Hey lammetje ik snap je heel goed. Ik geef ook nog bv maar mijn meisje heeft er niet genoeg aan. Mijn productie is ook bijna niets meer. en toch probeer ik het weer op gang te krijgen, ik krijg het niet over mijn hart om al te stoppen. Mijn zoontje heeft meer dan een jaar bv gehad. hier ook nog steeds geen cyclus maar daar verschiet ik niet van. zelfs bv heb ik er maar een 3 tal per jaar maximum
He he, Lammetje: gaat het alweer met je zoon? En als jij lekker door wilt gaan met de bv, gewoon doen joh. Mili: succes Vanillivi: succes met klussen. Sab: dus toch misselijk, nou dan is het wel erg duidelijk he? Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo? Die van mij is morgen om 9.45 uur. Zooooooooo spannend. Zuurtje: ook succes he! Me2: hoe voel jij je?
Hai mama van Danio! Succes morgen met de echo! Ik ben nog steeds de heledag misselijk (weeig gevoel) dat was bij mijn zoon rond 9 weken over.....ben ook heel erg moe. Ook denk ik omdat ik natuurlijk nu ook een kleintje heb die nog niet kan lopen.....Ik put wel geeruststelling uit de symptomen Ik heb maandag as de 2de echo! Lammetje|: hoop dat het goed gaat met je zoon...Over die bv, ik vond het ook allemaal veel te lang duren,maar de bv tijd krijg je nooit meer terug.....mijn zoon heeft voor mij de keus gemaakt...ik ging rond 6 maanden bijvoeden en een grote eter is mijn zoon niet dus wilde hij vaak overdag geen bv meer en op een gegeven moment was het dus bijna niets meer wat ik had dus moest hem ook de fles erbij gaan geven. Toen is de bv vanzelf gestopt. Wellicht dat meer bijvoeden je gaat helpen om een cyclus te krijgen.
me 2 ze krijgt nog maar 1 voeding per dag puur voor mama hoor want deze kleine vreter (echt niet normaal) eet alles en het maakt haar niet uit wat alles gaat mag en kan naar binnen de hele dag door . ik vind het zelf zo moeilijk ging de bv maar net als bij jou op dan hoef ik zelf niet te kiezen maar denk toch dat ik mrgen de laatste ga geven vandaag en morgen even bekijken even "afscheid nemen" en kijken hoe het voeld (k..) het zal toch eens moeten gebeuren
Hoi meiden, Ben dinsdag gecuretteerd en gelukkig is alles goed gegaan. Als alles weer op orde is hebben wij besloten het weer te proberen. Hopelijk word het ons gegund en zijn we snel weer zwanger. Dus ik sluit me weer aan bij jullie..
och aylin meis toch veel sterkte nog en wens je veel kracht toe ! ik hoop dat je snel weer zwanger word dan kun je weer aan iets leuks denken
Aylin veel sterkte. Hoop dat je niet tevel last hebt van de currettage.... Lammetje: oh, ja da's balen inderdaad....ik kon ook echt niet stoppen met bv vandaar het het dus nog tot 7 maanden heeft geduurd ondanks de kriebeles voor een 2de. Vond de bv toch belangrijker, maar ben inderdaad blij dat de natuur de bv afsluiting zo voor mij heeft besloten....Ik wens je veel kracht toe bij welke beslissing je ook maakt....
Ik kan het nu tenminste afsluiten. We hebben veel te lang in onzekerheid gezeten. Op de dag van de curettage was ik al 12 weken zwanger dus kun je nagaan. Maar we gaan er gewoon weer voor. Had nooit gedacht dat de kriebels voor een tweede kindje er zo snel al weer zouden zijn. Ik hoop voor alle meiden hier dat we allemaal snel zwanger mogen zijn. En voor degene die al zwanger zijn een heel voorspoedige zwangerschap.
