net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Marloes, beterschap voor je zieke mannetje en alvast veel plezier met klussen :D

Hier beviel de mini monkey wel, enig nadeel dat het me heel slecht voor haar lijfje leek. Daarom alleen tijdens vakantie Spanje gebruikt. Sophie vond het helemaal super :D

x Sophie

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    marloes balen dat de mini monkey niet beviel mijn tricot slen is super alleen die liggende houding? heb jij tips sophie dan houd ik me aanbevolen! spannend sophie hoop dat het bingo is nog 2 weekjes en dan weet je het ga voor je duimen meid!
    Hier gisteren definitief besloten volgende maand voor een kindje te gaan en ja dat is al bijna nu even op knietjes bidden om een cyclus temperatuur is nog steeds zelfde kl.....
    Maaaaar blijven hopen heb er zin in spannend he meiden vind het gezellig hier jullie hebben al heel wat pagina's vol gekletst leuk!
    Alleen is het altijd balen de zwangere dames gaan dan naar een ander toppic maar als we gaan gaan we met zn alleen deal? op de roze wolk richting mama 's to be

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vind ik ook Lammetje: zwanger of niet, gewoon blijven kletsen hier!

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ja is wel zo leuk maar weet nog van mijn vorige zwangerschap dat je dan toch naar de mama s gaat dus moeten we gewoon allemaal tegelijk zwanger worden

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    ik heb vandaag me eerste ovu testje gedaan hihi
    er was echt superlicht een 2de streepje houd dit dan in dat het eitje onderweg is en als ik morgen weer test dan moet ie donkerder worden toch ?
    hoebedoel je ben een leek kwa ovu testen haha

marloes heel veel beterschap

sophie owww ik hoop zo dat je over 2 weekjes een vette posi test in je handen mag houden
    (geld overigens voor allemaal hoor)

lammetje ik ga zo ontzettend hard voor je duimen meis dat je cyclus in orde komt
    en ben het met je eens gewoon lekker hier blijven kletsen tot we allemaal zwanger zijn en dan met zn allen overgaan lijkt me zo super allemaal rond dezelfde tijd zwanger :D

groetjes een beetje onzekere joyce

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    sophie,
    super joh dat de kleine lekker doorslaapt ondanks de fikse verkoudheid kom je toch een beetje aan je rust toe jullie ook beterschap.

groetjes

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hallo ben ik weer even ging net even naar de calculator hier en stel dat ik gelijk in ronde 1 (waar ik niet in geloof) zwanger zou raken is het wel een heel leuk iets dan zou ik uitgerekend zijn op 15 januari 2009 haha
    me oudste dochter is van 19 januari 2003 en me jongste dochter 13 januari 2005 hihi wel erg grappig toch vond het wel bijzonder eigenlijk :D
    maar ja eerst me ei maar zien te vinden....
    groetjes

ps:marloes ik zie dat jou zoontje en mijn zoontje exact 4 weken schelen leuk hoor :D

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoiii,

Lammetje, op de site van mini monkey staan verschillende houdingen uitgelegd. Eerlijk gezegd was ik er niet goed in. Daarom hebben we Sophie maar op een manier er in gezet en dat was zittend met beentjes naar voren...
    Leuk dat ie je bevalt :D
    Ik duim voor je cyclus! en dat je snel, net als iedereen hier, zwanger bent.

Ben het helemaal met jullie eens! Gezellig met z'n allen hier en tegelijk naar ander topic :p

Joyce, LH heb je als ik het goed heb altijd in je lijf. Bij mij geeft ie altijd een streepje. Wel zie ik voor ovulatie dat ie in fases donkerder wordt. Dag voor eisprong is ie vetter dan vet bij mij ;) Als je vlak voor eisprong zit, heb je dus grote kans dat ie morgen stuk duidelijker is! Om positief te zijn moet ie gelijk zijn als of donkerder dan teststreep. Veel succes!
    Die datum moet 't dus gewoon worden :D

