Hoi Dames, Weer terug van weggeweest. Ik zie dat ik bij de verloren kriebels sta. Niks verloren hoor, gewoon even vakantie.... Wel even tijdelijke break. Doeg Anne
He dames, Hoe gaat het hier? Wordt het alweer een beetje spannend? Lammetje, is jouw ongi al doorgezet? Sab: sterkte met je misselijkheid. Voor de andere dames draaien hier natuurlijk ook duimen. Ik ga nu eerst even m'n banner aanpassen.
Jeetje Femmigje jij bent opeens al ver!je bent al op een vierde jij helemaal niet misselijk? hoe gaat het verder? Ik heb net de vk gebelt, heb 8 oktober de intake en 13 oktober de 1e echo! ben dan 9,4 weken. ik mocht eigenlijk maandag al voor de echo, maar ben dan 7 weken pas en de volgende is gewoon met 20 weken...dus dan wacht ik liever even. met bijna 10 weken zie je ook al een stuk meer. ik heb er zin in! verder misselijk misselijk misselijk... en springen hier al eitjes dames? allemaal aan de klus?
Dat misselijk zijn, heb ik gelukkig niet. Alleen moe. 13 oktober duurt ook niet heel lang meer hoor Sab. Voor je het weet is het zover. En ik zit idd alweer op een vierde. Whaa, dat gaat echt snel. Meid sterkte met je misselijkheid.
nou hier nog niks te zien want de temp is nog laag kan nog steeds een ei of ongie zijn even afwachten wat hij de komende dagen gaat doen hoop zo dat het een ei is doe wel even een schietgebedje [-o< ha ha dan ga ik vanavond even vragen of manlief wil schieten dan schiet het wel op!
hallo hier nog niet aan de klus of op het wachtbankje. ben nog ongi, als die weg zijn gaan we op zoek naar een ei
Hai meiden, Daar ben ik weer, net terug van vakantie. Ben helaas in men vakantie ongi geworden, dus mijn nieuwe nod is 16 oktober. Liefs Daan
hey daantje, we maakten ons al zorgen! balen van je ongie! op naar ronde 2 toch. hoe is het met je meisje? weer helemaal opgeknapt?
Hallo allemaal, Ik had net een heel verhaal getypt en zie ik mijn bericht nergens meer terug. Nou jaaaaaaa Ik blijf meelezen, maar kwam er dus vanmorgen achter dat ik al een aantal pagina's niet meer gereageerd had. Vandaar even snel een berichtje. Weinig bijzonders hier: zit in de wachtbank, heb nieuwe banner gemaakt (weet niet of mijn cycluslengte goed is) en ga nu verder met kleertjes maken voor mijn dochterlief... Allemaal succes en sterkte (@Aylin), liefs
Hihihi geen zorgen, ik leef nog Ja joh nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bij de eerste ging het ook niet snel, dus echt verbaast was ik niet. Met men meisje is het nog hetzelfde. Tussen 16.00 tot 20.30 is het nog een ware hel. Veel huilen, ontroostbaar ed. Hopelijk groeit ze er snel overheen.....
maar is ze wel thuis? delaatste keer dat je hier postte was ze nog in het ziekenhuis, vandaar...is daar niets uitgekomen?
Hallo dames, Vanmiddag naar de huisarts met mijn dochter geweest. Omdat ze maar niet wou opknappen. Gelukkig werd ze vanmorgen wakker met een glimlach en gezonde honger. Je zal altijd zien dat ze opknapt als je naar de huisarts gaat. Dus alles gaat weer een stuk beter met haar. Het herstellen van de curettage gaat snel gelukkig. Alleen weinig slaap kunnen pakken omdat mijn meisje 's nachts door de koorts en het spugen niet haar slaap kon vatten. Hoe gaat het verder met iedereen? @Sab lekker naar de echo toeleven! @Lammetje meid hoop dat het snel raak is..vervelend hoor dat wachten.
Ze heeft 7 dagen in het ziekenhuis gelegen. Een dag voor ons vertrek mocht ze naar huis, dus we moesten bijna de reis annuleren. Ze zeggen dat ze daar niet huilde, maar geloof er geen snars van, want vanaf het moment dat ze thuis was was het gewoon weer janken. Is me opgevallen dat ze daar iedere 45 min bij een baby gaan kijken, ja dat vind ik dus niet observeren..... Dus of het een eerlijke observatie is betwijfel ik ten zeerste. Ze hebben in ieder geval niet verder gekeken omdat hun dat niet nodig vonden.
Aylin wat fijn dat je dochter zo is opgeknapt! kan mama ook weer wat bijslapen, is ook belangrijk hoor . zeker na wat je allemaal hebt meegemaakt. ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie!
