@ Zuurtje ik ga heel hard voor je duimen! Met idd 2 pendels moet dat toch goed komen! @ Lammetje ik hoop ook zo dat je cyclus nu duidelijk wordt!
Lammetje: toch wel een beetje spannend bij jou zie ik. Marloes: balen zeg, succes de volgende ronde. Muis: van harte met je cyclus en succes met klussen. Vanillivi: succes ook met klussen. Zuurtje: m'n duimen draaien hoor. Tearke: moet je toch ff eerder aan de klus meid. Nikita: hoe gaat het nu met jouw cyclus? Ik ben ook benieuwd hoe het met Daantje en haar dochter gaat. Gaby: hoe gaat het met jouw zwangerschap? Sophie: hoe gaat het met jou? Syl: gaat het weer een beetje met de misselijkheid? Sab: welkom terug van vakantie. Ik heb al super foto's voorbij zien komen. Hoe voel je je verder? Vrijdag komt steeds dichterbij, spannend...
Vanilli: Ik ben vannacht ongesteld geworden, en ga nu twee maandjes pauzeren. Dus twee maandjes anticonceptie. Ik moet eerlijk zeggen (en dat had ik niet verwacht!) dat het een opluchting is om ongesteld geworden te zijn. Het kan nu echt niet, dit eerste jaar qua studie moet ik echt halen. Daarna zien we wel weer verder, dan is het allemaal geen heet hangijzer meer. Komt omdat ik de verkorte variant doe, die moet je in één keer halen.
was geloof ik geen springend ei want voel het nu nog haha vanavond kan ik trouwens aan de lklus als ik wil,nico is vrijaf haha muis,gefeliciteerd met je ongesteldheid haha vanillivi,ik dans met je mee!
nou dame heb een hondje in de aanbieding een westie (van de cezar hondenvoer reclame) hij plast spuugt en diarreet de hele nacht vanacht dus bij deze gratis af te halen! ha ha grapje natuurlijk maar jeetje zon gebroken nacht ben ik toch niet meer gewend dat wor wat straks. heb wel van 3 tot 7 geslapen omdat hubbie het 2e deel van de nacht overnam maar moest dus een uur later tempen daardoor moet ik dan discarded invullen bij ff ? dames fijne dag ik ga even poetsen (jeetje wil naar bed!) groetjes lammetje
hoi allemaal, ik ben nieuw hier ik zal mezelf even voorstellen, ben net een half jaartje geleden bevallen van mijn eerste, nu ben ik al weer lang toe aan een 2de....sinds 3 maanden ofzo slik ik de pil niet meer, heb hem ook niet meer dan een maandje geslikt...nu merk ik dan mijn drang naar een 2de steeds sterker word, ik ben er wakker van (op dit tijdstip nog) ben er veel mee bezig, ik vraag me dus af of er meerderen hier zijn die zo kort na de eerste al voor een tweede willen gaan, sommigen vind het te snel allemaal...maar eerlijk gezegd kan dat me weinig schelen het is mijn lichaam.., ik hoop dat er meerdere dames hiertussen zitten met hetzelfde.. ik hoor graag van jullie. gr. p.s. ik had dit eerst ergens anders geplaatst, ik wist niet dat deze topic ook bestond...leuk om te lezen dat er vele andere ook hetzelfde willen!
dankjewel idd ik wist niet wat ik las haha, ik dacht dat er niet zoveel waren die gelijk na de geboorte al weer een 2de of 3de of 4de wilden.. succes allen, dat we gauw verblijd zullen worden
hoi dames ! hoe is het hier? ik ben nog steeds druk aan het duimen en zit maar te wachten daar bij de mei mama's op jullie... hier alles zijn gangetje, merk echt dat ik savonds veel eerder moe ben, normaal ben ik niet naar bed te slaan, en nu lig ik er steeds vroeg in Vandaag ook echt voor het eerst kotsmisselijk was er helemaal blij mee haha, eindelijk word een beetje 'echt' . Maar moest net ook lessen dus dat was wel even minder als je zo misselijk bent. Maar we hebben het er graaaag voor over nou mijn duimpjes blijven doordraaien voor jullie!
haha dankje, kan als het goed is vanaf morgen weer aan de slag..zal ook is een banner onderaan zetten..
