He, Kom ff vertellen dat alles goed is met beeb. We zijn super blij. Ik ben trouwens al wel iets verder, maar dat verander ik nog wel eens. Doei doei
@ Femmigje wat fijn meid dat alles goed is! Lekker genieten! @ Sophie wat fijn dat je nu rustig aan kunt doen! @ Marloes ik duim zooooooo hard voor je dat dit eitje toch bevrucht is en idd een flinke dip! Hopen op een innestelingsdip! Lijkt wel alsof er echt een babyboom gaande is. Echt iedereen in mijn omgeving is zwanger. Leuk hoor! Hoop snel aan te kunnen sluiten!
klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 24 september Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september??? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ?? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: wachtend op cyclus-klussers Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Verloren Kriebels Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab & Me2 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
vind trouwens leuk dat je hier nu ook schrijft Me2... ik volgde jullie topic altijd, omdat ik wilde weten hoe het met Neia ging. (waren allebei eigenlijk juli 2007 mama's tot het bij haar mis ging)
klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 24 september Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september??? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ?? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? ` Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Verloren Kriebels Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 12-15 september ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab & Me2 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
thanx, had er niet opgelet of ik het had weggedaan. het kwam als totale verrassing. anders heb ik altijd een week op voorhand buikpijn en nu niets. maar zoals je zegt nu kunnen we er weer helemaal voor gaan en ik kan toch nog 1x per dag bv geven
jeetje sophie balen meid dat je niet meer kan werken wel mooi dat het kan en mag dat je thuis bent kun je lekker genieten van je kleintje en gezellig feest vieren vandaag van harte gefeliciteerd (enne lekker emo ) vannilivi die vind ik super dat ik niet ongie word maar zwanger ben daar hou ik je aan! ha ha marloes ik ook bij klussen zie ik altijd een hamer voor me en een stel planken femmigje super meid dat alles goed is mert je kleintje! super he om je kleintje voor het eerst te zien zon klein wurmpje maar zon groots gevoel (ooooooooooohw wil ook zo graag)