nou ik nog steeds een lage temp denk dat mijn basis temp gewoon zo laag is want de temp is zo laag sinds ik gestopt ben met bv dus niks ei nog even geduld hebben maar
He balen Lammetje, maar het gaat nu echt goed komen! Vanilivi: leuk hoor babymassage. wel grappig dat jouw kind geen echte baby meer is hahahaha Ik heb voor de zwanherschap van mijn zoon ovutesten gebruikt. Vond ik wel erg fijn. had ik het gevoel dat ik er alles aan had gedaan hihi Vrijheid: spannend weer deze maand! de duimen draaien hier voor jullie!
klussers Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 23 september Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab & Me2 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
me2; had het gelezen van Neia... pfff wat een hel moet dat zijn. en ook nog niet eens de zekerheid dat het helemaal goed komt.. Super dat je weer een mooie echo had.
@ M2e wat fijn een goede echo! Lekker genieten hoor! @ Lammetje grrrrrrrr dat eitje toch van jou he @ Marloes weer spannend! Duim duim duim jouw geduld wordt wel op de proef gesteld! Hier om 12 u weer een ovutest gedaan en heel licht streepje. Zal morgen de piek wel zijn. Weten jullie dit? Ik voel altijd rond woensdagmiddag echt steken/trekkerig gevoel. Dit duurt meestal 2 uur. Zou in deze tijd het eitje springen of pas daarna? Want als de ovutest ene piek hefet springt hij toch pas tussen de 24 en 48 u? Of heb ik het nu verkeerd begerepen? Dus als ik morgenvroeg een super posi uvutest heb. Dan kan eitje toch niet smiddags springen? Ben gewoon nieuwsgierig
Een ovulatietest is nauwkeuriger dan de temperatuurmethode. Met de temperatuurmethode wordt namelijk pas achteraf vastgesteld dat de ovulatie heeft plaatsgevonden. De ovulatietest daarentegen geeft aan dat de eisprong binnen 24 tot 48 uur zal plaatsvinden.
maar weet wel dat je ovu pijntjes voor, tijdens en na de eisprong kunt hebben hoor! ga vanavond maar gewoon lekker gezellig doen
ja me 2 hoop ook dat het goed gaat komen nu moest gister heel hard huilen (hmmm vast verlaatte kraamtranen) omdat ik eigenlijk bv wil geven en ik er de balen van had ik zat maar tegen hubby zal ik om de 3 dagen doen of alleen in het weekend hubby nee mama niet doen sterk zijn nu je krijgt er weer iets moois voor terug [-X ja maar snotterde snotter slik slik toch maar vol gehouden maar jeetje wat een k.. avond gehad krijg nu ook beetje opgezwollen borsten (vast een kaasfabriek aan het bouwen daarbinnen) dacht ach zal ik ze even een keer leeg laten drinken maar ja ben ik verkocht .. gelukkig vanmorgen emo bui over en vol goede moed weer vooruit kijken wil ook wel ovu testjes doen maar heeft geen zin bij mij nu vrees ik zal ik eerst wat meer regelmaat moeten hebben enne dan hoop ik al zwanger te zijn voor die tijd vannilivi das per test verschillend maar ik dacht dat hij dan na 24 tot 36 uur komt maar pin me er niet op vast hoor gewoon lekker klussen paar dagen nu (veel plezier) marloes geen duivels geen duivels jippy ja jo ka jee top meid vol houden! jeetje baal wel als ik de lijst zo zie lammetje nod :
@ Marloes jaaaaaaaaaaaa spannend! Wanneer ga je testen? Sorry dames dat ik verder even niet terug lees, maar moet gaan werken... Hier flink aan het klussen wat een woord he
joepie marloes gaat goehoed! vannilivi werkse meid enne succes met klussen! ik blijf ook maar aan de klus gee idee wanneer mijn ei een keer komt maar wil hem niet missen. ben maar met etos zwanger worden pillen begonnen zagen er veelbelovend uit op het toppic veel roze dames ik denk da ga ik ook proberen! ik creeer een mooie zaag op mijn temp kaartje dus blijf nog even wachten dames fijne dag groetjes lammetje
Hahaha ja Vannili idd: Wat een woord! Maar dat klussen vind ik toch niet bepaald een vervelende bezigheid hoor
Oooooh Marloes! Het is weer zoooo spannend! Vanillivi: het kan wel dat je je piek hebt en dat je ei dan al binnen 24 uur springt. Ik heb dat zelf wel altijd gehad. Tempdaling was dan op dezelfde dag als lh-piek. Bij mij kwam de heftigste pijn voor het springen van het ei, maar je kan inderdaad daarna ook nog last hebben. Bij mij het dan wel midner drukkende pijn.....Hoop dat je hier wat aan hebt.... Lammetje: moeilijk hoor....wellicht als je om de 3 dagen nog bv geeft dat het geen invloed meer heeft.... Zuurtje: zoek ze
Ik kom weer spieken hier Marloes: spannend! lammetje: Hoop dat je snel een mooi ei hebt weer! maar geloof dat je de etos pillen niet mag gebruiken als je nog bv geeft. Ik was daarmee begonnen toen ik volledig afgebouwd was. Maar ik blijf voor je duimen hoor! Ik ben nog steeds veel misselijk en beroerd en niet alleen de ochtend helaas.....het maakt me wel minder onzeker... We hebben een huis gekocht, jaaaa! Ziijn dus erg blij! Lekker ruim huis met vooral boven veel ruimte en slaapkamers Liefs\ Syl