Ik kwam ook weer even langs vliegen..... ik vergeet hier bijna te kijken,omdat we zelf dan nog niet serieus aan de klusser de klus zijn..... schandalig,ik weet 't Diaantje: Dikke Knnuffel voor jullie
@ Nikita nee ik wacht eerst mijn ongi af aangezien ik altijd redelijk stipt ongi wordt. Ik vind een negatest zoooooooooo teleurstellend!
Goeiemorgen! Hier denk ik dat vandaag de duiveltjes goed gaan doorbreken. De dag begonnen met roze . Ik ben er deze keer best verdrietig van....mja op naar de volgende ronde! Nieuwe NOD 7 oktober. Hopen dat ronde 4 en de 7 geluk brengen! @ Marloes ik duim voor je!
@ vanillivi: Ach nee! Ik had mijn hoop ook op jou gezet! Heel jammer, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent! @ mili: hoe is het met jou?! Al iets gespot van een ei of de ? Hier nog niks noppes nada! @ marloes: mag ik vragen waaom je zo lang wacht met testen!? @ Nikita: ik heb de pabo gedaan! Ben nu zo'n 4 jaar leerkracht op een basisschool! Heb dit jaar groep 2. Succes met je nieuwe opleiding! @ daantje: wat zal jij je meisje missen ja....Zwaar hoor! Heel knap van je dat je het zo doet! Knuffel... @ lammetje: nog steeds geen ei? Bah, dat wordt dus een lange cyclus, ik hoop dat hij zich deze week laat zien! @ sab: leuke foto's! Hoe voel je je ? @ vermanen: de eerste ongi! En nu op naar een beeb! @ tearke: succes deze ronde!
vannilivi balen meid dat je ongie word weer een ronde verder he meestal denk je ik beslis om voor een beebje te gaan en dan ben ik meteen zwanger maar net als ieder ander denk ik vergeet je dat het even kan duren en ja wachten duurd heeel lang he vandaag een lage temp zou dan toch eindelijk morgen mijn ei komen (hoop het zo) MARLOES WHATS UP?
Vanillivi: NEEEEEEEEEEEEEEEEE Dat is niet de bedoeling! Hopelijk blijft het bij roze? He getsie! Marsab: Leuk! Ik vond het ook wel leuk maar ik ben niet echt een leerkracht achteraf. Lammetje's ei: Spring!
Vanilivi... roze... neeeeeeeeee dat was niet afgesproken he.. balen balen balen. dikke knuffel voor jou, dat het de volgende ronde maar raak mag zijn. Marsab: de vorige zwangerschap testte ik pas heel laat positief. Op 11 dagen overtijd zag ik een kruis, maar manlief helemaal nog niet. 3 dagen later zag hij het wel... dus zal wel langzaam hcg aanmaken
Lieve meiden, vanmiddag heb ik eindelijk de verlossende echo. Ben zo blij dat het dan eindelijk allemaal achter de rug is. Ik zal snel me weer bij jullie voegen. Want na deze ervaring was ik toch wel erg blij met de gedachte een tweede kindje te krijgen. Nooit gedacht dat de wens er zo snel na mijn dochter zou zijn. Zie zo op tegen de echo. Voor mijn gevoel word het teleurstelling nummer 3. Meiden bedankt voor al jullie medeleven. Vanmiddag laat ik weten wat de uitslag is. @Marloes gewoon nog is testen als je laat hcg aanmaakt is het heel logisch dat je negatief test. @allemaal veel succes met zwanger worden!
Aylin: veel succes meis!Ik blijf duimen dat het nog gewoon goed is! Marloes: Toch goed dat je getest hebt..je temp is weer iets omhoog dus dan weer iets later een positieve test denk ik..ik bedoel: je bent niet ongi, je temp is heel netjes...dus kan haast niet anders! Ga je nu over 3 dagen weer testen? Vanillivi: hoop dat het bij dat roze blijft en dat dat nu alweer weg is! HIer: alles oke, veel misselijk! Het is voor een goed doel denk ik dan maar
@Vanillivli; hopelijk blijft het bij alleen roze! @Aylin; heel veel succes met de echo! @Lammetje; hopelijk komt je eitje snel! @Marloes: nogmaals ik hoop dat je snel 2 mooie strepen mag zien, die ovutest ziet er wel goed uit!
thanks nikita en lucia ik hoop het ook dat hij gaat springen dan spring ik ook nog even mee! marloes jeetje nog geen positieve test grrr moeilijk joh.. heey syl meid lang geleden. balen dat je zo misselijk bent joh weet uit ervaring dat je er kots misselijk van word letterlijk en figuurlijk. maar inderdaad het is voor eengoed doel zou graag met je ruilen! aylin ga ondanks alles toch voor je duimen meid ik denk aan je !
Last van zwangerschapsmisselijkheid tijdens je zwangerschap? Daar kan je als aanstaande moeder zelf iets aan doen! Probeer Preggie Pops eens, de overheerlijke lollys die je snel van je zwangerschapsmisselijkheid afhelpen. Een snelle en verantwoorde manier voor zwangere vrouwen om zwangerschaps- misselijkheid te verminderen. Preggie Pops zijn samengesteld op basis van essentiële oliën en natuurlijke ingrediënten. Met deze unieke formule kun je er met één Preggie Pop per dag weer tegenaan! Preggie Pops biedt zeven overheerlijke smaken, samengesteld uit natuurlijke ingrediënten. De originele Preggie Pops uit Amerika, ook al jaren een succes bij aanstaande moeders in Canada en Australië, zijn nu eindelijk ook in Europa te verkrijgen! http://www.bellypops.nl/
Lieve meiden, Helaas slecht nieuws voor mij..Het vruchtje is niet gegroeid. Maandag zal de curettage plaatsvinden en is het allemaal achter de rug. Ben best verdrietig had toch een sprankje hoop. Helaas het mocht niet zo zijn. Maandag had ik 12 weken zwanger geweest. Bedankt voor jullie medeleven. Heeft me echt goed gedaan.
@ Aylin meid heel veel sterkte! @ Marloes volgens mij zit het toch wel goed hoor bij jou ook al heb je een negatest. Vorige keer toch ook bij 11 dagen overtijd. Wat geeft een personastaafje aan? Verder hier veel krampen, maar weinig roze en bruin. Voor de zwangerschap was het bij mij meteen altijd volop rood als het begon. Maar nu al 3 ronden zo, dus ik zal er aan moeten wennen... Ik moet zeggen dat mijn lichaam deze ronde me echtw eer een beetje voor de gek gehouden heeft. Elke maand is weer zoooooooo anders. Maar deze ronde voelde het zo goed en durfde ik ale en beetje in de toekomst te kijken...hoe dom Misschien ook omdat er ineens zoveel meiden zwanger waren...maar goed we kunnen niets anders dan wachten en op naar het volgende eitje!
Marloes, persona ziet er wel goed uit Aylin, heel veel sterkte en dikke knuffels xxxxxx Ook voor maandag sterkte. Vanillivi, hopelijk zet het niet door! xx Sophie
Vanillivi, sorry zag je laatste bericht niet. Balen zeg. Heb je nog wel een beetje hoop omdat het niet doorzet? x Sophie
dikke knuffel voor jou! Hopelijk valt de curettage mee (vond ik toen wel) en kun je het een goed plaatsje geven. Blijf je wel bij ons kletsen?