geef geen bv meer hoor syl was wel aan het twijfelen maar houd vol (moeilijk soms maar ja ) mijn ei is nog ver te zoeken fijn dat je een nieuw huis hebt meid ,oet er veel aan gebeuren want ja klussen met een dikke buik word lastig he markleos je hebt een super dip meid kan haast niet meer missen he me 2 ik weet het ook niet of het dan nog invloed heeft maar vrees van wel dus blijf sterk! jeetje sophie wat ga je snel niet meer bij te houden zeg pfff voor je het weet ben je al weer mama
He he, Marloes: echt spannend. Wanneer ga je testen? Lammetje: succes meid. Hoop dat je snel een ei hebt. Sophie: jij hebt alweer 25 weekjes gehad, wauw echt snel. Me2: fijn dat je een goede echo had. Sylvia: balen nog van je misselijkheid. En gefeliciteerd met jullie huis. Vanillivi: lekker klussen meid. Nikita: hoe staan de zaken bij jou? Zuurtje: succes met het zoeken naar je ei. Vrijheid: je hebt bijna je ei, succes he. Aylin: dikke knuf en succes weer. Daantje: ook veel succes. Wij hebben een andere auto gekocht. Vrijdag halen we hem op. Nu al zin in. Verder hier alles prima, alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe. Gaaaaaaaaaap.
Oh ja, zwangere dames komen jullie ook eens kletsen bij het andere topic? Zwangerschap-clubs-net bevallen en weer zwanger.
Leuk heb gelijk een berichtje geplaatst. Ik wist helemaal niet van het bestaan van dit clubje af. Een mooi vervolg op deze topic. Nu maar hopen dat het net zo druk en gezellig gaat worden. Dus andere zwangere dames! Marloes, het ziet er weer goed uit. toi toi toi. Liefs, Gaby
ja was wel errg stil daar femmigje en ik waren hem samen aan het vol kletsen dus ik was illegaal dus dames kom op ga door ook eens kletsen en snel zwanger worden natuurlijk hop hop marloes jij eerst
even een EGO update: heel de dag, spugen, overgeven, kotsen, hoe je het wilt noemen alles komt eruit , water ook. bah bah bah wat nou ochtendmisselijkheid ik moet savonds nog spugen voel me echt even mega ellendig (ja ik wil eigenlijk niet klagen, het is het allemaal waard, maar leuk is het toch niet )
Goeiemorgen! @ Sab ik hoop dat de misselijkheid snel over is hoor! Knuffel! @ Femmigje ik hoop ook snel in de andere topic mee te kunnen kletsen! @ Gaby en sophie wat gaat het snel bij jullie! @ Femmigje fijn dat alles goed gaat! @ Zuurtje fijn dat de duiveltjes weg zijn en hopelijk vind je snel je eitje! @ Sylvia gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! @ Me2 ik heb idd hetzelfde als jou denk ik! Ik had gisterochtend een super posi ovutest en gistermiddag een heeeeeel trekkerig pijnlijk eigevoel. Maar we blijven klussen...je weet maar nooit! Wel fijn om te weten dat in mijn cyclus van 28 dagen mijn eitje dus op dag 16 of 17 springt Succes met je zwangerschap! Ik hoop je snel te volgen! @ Marloes ik duim dat je duiveltjes nog steeds weg blijven en dat je temp hoog is! @ Lammetje dikke knuffel voor jou! Hier zitten we bijna op het wachtbankje! Wat gata de tijd toch eigenlijk snel!
morning ladys weer een nieuwe dag met nieuwe kansen grijp ze dames! sab balen meisje dat je zo ziek bent hopen maar dat het snel over is blegh vies he spugen vannilivi klusse meid hup hup neem een dag vrij er is werk aan de winkel! hier al een week ongeveer last van een pukkel explosie niet normaal zeg schaam me rot voel me net zon puber hormoontjes he grrrr
Bedankt voor de felicitaties voor ons huis meiden. lammetje: ik had me vergist, sorry, dacht dat je nog bv gaf. Heb idd veel goede dingen over de etos pillen gehoord, en ja, ik ben er ook zwanger mee geworden, haha, maar kan oko goed toeval zijn hoor Sab: vervelend is dat he...beterschap! Ik heb dus eigenlijk ook de hele dag misselijkhied..als ik me even goed voel eet ik, wat er dan wat later soms weer uitkomt....dan moet ik ook echt geen wtaer drinken als ik zo misselijk ben want komt er ook weer meteen uit...dat de 12 weken maar snle voorbij zijn en de misselijkheid ook Liefs Syl
's Morgens, Sab: oh, wat lijkt me dat vervelend zeg, bah. Ik hoop voor je dat het gauw over is. Sylvia: heb ik jou wel gefeliciteerd? Nou bij deze hoor. Super, heerlijk een ander huis. Marloes: ik ben weer super nieuwsgierig naar jou. Andere dames: succes met wachten of klussen natuurlijk. Hier verder erg moe nog en m'n rug is echt gebroken. De laatste nachten slaap ik erg slecht. Maar ik wil ook geen paracetamol slikken, wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Fijne dag allemaal, hier is het prachtig weer.