Sab: hopelijk niet al te miseelijk! Mama van Danio: fijn dat je een goede echo had! Iik duim weer voor mooie vruchtbare eitjes voor jullie. en wachtbank mieden (iig Neus toch!) veel sterkte in de wachtperiode en we hopen op een top reslutaat! Lammetje: knap dat je de beslissing hebt genomen. Is je ei al in zicht? Daantej: wat balen dat er niets uit is gekomen. Klinkt ook niet echt als een "observatie". Bij mijn zoon waren we ook bijna in dat stadium maar hij reageerde uiteidnelijk heel goed op lactulose in combinatie met een melkpoeder uit Zwitserland speciaal voor koemelk allergie kinderen (terwijl hij geen koemelkallergie heeft), maar maakt mij niet uit. Hij is al weer een heel aantal maanden pijn vrij! Aylin: blij dat je dochter is opgeknapt! En dat het met jouw herstel ook goed gaat. Weer lekker aan de slag als je er aan toe bent....positief vooruit kijken! Kuf! NA mijn mk hoefden we niet te wachten om weer te gaan proberen...laat je eigen gevoel spreken. Marloes: ben enorm benieuwd hoe het nu met jou is...wannner ga je testen? Heb je trouwens gevolgd dat Neia weer moet worden geopereerd. De wond van haar bevalling is nog steeds niet geheeld en is ontstoken en er vormt zich teveel litteken weefsel. IS echt heel erg naar....
Oh ja, heb vandaag weer een echo gehad. Kindje lag nog steeds helemaal op schema en zwaaide al naar mama en was lekker bewegelijk! Hier weer een hele blije mama!
heey daantje welkom back en balen meid van je ongesteldheid op naar ronde 2 (klinkt kl... he ) zuurtje nog even geduld en dan weer volle kracht vooruit meid! heey neus ik miste je al je moet niet alleen lezen joh klets lekker mee gezellig toch? aylin thanks meid voor je lieve woorden echt top! balen dat je kleintje nog ziek is is wel vervelend he als je aan het herstellen bent maar is wel een beetj afleiding he neem op tijd je rust meid en neem de tijd om in je bolleke te herstellen ik stortte me toen ook op de nieuwe zwangerschap evt maar alles kwam er toch een keer uit dus neem je tijd meid. me 2 ik hoop het wel dat ik een ei krijg de temp is een beetj laag maar moet nog wel omhoog dus blazen dames! koemelk allergie kun je ook oplossen door geitenmelk producten te gebruiken dat scheeld een lange reis van voeding ik werkte op een geitenmelkerij en daar kwamen heel veel mensen producten halen en melk voor hun baby s en kindjes mischien natuurwinkel of boer proberen? leuk joh me 2 een zwaaien kindje die van mij was een keer aan het duimen was ook zo lief en en mijn 2e stak de vingerop zo van haai lol ben benieuwd wat de volgende doet!
Lieve meiden, ik neem zeker de tijd om alles te verwerken. Toch kan ik niet wachten tot we er weer serieus voor kunnen gaan. Tuurlijk heb ik momenten dat ik baal. Zag vandaag bijvoorbeeld de praktijk indeling van de verloskundige waar ik naar toe zou gaan bij de huisarts. Tja, op die momenten doet het pijn..Dan denk ik echt waarom moest het zo gaan? Ik ben blij dat mijn meisje weer een beetje de oude word. Werd er zo verdrietig van dat zij zich zo ellendig voelde.
wauw dames, ben helaas niet vaak online..maar wat gaat het snel zeg zie ik aan jullie banners..al veel zijn hier zwanger, leuk voor jullie hoor..geniet ervan ik ben nog aan het wachten, hoop echt dat het deze maand raak is, mijn klein word ook met de dag echt een ventje, leuk!
Goeiemorgen! Sorry dames dat ik niet op iedereen reageer, maar dadelijk moet ik weg naar een verlate babymassage. Die kreeg ik nog gratis, maar telkens kon ik niet. Dus dadelijk zit ik tussen babietjes van 2 maanden met ons mannetje van 7,5 maand Verder heb ik deze maand voor het eerst in mijn leven een keer ovutestjes geprobeerd. gewoon om eens te kijken op welke dag mijn ei valt in mijn regelmatige cyclus. tot aan gisteravond nog geen lhpiek. maar ik heb meestal op woensdag...morgen dus eipijn. Dus ik verwacht vandaag of morgen wel positest. Ben benieuwd. Is ook wel weer spannend telkens die testjes doen Maar is wel handig. Als ik het nu weet weet ik het voor elke cyclus aangezien die zo regelmatig is Fijne dag allemaal!