net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Zuurtje ik ga heel hard voor je duimen! Met idd 2 pendels moet dat toch goed komen! :D

@ Lammetje ik hoop ook zo dat je cyclus nu duidelijk wordt! ;)

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Lammetje: toch wel een beetje spannend bij jou zie ik.

Marloes: balen zeg, succes de volgende ronde.

Muis: van harte met je cyclus en succes met klussen. ;)

Vanillivi: succes ook met klussen. :D

Zuurtje: m'n duimen draaien hoor.

Tearke: moet je toch ff eerder aan de klus meid. :D

Nikita: hoe gaat het nu met jouw cyclus?

Ik ben ook benieuwd hoe het met Daantje en haar dochter gaat.

Gaby: hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Sophie: hoe gaat het met jou?

Syl: gaat het weer een beetje met de misselijkheid?

Sab: welkom terug van vakantie. Ik heb al super foto's voorbij zien komen.
    Hoe voel je je verder?

Vrijdag komt steeds dichterbij, spannend...

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vanilli: Ik ben vannacht ongesteld geworden, en ga nu twee maandjes pauzeren. Dus twee maandjes anticonceptie. Ik moet eerlijk zeggen (en dat had ik niet verwacht!) dat het een opluchting is om ongesteld geworden te zijn. Het kan nu echt niet, dit eerste jaar qua studie moet ik echt halen. Daarna zien we wel weer verder, dan is het allemaal geen heet hangijzer meer. Komt omdat ik de verkorte variant doe, die moet je in één keer halen.

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou die onduidelijke cyclus komt me inderdaad de neusgaten uit en eerst die ontbrekende cyclus
    pfff

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    was geloof ik geen springend ei want voel het nu nog haha
    vanavond kan ik trouwens aan de lklus als ik wil,nico is vrijaf haha

muis,gefeliciteerd met je ongesteldheid haha

vanillivi,ik dans met je mee!

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou dame heb een hondje in de aanbieding een westie (van de cezar hondenvoer reclame)
    hij plast spuugt en diarreet de hele nacht vanacht dus bij deze gratis af te halen! :evil:

ha ha grapje natuurlijk maar jeetje zon gebroken nacht ben ik toch niet meer gewend dat wor wat straks. :confused:
    heb wel van 3 tot 7 geslapen omdat hubbie het 2e deel van de nacht overnam maar moest dus een uur later tempen daardoor moet ik dan discarded invullen bij ff ?

dames fijne dag ik ga even poetsen (jeetje wil naar bed!)

groetjes lammetje

7. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hoi allemaal, ik ben nieuw hier ik zal mezelf even voorstellen, ben net een half jaartje geleden bevallen van mijn eerste, nu ben ik al weer lang toe aan een 2de....sinds 3 maanden ofzo slik ik de pil niet meer, heb hem ook niet meer dan een maandje geslikt...nu merk ik dan mijn drang naar een 2de steeds sterker word, ik ben er wakker van (op dit tijdstip nog) ben er veel mee bezig, ik vraag me dus af of er meerderen hier zijn die zo kort na de eerste al voor een tweede willen gaan, sommigen vind het te snel allemaal...maar eerlijk gezegd kan dat me weinig schelen het is mijn lichaam..,

ik hoop dat er meerdere dames hiertussen zitten met hetzelfde..

ik hoor graag van jullie.

gr.

p.s. ik had dit eerst ergens anders geplaatst, ik wist niet dat deze topic ook bestond...leuk om te lezen dat er vele andere ook hetzelfde willen!

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Welkom vrijheid en zoals je idd gelezen hebt ben je niet de enige met die kriebels. ;)

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hallo dames

hier nog steeds niets. Ik lees wel alles mee maar reageer niet zo vaak ;)

10. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    dankjewel idd ik wist niet wat ik las haha, ik dacht dat er niet zoveel waren die gelijk na de geboorte al weer een 2de of 3de of 4de wilden..

succes allen, dat we gauw verblijd zullen worden :D

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hoi dames ! hoe is het hier? ik ben nog steeds druk aan het duimen en zit maar te wachten daar bij de mei mama's op jullie...

hier alles zijn gangetje, merk echt dat ik savonds veel eerder moe ben, normaal ben ik niet naar bed te slaan, en nu lig ik er steeds vroeg in :)

Vandaag ook echt voor het eerst kotsmisselijk :D was er helemaal blij mee haha, eindelijk word een beetje 'echt' .
    Maar moest net ook lessen dus dat was wel even minder als je zo misselijk bent.
    Maar we hebben het er graaaag voor over :D

nou mijn duimpjes blijven doordraaien voor jullie!