Oh ja, morgen m'n echo, echt ben nu al zenuwachtig. Zo spannend. Weet niet of ik hier morgen ben, weekend is altijd druk bij ons, maar maandag in ieder geval wel.
@ Aylin sterkte! Hele dikke knuffel! @ Femmigje succes morgen! Ikke jaloers! @ Lammetje ik heb gisterochtend helemaal afscheid genomen van de borstvoeding. ik was er ook wel aan toe na 7 maandjes. Geniet maar van de laatste momentjes! En ik duim dat je cylus nu echt snel op orde is! Meiden ik heb ook zooooooooooo'n zin om zwanger te zijn! [-o<
Even kort want ben op mijn mobiel femmigje heel veel succes en plezier bij de echo! Geniet ervan! En wel even laten weten hoe het was hoor, kan niet tot maandag wachten
nou vannilivi zitten we samen in hetzelfde schuitje ik heb net mijn kleine meid voor het laatst gevoed even een foto nog gemaakt voor de emo buien ha ha en in het plakboek. kunnen we nu vol voor nr 3 gaan het is ook wel goed hoor zoals bij jou 7 maand en ik 9 maand kunnen we reuze trots op zijn meid! ik vind borstvoeding net een verlengde navelstreng zei ik gister vond het wel een leuke opmerking nu moeten de kleintjes het zelf gaan doen en dat zal heus reuze goed gaan veel succes meid met zwanger worden en hoop dat we samen naar de juni mama gaan of juli jeetje sab kun je internetten op je mobiel lol lijkt me moeilijk mama van danio veel succes nog morgen enne wel effe klein berichtje doen hoor of alles goed is ! thanks me 2 voor de kracht die je deze kant op heb gestuurd ik hoop dat ik net als jij snel zwanger word!
Jaaaaaaaaaaaa lijkt me super gezellig joh! Gek he die laatste keer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 2 wekene geleden eigenlijk de laatste keer had gedaan, maar ik kreeg toen zo'n stuwing dat ik daarna ook nog om de dag heb gedaan. Heb toen wel een klein traantje gelaten, want het voelt idd net zoals jij het beschrijft over die navelstreng! Nu idd vol er tegen aan en ik duim voor je hoor! Hele dikke knuffel!
thanks vannili wens jou ook veel klus en baby plezier toe! ben wel beniuwd wanneer we zwanger worden jij hebt gelukkig een mooie regelmatige cyclus ben reuze jaloers! ga nu duimen dat ik ook iets krijg (zul je zien dat ik dan nog niet ongie word)
Hoi meiden, Kom hier ook weer snel even gluren. Dat van borstvoeding en navelstreng vind ik een mooie omschrijving Lammetje. Dat beschrijft precies hoe ik het destijds voelde. Mijn voeding liep erg achteruit, voor mij werd de keuze gemaakt. Dat is een stuk makkelijker. Sterkte met afscheid nemen en dat je maar heel snel zwanger bent Voor iedereen Inmiddels ben ik 100% in de ziektewet. Er is ook al een vervanger voor me geregeld op het werk. Dus dat pakken ze super op. Volgende week werk ik haar een ochtend in. Wel fijn dat ik nu echt rustiger aan kan doen. Heb behoorlijk last, maar probeer toch wel te genieten van de zwangerschap. Morgen Sophie alweer 1 jaar Ben sentimenteel Liefs, Sophie
Oh ja, ik heb ook een afspraak gemaakt met gynaecoloog in ziekenhuis. Wil een voorgesprek omdat ik vorige keer (inleiding) zo'n horrorbevalling had en er naar ons idee ook verkeerde inschattingen zijn gemaakt. Ben heel benieuwd. Verder ben ik gewoon onder controle bij vk. Maar wil straks weer in het zkhs bevallen. x Sophie
Marloes, heb even bij jouw temp. kaartje gekeken. Wat heb jij een temp. dip gehad! Een innestelingsdip? x Sophie