Marloes wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw Wat super Gefeliciteerd! Ben zo blij voor je Dikke x Sophie
Was je al van plan vandaag te gaan testen Marloes? Voelde je zelf al aan dat je zwanger bent? Vind het zo geweldig voor jullie x Sophie
klussers Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : 16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Marloes zwanger yes yes yes ole ole ole ole mijn hemel meid wat vind ik dit super mooi nieuws oh ben echt zo waanzinnig blijnvoor je meid feest op zwangerschapspagina! wanneer ben je uitgeteld meid ben reuze benieuwd enne heel veel plezier en een voorspoedige zwangerschap gewenst het is je echt mega super gegunt!
nou neus ik ben lekker mager geworden na de bevalling was ik al 2 kilo lichter en met bv gaat het daarna nog harder ik weeg nu maar 57 kilo en voor de bevalling 62 dus niks is voor mij zo goed voor de lijn als een kindje krijgen nou hoop dat bij mij de etos pillen ook gaan helpen net als bij marloes (jippie) en me 2 ga nou toch stiekem wel beetje harder duimen voor mezelf maar ja nog steeds geen duidelijkheid op mij ff kaartje hmmm durrt nu wel errug lang hoor!
leuk marloes hoop dat ik met je mee mag naar juni mama s zou wel tof zijn! ga je ook even kijken bij zwanger clubs daar is femmigje bij net bevallen en weer zwanger is gaby ook te vinden super gezellie
@ Marloes jaaaaaaaaaaa meid super gefeliciteerd! Nu lekker genieten hoor! Lijkt me idd een super raar gevoel na al die witte testen telkens ineens die positest. Ik zou gek worden denk ik Ik hoop je te mogen volgen naar de junimama's!
WAT GEWELDIG MARLOES!!!!!!! SUPER GEFELI!!! Neus, het lijkt inderdaad dat je er minder mee bezig bent omdat je een kleine hebt rondlopen, maar stiekem maakt dat juist dat je er meer aan dent omdat je nu weet hoe gaaf het is....Ik heb denk ik toen ik wist zwanger te zijn van de 2de 30 testen (wel goedkope) gebruikt hahahahaha). Bij de eerste was het ook erg, maar niet zo erg.....
thanks marloes ik hoop het ook zo dat ik eindelijk eens een keer mee mag naar de mama s want ik ben nu al 6 maanden aan het wachten en er is nog niet eens duidelijkheid over mijn cyclus dus ja meid ik hoop dat juni ook mijn maand mag worden!
vind ik ook... we zaten hier even lang in het forum, dus het mocht nu wel.. stomme cyclus ook.. hopelijk helpen de etos pillen
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben er even niet, en ik mis weer wat hoor! Marloes meid, van harte! wat super zeg! leuk hoor ieder maand wel een zwangere hier, we gaan ze straks achter elkaar uitpoepen onze beebs Lammetje en Vanilivi , ik heb goede hoop voor jullie deze maand hoor! (voor de rest natuurlijk ook!)
He, Ook ik ben er ff niet en mis ook wat. Marloes: JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEFELICITEERD Andere dames, succes he. Komt allemaal goed.
hoop het wel dames dat het goed komt heb in ieder geval goede support aan jullie dames en eerlijk is eerlijk jullie zijn top meiden het doet me reuze goed thanks!