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh vrijheid, welkom hier! en succes met klussen!

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    haha dankje, kan als het goed is vanaf morgen weer aan de slag..zal ook is een banner onderaan zetten..

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vrijheid: had de dag na de bevalling al weer kriebels. Heb echter bijna 7 maanden volledige borstvoeding gegeven en ik had daardoor geen cyclus. Wij hebben dus nooit meer beschermd gevreeen na de bevalling, maar geen ei betekent ook geen zwangerschap. Toen ik ben gestopt met bv ben ik meteen zwanger geworden (mijn zoontje was toen dus iets meer dan 7 maanden :)) Jouw gevoelens zijn dus niet gek en volkomen herkenbaar!

15. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Vrijheid welkom hier!

@ Sab wat fijn dat je kwaaltjes hebt! :) ;)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nou ik had gister erg veel buikpijn weer wat afscheiding dus ik dacht yess ongi..mmm nee dus..nu weer niets hihi. Frustie inderdaad!

Maar ja we wachten af. ;)

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jeetje KU.. milli grrr zo moeilijk he ken het allemaal en ben er ook helemaal klaar mee!

vrijheid welkom hier enne ik had al kriebels en wist zeker dat ik snel er weer voor zou gaan toen Romy nog in mijn buik zat alleen helaas door de borstvoeding nog geen goede cyclus ik temp al 5 maanden en ben dus wel toe aan een + op de test!

hee sabbie ha ha klonk leuk
    ik denk niet dat het er in zit dat ik nog naar mei kom echt een ongie heb ik niet gehad alleen een paar vegen heeel licht bruin en een stippie rood niet echt te tellen zeg maar dus krijg ik een ei ga ik nog naar juni geloof ik zo uit mijn hoofd
    maaruh we kunnen altijd kletsen in het net bevallen en weer zwanger toppic (daar is het errug stil dames dus zet hem op !)

zuurtje ben beniuewd meid wat de toekomst je brengt!

net met mijn zoontje naar het ziekenhuis geweest die idioot was aan het crossen over de straten met een maatje helemaal niet op te letten natuurlijk :rolleyes: want ja wie het hardste fietst is het belangrijkste
    komt er een kleintje met een skelter aan en ja vol erop en een gat in zijn hoofd :cry:
    alles bloed in zijn haar zijn neus ogen alles bloed gelijk naar seh en gelukkig konden ze hem plakken al is het een jaap van 5/6 cm
    nu een wek advies gekregen om de 2 uur
    hmmm zei ik nou dan mag je vandaag bij oma logeren! ha ha (grapje natuurlijk)
    ;)

dames welterusten en tot morgen

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja baal dr ook erg van k snap het ook niet meer hoor! Maar ja k wil echt nog niet stoppen met BV geven..had alleen de hoop nu ze dus echt minder drinkt dat ik dan wel ongi zou worden... :(

Jeetje zeg wat schrikken, met je kleintje naar t ziekenhuis..hopelijk komt het weer goed allemaal! :D

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier weinig nieuws...flink aan de klus! :)

@ Mili en lammetje ik duim voor meer duidelijkheid voor jullie! :D

@ lammetje oei das schrikken! Gaat het nu een beetje met je zoontje?

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    het gaat prima hij vind zichzelf wel heeel zielig tandenpoetsen kon toch echt niet met een gat in je hoofd :rolleyes:

sta een beetje voor een dilemma stoppen en meer kans voor een kindje
    of doorgaan met de kans dat het nog wel even kan duren
    nu ik het schrijf gaat mijn voorkeur uit naar stoppen maar als ze dan bij mij aan het drinken is dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen..

mijn man zegt ook je wilde 6 maanden nu is het negen maanden bijna het is wel genoeg zo ben hartstikke trots
    heb ook zelf nu zoiets van 9 maanden gedragen negen maanden bv ben ook wel trots denk dat ik ga proberen de 29 e de laatste keer te geven (als mijn hart het toelaat) op die dag is ze 9 maandne precies
    kunnen we eindelijk vol verwachting alles doen voor de volgende want het verschil word wel steeds groter 1,6 jaar al (jeetje wat gaat de tijd snel.)

dames fijne dag en sorry voor mijn geleuter steeds over het voeden ben ook zo verknocht aan mijn meisje en de momenten samen.

Deel Deze Pagina