Ik had vanmiddag toch iets bijzonders... Moest cadeautje kopen en zag kinderboek liggen met daarop zelfde soort afbeelding als we op geboortekaartje Sophie hadden gemaakt. Leek echt twee druppels water. Haar tweede naam kun je twee namen van maken. Deze namen hebben we voor een meisje in gedachten. Dat boekje heeft dus dezelfde twee namen. (ik houd het een beetje vaag omdat ik namen niet wil verklappen ;)) Toeval? Vind het in elk geval wel heel bijzonder en heb voor m'n man en Sophie twee boekjes uit deze serie gekocht.

x Sophie

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Leuk joh sophie toeval hmmm
    Oh dames het gaat hard hier met de ovulatie testen jeetje zeg spannend! ik wil ooooooooooooook snik snik als ik maar een cyclus had dan weet je in ieder geval dat er iets is dan klus je voor een leuk extra doel maar nu pfff word er een beetje depri van dat wachten...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan wordt het een leuke naam Sophie!
    Ik weet het nog!

Leuke combi samen.

denk jij dat je 2e weer een meisje zal zijn?

Lammetje: geniet ook maar van je borstvoeding toch...daar doet je meisje het goed op. Zo meteen als je gaat bijvoeden komt het misschien wel op gang.

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Marloes, en ik maar denken...heb ik t nou wel of niet al 'ns op 't forum geschreven :) Ik dacht van niet, maar wel dus ;) Dan heb jij in elk geval wel een heel goed geheugen :p
    Leuk dat je 't leuk vindt :D Het is een compromis tussen mijn man en mij. Ik wilde eerst de volledige tweede naam als eerste. En mijn man de eerste naam zoals het nu wordt. Vond dit wel een goede oplossing.

Maar eh, ja ik heb het gevoel dat het een meisje wordt. Mijn man ook.
    Terwijl, best vreemd, mijn man en ik de vorige keer dat ik zwanger was (miskraam) allebei dachten dat het een jongetje zou worden. Dus denk ook dat dat 't was.
    Nu eerst maar kijken of we zwanger mogen raken!

Hebben jullie een voorgevoel?

Lammetje, ik hoop voor je dat de tijd heel hard gaat en sluit me verder bij Marloes aan. Kan het me in elk geval heel goed voorstellen!

Hoe zal het met Gaby zijn? Hoop niet dat ze erg ziek is geworden.
    Hier gelukkig niet echt ziek geworden.

x Sophie

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Overigens hebben we ook een hele leuke jongensnaam :D :p
    Die heb ik toch niet al verteld :rolleyes: ;) Hadden we namelijk toen ik zwanger was van Sophie ook al.

x Sophie

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee ik ken geen jongens naam

Onze meisjesnaam staat ook al heel lang vast. Was er van overtuigd zwanger te zijn van een meisje. Maar bij de 20 weken echo was het eerste dat we zagen een piemel... haha...

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :)

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    goeiemorgen meiden :D
    ksnap echt helemaal niks van die ovu testen dacht dat ik een heeeeellll licht streepje zag staan maar dat is wel zo verschrikkenlijk vaag dat ik denk gek te worden haha
    ik ga vandaag lekker een weekend naar me schoonouders en ouders toe en als ik dan weer thuis ben test ik wel weer het zou volgens mij best kunnen dat ie nu niks aangeeft want als ik het bereken met cyclus van 28 dagen is me ei ergens volgende week we gaan het zien

ik wens verder iedereen hier heel veel klusplezier :D en hopen dat de wachtdagen snel voorbij mogen zijn met een positief resultaat
    groetjes joyce

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Eindelijk nog even de tijd gevonden om even langs te komen. Een hele drukke week achter de rug en nu volop aan het inpakken voor een weekendje weg met een groepje vrienden. Jeetje, het lijkt wel een volksverhuis met zo een kleintje (wandelwagen, kampeerbed, alle eettoestanden, luiers, etc...) Je zou zo zeggen dat we een week of drie weggaan aan de hoeveelheid troep die in de gang staat te wachten om naar de auto te verhuizen!

Trouwens, ik schuif door naar de volgende ronde! Ben vanochtend ongesteld geworden. Wel jammer natuurlijk maar ben ook heel blij want zit weer in de buurt van mijn normale cyclus. Normaal steeds om en bij de 34 dagen, nu dus 33 dagen maar goed op die dag gaan we niet kijken, Alleen vorige maand ineens 43 dagen. Dus ben gewoon blij dat mijn lichaam zijn ritme weer gevonden heeft en dat ergens rond dag 20 er even heel bewust geklust moet worden! Mannetje heeft trouwens gezegd dat we er volgende ronde echt eens voor gaan, hij vindt een jauari kindje wel wat :D

Dames, kom volgende week nog eens piepen maar nu verder pakken!

liefs,
    Sofie

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Maak er een leuk weekend van Sofie!

18. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    hai meiden,

ik kom even langs om jullie een fijn weekend te wensen. Ik ben 2 dagen echt beroerd geweest. vandaag gaat het gelukkig al weer een beetje beter. maar goed ook omdat de kleine vandaag niet naar het kdv gaat. de 2 dagen dat ik echt beroerd was ging hij gelukkig wel naar het kdv dus ik kon goed uitrusten en in bed blijven om uit te zieken.

Sofieke, succes met de volgende ronde. wel fijn dat je cyclus nu beter op gang komt. natuurlijk wel jammer dat het nog niet raak is. wel weer leuk dat je vent er helemaal voor wilt gaan de volgende ronde.

Marloes ben jij ook weer helemaal beter. Jij was toch ook ziek?

Sofie, leuk dat je al je namen vast hebt staan. grappig genoeg hebben we nu een andere meisjes naam verzonnen sinds de geboorte van onze zoon. Terwijl we de vorige naam echt wilde gaan gebruiken. Waarschijnlijk wanneer we daadwerkelijk zwanger zijn (misschien is dat nu wel) gaan we weer in overleg ;) even in de groep gooien.
    Voor een jongen moet ik nadenken. We gaan er net z zoals jij er vanuit dat dit een meisje wordt :D.

Door verhalen die ik de laatste tijd heb gehoord ben ik wel meer bezig met de gezondheid van de baby tijdens de zwanerschap en hoe hij of zij is bij de geboorte. Wat een nare verhalen hoor je toch. Vooral wilde niemand mij iets vertellen toen ik zwanger was dus nu hoor ik het allemaal en zie en lees ik ook veel.

ok ik klets weer teveel. fijn weekend allemaal meiden. voor degene die in hun vruchtbare periode zitten ... veel klusplezier. oh ja we moeten ons schema weer even updaten.

19. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    • Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor....
      Sofie - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje
      Gaby - 35 - 3 mei - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Sophie - 34 - 28 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb
      Marloes - 27 - 13 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje
      Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje
      Joyce- 27 -start de volgende ronde voor 'n 4de kindje

Volgens mij het laatste schemaatje. Sofie wanneer is je nieuwe nod? En nieuwe meiden voegen jullie zelf je gegevens toe?

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoiii,

Joyce, dan heb je inderdaad zeer grote kans volgende week een vet positieve test te hebben :D

Sofieke, jammer inderdaad maar nieuwe ronden, nieuwe kansen. Fijn dat je cyclus weer bijgetrokken is. Lekker hoor, een weekendje weg :D Veel plezier!

Gaby, gelukkig dat je je weer wat beter voelt.
    Grappig dat jullie ook denken een meisje te krijgen, leuk!

Wat verhalen betreft...toen ik zwanger was van Sophie hoorde en las ik ook veel. Maar heb hele tijd zo'n goed gevoel over de zwangerschap gehad. Had een rust over me wat dat betreft. En alles ook heel goed gegaan. Was afgelopen zwangerschap veel onrustiger aan het begin en nu bleek ook met een reden. Wel denk ik dat ik sowieso bij een tweede toch sowieso onrustiger ben doordat we al een kindje hebben. Meer bewust o.i.d.

Ik voel al twee dagen enorm m'n boobies. Met name aan zijkant en zijn ook groter. Innesteling kan echter nog niet plaats hebben gevonden, dus kan geen zw.symptoom zijn. Maar wel opvallend. Misschien heeft t met miskraam en hormonen te maken. Of met de Etos zwanger worden pillen :rolleyes:
    Toen ik net zwanger was van Sophie had ik ook van die enorme boobs. Men zag tijdens zw. eerst mn borsten en dan mn buik hahaha.
    Vorige zwangerschap viel me zo op dat ik totaal geen verschil zag, bleven normaal in grootte en niet extra gevoelig. En nu ineens een plof gevoel ;)

x Sophie

Deel Deze Pagina