Vrijheid: had de dag na de bevalling al weer kriebels. Heb echter bijna 7 maanden volledige borstvoeding gegeven en ik had daardoor geen cyclus. Wij hebben dus nooit meer beschermd gevreeen na de bevalling, maar geen ei betekent ook geen zwangerschap. Toen ik ben gestopt met bv ben ik meteen zwanger geworden (mijn zoontje was toen dus iets meer dan 7 maanden ) Jouw gevoelens zijn dus niet gek en volkomen herkenbaar!
Hahah nou ik had gister erg veel buikpijn weer wat afscheiding dus ik dacht yess ongi..mmm nee dus..nu weer niets hihi. Frustie inderdaad! Maar ja we wachten af.
jeetje KU.. milli grrr zo moeilijk he ken het allemaal en ben er ook helemaal klaar mee! vrijheid welkom hier enne ik had al kriebels en wist zeker dat ik snel er weer voor zou gaan toen Romy nog in mijn buik zat alleen helaas door de borstvoeding nog geen goede cyclus ik temp al 5 maanden en ben dus wel toe aan een + op de test! hee sabbie ha ha klonk leuk ik denk niet dat het er in zit dat ik nog naar mei kom echt een ongie heb ik niet gehad alleen een paar vegen heeel licht bruin en een stippie rood niet echt te tellen zeg maar dus krijg ik een ei ga ik nog naar juni geloof ik zo uit mijn hoofd maaruh we kunnen altijd kletsen in het net bevallen en weer zwanger toppic (daar is het errug stil dames dus zet hem op !) zuurtje ben beniuewd meid wat de toekomst je brengt! net met mijn zoontje naar het ziekenhuis geweest die idioot was aan het crossen over de straten met een maatje helemaal niet op te letten natuurlijk want ja wie het hardste fietst is het belangrijkste komt er een kleintje met een skelter aan en ja vol erop en een gat in zijn hoofd alles bloed in zijn haar zijn neus ogen alles bloed gelijk naar seh en gelukkig konden ze hem plakken al is het een jaap van 5/6 cm nu een wek advies gekregen om de 2 uur hmmm zei ik nou dan mag je vandaag bij oma logeren! ha ha (grapje natuurlijk) dames welterusten en tot morgen
Ja baal dr ook erg van k snap het ook niet meer hoor! Maar ja k wil echt nog niet stoppen met BV geven..had alleen de hoop nu ze dus echt minder drinkt dat ik dan wel ongi zou worden... Jeetje zeg wat schrikken, met je kleintje naar t ziekenhuis..hopelijk komt het weer goed allemaal!
Goeiemorgen! Hier weinig nieuws...flink aan de klus! @ Mili en lammetje ik duim voor meer duidelijkheid voor jullie! @ lammetje oei das schrikken! Gaat het nu een beetje met je zoontje?
het gaat prima hij vind zichzelf wel heeel zielig tandenpoetsen kon toch echt niet met een gat in je hoofd sta een beetje voor een dilemma stoppen en meer kans voor een kindje of doorgaan met de kans dat het nog wel even kan duren nu ik het schrijf gaat mijn voorkeur uit naar stoppen maar als ze dan bij mij aan het drinken is dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen.. mijn man zegt ook je wilde 6 maanden nu is het negen maanden bijna het is wel genoeg zo ben hartstikke trots heb ook zelf nu zoiets van 9 maanden gedragen negen maanden bv ben ook wel trots denk dat ik ga proberen de 29 e de laatste keer te geven (als mijn hart het toelaat) op die dag is ze 9 maandne precies kunnen we eindelijk vol verwachting alles doen voor de volgende want het verschil word wel steeds groter 1,6 jaar al (jeetje wat gaat de tijd snel.) dames fijne dag en sorry voor mijn geleuter steeds over het voeden ben ook zo verknocht aan mijn meisje en de momenten samen.