juni is ook een prachtige maand hoor dames komt helemaal goed! Wat jammer dat de 2 nod dames zich niet meer gemeld hebben...vraag me wel af of alles goed is met het meisje van daantje. iedereen druk aan de klus hier zeker? Dit moet gewoon jullie maand worden hoor! tijd voor wat nieuw roze! hier vandaag weer supermisselijk, word met de dag erger. ook echt heel erg moe, maarja kan niet even gaan liggen he want heb hier een heel lief meisje die mama ook nodig heeft heb maar even van die pilletjes gehaald van vsm tegen misselijkheid..hopen dat het werkt. gelukkig is het met een paar weken allemaal wel weer over. (hoop ik dan maar ) vind het nog steeds zo onwerkelijk dat er gewoon weer zo'n iniminie mensje in mijn buik aan het groeien is! ik hoop zo dat alles goed gaat! En femmigje wat een SUPERNIEUWS van je echo! Nu lekker gaan genieten met zijn 4tjes ! ik ben jaloers haha, ik ga maandag de vk maar eens bellen, maar ik denk dat ik pas met 12 weken mag voor de echo, dus mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld zeg.
sab gewoon zeggen: 1e cyclus na de bevalling.... dus je weet het allemaal niet precies... en dan krijg je voor de 12 weken een echo.
ja daar zat ik ook al aan te denken ben niet zon held..maar wil natuurlijk wel graag een echo stel dat ik dan met 8 weken ofzo een echo krijg, krijg je er dan met 12 weken nog 1? of ben ik nou weer erg hebberig>?
ben ook wel benieuwd hoe het met haar meisje gaat. Op haar babysite heeft ze ook niks meer geschreven. Opa en oma wel... 9 september lag ze nog in het ziekenhuis (4e dag)... hoop trouwens dat ze het niet erg vindt, dat ik dat zo opgezocht heb...
ik vorige keer bij 6-9-13 weken... die met 9 weken was een cadeautje. Ik kreeg van de dame die de echo maakte ook weer een verwijzing en van de vk ook... het was toch ook de 1e ronde of niet? dus eigenlijk weet je het toch niet
Lieve meiden, Zie al dat ik weer toegevoegd ben aan de lijst helemaal top! Over iets meer dan een week mogen we weer klussen dus ben benieuwd. @Sab gewoon aangeven dat je kort geleden bent bevallen dus niet helemaal zeker bent van je cyclus. Ik vroeg geen eens om een vroege echo maar kreeg na mijn verhaal direct een verwijzing mee van de huisarts. Mijn kleine meid is zo ziek we zijn vanmorgen bij de huisartsen post geweest ze heeft al 2 dagen koorts en spuugt 's avonds haar fles eruit. Heel zielig. Nu gaat het weer wat beter hopelijk heeft ze het ergste nu gehad.
die pillen van vsm wrkte bij mij super hoor beter als de medicijnenn van de dokter aylin balen van je zieke meisje dikke knuffel voor haar vanaf hier ik heb een temp dalin zou ik dan toch een keer een ei krijgen of een ongie dan weet ik in ioeder geval meer manlief zei al wedden dat je lijf je weer voor de gek houd maar ja ik denk het ook maar ik geef nu in elk geval geen bv meer dus meer kans klein lichtpuntje even afwachten wat deze week me brengt. dames fijne zondag groetjes lammetje
Hey Aylin, sorry dat ik je hier stoor, jj mag zo snel alweer "bezig"? Bloed je niet meer dan? Ik bloed nu 3 weken na mijn miskraam nog steeds, heel erg. Mijn huisarts wil het steeds "even aankijken"
Goeiemorgen! @ Aylin beterschap! Iedereen een fijne dag! Wat een weertje weer. Ook al is het fris van die zon word ik altijd zooooo vrolijk!
Na de curettage moesten we 2 weken wachten en als de bloeding volledig is gestopt natuurlijk. Ik denk dat bij een curettage de baarmoeder goed is schoongemaakt en de resten op de natuurlijke weg worden afgedreven. Vandaar is je lichaam na 2 weken alweer klaar voor een nieuwe zwangerschap denk ik. Jij hebt toch je miskraam afgewacht?
Ja dat begon vanzelf, voor de curretage. Ik heb zostraks weer grote stolsels verloren, ik ga morgen maar weer naar de huisarts...
Nou mijn meisje is een beetje opgeknapt. Ze is de nacht goed doorgekomen. Geen spuug partijen af en toe wel huilend wakker. Gelukkig knapt ze op. Verschrikkelijk als je kind wat heeft. Ze mag het zo aan mij geven. Het is idd niet warm buiten maar de zon schijnt wel. Ga zo even naar de supermarkt (die zijn hier open op zondag). Dames fijne dag vandaag!
wij mochten van de gyn ook meteen weer aan de slag. hoefden helemaal niet te wachten. Heb dan ook bijna niet gevloeid na de curretage
mama deluxe zie dat je al heel jong moeder bent geworden was je 15? leuk trouwens zo veel meiden in huis ga je voor nog een jongetje nu? lijkt me super zon groot gezin maar als ik bednk dat ik nu op deze leeftijd al 6 kinderen (als jij al zwanger zou worden dan) zou hebben lijkt me heel zwaar dus jeetje petje af hoor!
Oh, ik wil geen 6de (voorlopig) hoor Het ging me er meer om of het nog normaal was dat ik nu nog zoveel vloei... Thnx lammetje Ik lees hier al heel lang mee ik hoop voor je dat je gauw een cyclus hebt, (of zwanger wordt)!
HAAAAAAAI GOEDE MORGEN thanks mamadeluxe ik hoop het ook dat ik snel zwanger word word onderhand wel eens tijd hoor ben er wel aan toe en het tempen meer dan beu na zon 6 maanden