Sab en Sylvia: balen van die misselijkheid! Bij mij is het nu echt stukken minder gelukkig...hoop ook snel voor jullie! Ik was ook echt de hele dag (en avond) door misselijk....Had ik bij mijn zoon niet.. Vanillivi: inderdaad nog even doorklussen voor de zekerheid! Lammetje: Etospillen heb ik ook gebruikt en meteen zwanger, maar weet natuurlijk niet of het daardoor komt Maar zeker het proberen waard! Mama van Danio: wist niet dat dat topic bestond! Kom snel kijken! Marloes: meldplicht! Neus en Zuurtje: Goedemorgen *zwaai zwaai*
@ Me2 gelukkig voel je je nu wat beter en is de misselijkheid over. bedankt voor je info! @ Neus wordt al bijna weer spannend voor jou! Ik duim heel hard! @ lammetje ik ga de volgende ronde ook etos gebruiken! Deze ronde gaf ik in het begin nog borstvoeding. Ik had ze al in huis, maar had het in de winkel niet gelezen en ik heb ze terug gebracht. stom stom, want misschien heb ik ze de volgende ronde wel nodig. Al hoop ik van niet natuurlijk. Verder weinig nieuws. Ik geniet volop van ons mannetje en dat geeft toch wel afleiding van het zwanger willen worden. is heel anders als bij de eerste Maar stiekem ben ik er toch wel mee bezig hoor. Veel dromen over. raar he. Straks is er opeens weer een dag (als het mag van moeder natuur) dat je een positest in handen hebt. Nu lijkt dat nog zo ver weg
de etospillen... ik heb ze ook. bij de 1e ook 1 ronde gebruikt en zwanger... nu had ik ze 2 rondes gebruikt en wilde eigenlijk niks deze ronde... toen ik dacht overtijd te zijn (de 1e keer haha) weer gaan slikken en opeens kwam daar m'n echte eisprong... hier nog steeds ongi-vrij
Ik lees dat anderen ook veel bezig kunnen zijn met het 'zwanger willen worden' (ook bij andere topics). Inderdaad bezorgt mijn dochter nu ook genoeg afleiding. Maar diep van binnen lijkt de wens toch nog sterker aanwezig dan ervoor. Misschien wel omdat we nu weten wat een verrijking het van je leven kan zijn. De 2 testen die ik in huis heb roepen me om de paar uur vanuit hun donkerte in het nachtkastjelaatje... En op zulke momenten vraag ik me af hoe ik dat bij mijn dochter toch gedaan heb....? Volgens mij 1 test 2 dagen voor NOD (negatief) en 1 test op NOD (licht positief) en 2 dagen erna knalpositieve derde test. Sinds de geboorte van onze wens voor een 2e heb ik er zoveel gebruikt (weliswaar de 'goedkopere', maar toch..) dat ik er toch ook gewoon een leuk boek van kon kopen. En misschien wel twee. Afijn, nog het weekend door zien te komen, en dan naderen we de woensdag al wat dichter. P.s. Waar ik wel van baal is dat ik nog steeds met enkele kilo's extra bagage rondloop waar ik vanaf wil. Ben deze week echt streng begonnen door geen dikke koeken/chips/snoep te nemen. Ook geen toetje na het eten (vind het zóóóóóó lekker allemaal). En als er 1 moeder is in mijn buurt die kilometers maakt met de wandelwagen, ben ik het wel. Ook ben ik begonnen met grondoefeningen (au!). Liefs allemaal, ik ga slapen, want van al dat lopen, oefeningen doen en kleren naaien voor dochterlief word ik wel moe