net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Vermanen hier ook net heel de tuin aangeveegd en gedaan. Lekker w eertje hoor! Nu is ons mannetje wakker dus ik ga hem even de fles geven ;)

@ Neus ik duim voor je dat het snel raak zal zijn! Ik duim voor ons allemaal! ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

neus; gezellig dat je weer even komt rondneuzen...

lammetje: hoe is je temp. zal zo eens ff kijken.

syl: hopen op een hele mooie echo!

hier nog geen nieuws, temp is nog gewoon hetzelfde..

3. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Vanillivi; bedankt, ik hoop/duim met iedereen mee 8)

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Toen ik zwanger werd van Hannah was dat de eerste keer klussen sinds maaaanden... Ik heb Endometriose en was in de overgang gebracht om de groei van baarmoederslijmvlies te stoppen en hopenlijk ook de Endo. Dat was toen niet gelukt maar hopelijk nu wel. Maar goed ik was dus voor het eerst weer ongi geweest en de woensdag voor mijn ovu had ik inééns zin ;)

Dus je hebt maar 1 keertje nodig. Als het maar binnen de vruchtbare zone is. :)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    klussers

Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september negatieve test
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 14 september
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september???
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD :
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ?

wachtend op cyclus-klussers
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? `
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? `
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?

al wel kriebels, maar geen klus

Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie & Sab

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

6. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Pfffffff wat duurt wachten eigenlijk lang he. Nu wachten op een eitje...daarna wachten op NOD. Maar goed er zit niets anders op he :)

Goeiemorgen! :D

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Goede morgen.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goeie morgen! :D

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    even geen tijd om te lezen moet kleine vent van school halen.
    alleen even melden dat mijn temp weeeer niet hoog is jeetje !@#$%%^^&

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier nog steeds ongi, maar door de stoffen maandverbandjes geen irritatie meer! Benik ff blij.

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jeetje weet even niet wat ik nou met mijn temp lijst aan moet ..
    ben vorige maand 5 dagen gestopt met de avond voeding en toen werd ik ongesteld
    nu geef ik dus weer de avond voeding en krijg ik maar geen ei zou dat nou door de avond voeding komen of moet ik gewoon geduld hebben en is het ontzwangeren moeilijk moeilijk
    manlief zei al als je zwanger wil worden moet je gewoon stoppen maar ik vind het zooo moeilijk
    heb zelf wel zoiets van ja romy heeft liever een broertje of zusje dan die borstvoeding

denk dat ik de avond voeding maar echt echt ga laten vervallen (snik snik) al wilde ik hem vol houden tot ze een jaar is en dan volledig stoppen.

een kindje is wel mijn grootste wens maar jeetje wat is loslaten moeilijk..

de borstvoedende dames die wachten op een cyclus begrijpen het wel denk ik hoe moeilijk het is maar hoe graag je ook verder wil

zo dubbel allemaal..

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik snap het idd. Als het aan mij lag was ik veel sneller zw geworden. Maar ik vond het toch belangrijker dat Hannah 6 maand alleen bv krijgt ivm allergieenen astma in de fam. Dan maar een oudere oudste zus hoor.

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Syl en femmigje succes met de echo's! Geniet er maar lekker van! ;)

14. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Vermanen ik heb ons mannetje ook tot 6 maanden volledige bv gegeven aangezien er veel allergieen in de familie voorkomen. Morgen is ons mannetje 7 maandjes en ik geef nu alleen nog een halve ochtendvoeding.
    Lammetje ik hoop dat je cylus dan snel regelmatig en kort is als je stopt! Ik duim met je mee! Het mag nu bij jou wel eens raak zijn als topicstarter! ;)

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He meiden,

Ben ik weer even.
    M´n mannetje is de hele week weg. (cursus in Canada) Gelukkig is m´n moeder langs geweest tot gisteren en vandaag is m´n zus en een vriendin langs geweest. Zo kom ik de dagen wel door. Manlief komt zaterdag weer thuis. Dan halen wij hem van Schiphol. :D

Lammetje: lijkt me ook moeilijk hoor om die keuze te maken. Nog maar eens goed met je mannetje overleggen.

Marloes: heb jij nogmaals nega getest of is dat nog van een paar dagen terug?

Vermanen: mooi dat de irritatie weg is.

Vanillivi: meid, heel veel succes.

Neus: hoi ;)

Pooh: thanks :D Ik vind het nu al spannend. Ook al duurt het nog een week.

Sylvia: ik ben zo benieuwd naar je echo. :D

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: Nope..helumaaaaal niets van dat alles :)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He bah! Heel erg veel sterkte!

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mili: succes he. Frustrerend al of valt het mee?

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ik stop nog niet helemaal hoor vannilivi ik houd de ochtendvoeding lekker over kan ik toch nog beetje knuffelen en kroelen

mama van danio fijn dat je hubbie weer thuis komt is toch altijd wel leuk even weer de verloren tijd in halen (snap ie) ;)

milli en marsab moeilijk he geen ongie krijgen word je zo gr#$%^ van

ECHO DAMES HOE IS HET GEGAAN VERTEL VERTEL :)

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Vandaag de echo gehad en ja....alles is goed! Ben zo blij! het klopte precies met wat ik zelf uitgerekend had :D
    En zo mooi...het hartje zien kloppen!
    Oh, wat zijn we blij zeg..alles is goed! Jee, wat was ik zenuwachtig en bang dat het niet goed was!

Heb de pagina's niet bijgelezen, sorry! ga zo ff lekker op de bank hangen met de tas die we gekregen hebben met allerlei babyleesvoer enzo :D

Liefs
    Syl

Deel Deze Pagina