o jeetje ik was jullie kwijt!haha was de pc een week of twee kwijt,beetje stuk... en nu jullie haha wist niet dat het nu veranderd was van indeling hihi dusssssss mannetje heeft zich bedacht en vanaf deze maand(vanavond al haha) gaan we ervoor!woohoow.kwam hij vorige week mee af!ik dolblij! maar we doen het rustig aan hoor(hoor mij,kan al niet wachten tot ik kan testen haha)ongi is over van zaterdag haha
vermanen!jij hier? wist niet dat jullie ook al weer aan de klus waren....(heb op ons forum ook niet bijgelezen haha,zag er geen begin aan)
Nee, dat d8 ik al.... Er is trouwens net een samenvatting geplaats, zou maar gauw ff gaan bijlezen Ja ik ben vandaag ongi geworden. De 1e keer sinds ik zwanger was van Hannah. De 1e ovu dus gemist, maar we gaan voor de 2e ronde!
img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 12 september Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 14 september Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25/9??? wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie & Sab duimen voor Aylin16 [-o< link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 14 september Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25/9??? wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie & Sab duimen voor Aylin16 [-o< link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 14 september Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25/9??? wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie & Sab duimen voor Aylin16 [-o< link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Zoo, eten ook weer achter de kiezen. Ga zo maar ff badkamer kuisen en daarna strijken. Of misschien laat ik manlief wel kuisen. We zullen zien hoe het loopt.
Ja het beste is zo min mogelijk langskomen en als we langskomen en ze slaapt moeten we haar laten slapen. Dus soms wachten we een uur tot ze wakker wordt, daarna flesje geven, samen spelen, even alleen spelen in de box en dan moet ze alweer slapen. En wij dus naar huis...... Net weer geweest, ze doet het nog steeds goed, wel iets meer huilen vandaag, maar zoals een normale baby doet. Wel heeft ze net maar een flesje van 100cc op, dus zou ze terugvallen?
Dat is zeker best moeilijk dat je maar 1 keer per dag je meisje mag zien! Ik zou het er echt moeilijk mee hebben zeg. Sterkte nogmaals en ik hoop echt dat er snel wat gevonden wordt!
heey tearke welkom back en leuk joh dat je er weer voor gaat vanaf NU heerlijk he de knoop doorhakken! vermanen gefeliciteerd met je eerste ongie hopenlijk de laatste! daantje succes meid hopelijk is je kleintje snel gezond en wel weer thuis!
Daantje: Dikke knuf voor jou! Toen Jari in het ziekenhuis lag ging ik iedere dag van 's ochtends 8 uur tot 's avonds twaalf uur, maar het is waar dat de verpleging dan niet zoveel kan zien natuurlijk. Iedere fles gaven we zelf, dus dan kunnen ze feitelijk maar weinig observeren. 'Gelukkig' heeft ie het in de nacht ook vaak laten zien, dus konden ze gelukkig wel het één en ander observeren. Moeilijk voor jou meid! Hopelijk komt er wat uit de observaties! Belgski: Blij je weer te zien meid Marloes: Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor, voor jou! Vanillivi: Ga je morgen testen? Hier weinig te melden. Ben geswitcht van opleiding, ik doe nu pedagogiek ipv de pabo. Vandaag eerste dag gehad (deeltijd één dag per week). Was erg leuk (maar wel een lange dag zonder m'n toerenbouwertje)