Pff, en nu op naar de volgende ovu en lekker klussen voor nummertje 2.
@Daantje; veel sterkte!Ik hoop dat ze je meisje snel kunnen helpen! @Muis: nee hier weet niemand het, zelfs mijn ouders niet...toen we voor de 1e gingen kreeg ik constant de vraag 'en is het al zover?' Dat willen we nu liever vermijden! Niks van die opmerkingen aantrekken hoor, gewoon je hart volgen! @Lammetje: he balen van je (nog) lage temp!Ik duim voor een snel eitje! Van HARTE GEFELICITEERD dat je tante bent geworden! @Vermanen; veel succes deze ronde! @Marloes: ik bewonder het echt dat je zo lang kunt wachten zonder te testen!Maarreuh...ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we een beetje ongeduldig worden! Nee hoor meid, laat je niet opjagen! (DUIM) Hier zijn de duiveljes weg dus,...het klussen kan weer beginnen!
Daantje; hopelijk knapt je meisje snel op. maar 1 uurtje per dag, dat is echt weinig, mag je er niet langer bij blijven? Tante Lammetje... leuk! Mooie naam, ook hier heeft hij op de lijst gestaan. Vermanen: dat was een snelle ronde voor jullie, op naar de volgende... een zomerbaby zal het worden 8) Hier geen duivels... zal ik morgen....? ? ?
Hallo dames, Ik heb denk ik mijn eisprong gehad, mijn temp is nu 36,8 en ik heb ook last van steekjes in mijn onderbuik. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Hebben jullie deze klachten ook weleens na je eitje?Iemand een idee? Groetjes lucky.
hoi lucky, ik heb het ook wel eens gehad. Ik las op internet dat als je pijnklachten krijgt dat dan je eitje aan het springen is. Je kan dan nog net op de valreep zwanger worden. De pijn duurt kan tot wel anderhalve dag aanhouden. Is de pijn weg, dan is het eitje gesprongen. Dan kan je ook niet meer zwanger worden.
Wij hadden trouwens nog niet écht bewust geklust. Toen ik ovu had, had ik het eerst niet door omdat de pijn leek op mijn ongi. Ik maar wachten op het rode kruis. Tot doordrong dat het dus de ovu was. Maar ja, inmiddels was die alweer voorbij...
Maar als ik op mijn kaartje van ff kijk dan zou hij zaterdag al geweest zijn, dat vind ik zo gek, als ik morgen ook 36,7 heb dan natuurlijk.
Marloes, ik word hier gek van ongeduld dus JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lammetje, gefeliciteerd! Daantje, inderdaad weinig een uurtje. Lijkt me heel naar. Sterkte hoor. Lammetje en anderen, ik duim voor jullie! Zometeen weer fysio. Tot nu toe lijkt het er alleen maar erger door te worden x Sophie