net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    morgen vroeg zet ik de wekker voor marloes ha ha dusse niet uitslapen marloes vol verwachting klopt ons hart he dames!

heey mariska yme is al weer 2 maand oud gaat hard he de tijd!

ohhhhhhw hoe is het met de nod dames vertel vertel?

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marloes: Wat spannend! Whhhaaaaa!

Hier gaat de ongi wel doorbreken vandaag denk ik. Zo voelt het in ieder geval. Maar vanwege mijn nieuwe studie zou over twee maanden zwanger raken ook vele malen praktischer zijn. Ik doe een verkorte variant, dus de eerste twee jaar in één jaar. Dat betekent wel dat ik het eerste jaar in één keer moet halen, ook met bijzondere omstandigheden. In mei bevallen zou dus ook niet zo heel praktisch zijn, in juni eigenlijk ook niet. Ik wist toen we ervoor gingen nog niet dat ik alsnog zou besluiten over te stappen, vandaar.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    vanillivi balen , ik zie nu pas aan je banner dat je in de volgende ronde zit! :( hopelijk brengt ronde 4 jullie weer geluk!

Marloes, morgen testen begrijp ik? spannend!

Lammetje, jij inmiddels wat duidelijkheid over je cyclus?

Mili , zijn er al eitjes gesprongen bij jou?

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Net trouwens even pasfoto's laten maken van Daimy , dit is het resultaat (in 1 keer gelukt :D , wat een wonder )

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    kan het niet laten hoor, 1tje van vanmiddag met mama

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daantje , is jou meisje trouwens alweer thuis?

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    sophie, wel rustig aan doen hoor meid!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Sylvia: ik zie nu pas dat je een goede echo hebt gehad! WAT SUPER!
    Nu lekker genieten zeg!
    (ik moet de vk nog bellen, ga ik denk ik volgende week maar doen...wilde niet zo snel bellen want dan duren die weken tot de 1e echo zo lang ...nu nog steeds wel eigenlijk haha)

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ha ha sab jij kletst in je eentje zo een pagina vol

leuk hoor die foto s en raar idee dat daar een zwangere mama bij staat hi hi
    leuk hoor die pasfoto ik heb er ook een laten maken van romy maar jeetje ze heb zon dikke toet van de borstvoeding dat het alleen maar een spek foto is geworden ha ha

nikita balen en gelukkig van je ongie ha ha ik weet niet wat ik moet zeggen
    maar het is wel fijner denk ik en je hebt meer rust als je gewoon je studie af kan maken want ja een zwangerschap kan natuurlijk op het eind wel flink zwaaar zijn en natuurlijk helemaal als de vorige zwangerschap nog niet zo lang geleden is
    hoor namelijk veel meiden over rug en bekken klachten dus ja even wachten is voor jou niet verkeerd

maar ohw wat verleidelijk een beebje erbij he!

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

FF snel nog :D Ben veel misselijk helaas, tenminste, gisteren en vandaag is het weer toegenomen...vervelend maar geeft me juist ook weer een goed gevoel, het is voor het goede doel he :D
    Als Demi slaapt doe ik meestal eerst wat huishoudelijk dingetjes en ga dan even liggen op de bank. Het irritante is dat ik de hele tijd alles opgeruimd en gepoetst wil hebben....ik houd sowieso wel van netjes (al is het boven echt een zooitje nu..) maar moet nu gewoon alles opruimen ook al voel ik me niet zo lekker......nouja, vandaag heb ik tegen mezelf gezegd: dat opruimen komt morgen wel weer, nu ff rusten hoor! :D (en tja, vies is het hier niet, stofzuig en dweil iedere dag)

Maar erg fijn om nu al die nesteldrang te hebben...had ik bij Demi ook al heel snel..

Marloes: morgen ga je weer testen ....en ik zeg je dta die test positief gaat zijn! kan haast niet anders! Spannend!

Sab: wat schatiig weer die foto;s! Zeker goed gelukt ja, die pasfoto!
    Bedankt voor je felicitatie!Begrijp wel dat je wacht met bellen. Ik kon al vroeg bellen omdat ik wist dat ik vroeg een echo zou krijgen ivm mijn 2 mk voor Demi (echos's worden gewoon bij de vk gemaakt, wel heel fijn!)
    Hoe voel je je?

Sophie: meid, goed dat je thuis bent gebleven, doe rustig aan hoor!

Nikita: ja, eene kant jammer van je ongi maar andere kant ook weer niet omdat je met je studie zit..maarja, ongi worden.zijn is nooit zo leuk..

Lammetje: alles goed bij jou? Heerlijk toch, dat je meisje zo'n lekkere bolle toet van de bv heeft :D

Ik ga weer stoppen....ik voel me weer Bleh! Ik ga weer gauw op de bank hangen ffies en dan naar bedje..(het is al laat zie, nouja, ga de laatste tijd vroeg mn bedje in)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik mag ook vroeg voor een echo, door de mk voor de zwangerschap.
    vorige keer 3 echo's voor de 12 weken... daarna ben ik doorverwezen naar de gyn en daar kreeg ik elke keer een echo.

lastig dat je zo zwak, ziek en misselijk bent syl.. maar ik had het de vorige keer tot de laatste maand en dacht elke keer: ja, hij doet het nog... Ik hoefde trouwens alleen maar een keer over te geven en klaar...

12. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    He dames,
    Ik meld me hier ook even; ik ben 6 weken terug bevallen en ik had meteen al weer de kriebels. Want nu we aan een gezinnetje zijn begonnen wil ik het liefst ons gezinnetje zo spoedig mogelijk compleet hebben.. raar is dat hé!
    Maar misschien is het ook wel omdat ik stiekem toch ook graag een meisje zou willen ontvangen ( ja ik weet het je mag het niet zeggen, maar ik doe het in alle eerlijkheid, val me er niet op aan..)

Maar wat ik me ook afvroeg is hoe het zit met de lichamelijke ongemakken na de bevalling en dan alweer zo snel ( bijv. na vier maanden) alweer zwanger te zijn.

Ik heb bijv.nog last van mijn knip (hard litteken) en ik heb nog last van dat als ik lang sta het net lijkt of mijn onderkant eronder uit zal gaan vallen..
    Is dit bij jullie al over dan?

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tesst is negatief....

niet zwanger... huil huil huil... ; )

dan zal de ovu test van deze week wel echt m'n ei betekend hebben .. ff heeft kaartje aangepast en zit nu 3 dagen na ei

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Neeeeeeeeee.....:( :( :(

Had echt zooo gehoopt en dacht echt dat je zwanger was, zoals velen anderen! Maar je temp is heel mooi hoog.....dus er is nog hoop..maar begrijp wel je teleurstelling...

knuf!

Ik moet er nu gauw vandoor, mn meisje vraagt mn aandacht..

Kop op he, meid...Vind het ook echt jammer voor je maar misschien ben je wel gewoon zwanger met dta late eitje!

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jee marloes dacht je al zon eind te zijn zetten ze je terug met een later kruis balen
    maar net was syl zegt je hebt een mooi kruis gekregen en je kan wel gelijk weer gaan duimen!

maaruh wel even balen he meid je had al wel gehoopt dat... denk ik

heey syl meid balen van je misselijkheid kan je wel slopen he is echt zo naar
    rust maar lekker uit en na 12 weken is het meestal over (maar ohw wat kunnen die lang duren he 12 weken)

jeldou welkom hier en nog gefeliciteerd!
    ik had dat na de eerste ook een tijd dat ik dacht dat mijn baarmoeder er zo uit zou vallen
    ook tijdens ontlasting en zo
    de knip is wel goed genezen daar heb je dan toch negen maanden voor eer je beebje er uit moet toch.
    zou wel even net wat je zegt een maand of 4 wachten voor je lijf om een beetje bij te komen en te herstellen en dan lekker klussen!

hier temp nog laag denk dat ik een anovulaire cyclus heb anders weet ik het ook niet word er een beetje depri van...snik snik

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    laatste updat anovulair was hij zeker een bezoekje aan de toilet heeft veel duidelijkheid gebracht de duivels zijn gearriveerd . :evil:
    Ben eigenlijk beetje verdrietig maar ook blij heb nu zoiets begin met een schone lij hopelijk nu een mooie cylclus + ei

maaruh heb net ff bekeken was de cyclus 23 dagen is dat niet beetje weinig is dat goed of juist fout?

jeetje heb ik dat weer :rolleyes:

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, neeeeee wat balen zeg :( Dikke knuffels
    Kan FF ernaast zitten en dat je nu bijv. minder lang overtijd bent? Ik wil je geen valse hoop of zo geven, maar ben toch benieuwd.

Lammetje, misschien idd omdat je cyclus op gang aan het komen is. Voor jou ook dikke knuffels. En dit wordt gewoon een top cyclus.

Sylvia, balen van die misselijkheid. Ja idd voor een goed doel, dat bedenken helpt dan wel. Rustig aan hoor.

Verder heb ik t niet meer onthouden... Kruip nog even lekker mn bed in.

xx Sophie

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, was even kwijt dat je wel een posi ovutest had...tja dan lijkt het idd wel op een eisprong. Tjee zeg, echt balen.

xx Sophie

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Marloes neeeeeeeeeeeeeeee meid balen zeg. Ik had echt verwacht je te feliciteren. Maar hoop dat dit eitje je toch wel geluk brengt! ;) Hele dikke knuffel!

@ lammetje nu heb je wel weer duidelijkheid en een schone lei. Snap wel dat het balen is die stomme :evil: :evil: Hele dikke knuffel

Hier verder weinig nieuws. We gaan genieten van het lekkere weer.

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    vannilivi als ik weer een 23 dagen cyclus heb kan ik gelijk met jou testen zie ik net dat zou wel leuk zijn en tegelijk zwanger zijn en uitgerekend
    zullen we dat maar afspreken dan dat we gelijk gaan lopen en allebij zwanger worden !

Sophie mag ik nogmaals zeggen hoe reuze leuk ik het vind dat je weer binnen kot waaien heb je wel gemist de dames van het eerste uur!

hmm banner klopt weer niet nou verander ik later wel eerst even eten... :rolleyes:

Deel Deze Pagina