Hey Vanillivi, ik heb nu ook sinds vanmiddag buikpijn/steken en last van de binnenkant van mijn bovenbenen. Ben zooo benieuwd, officieel mag ik nog niet testen. Dus we wachten tot volgende week.
klussers Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] Lucia en Tearke hoe is het bij jullie? Duim duim duim! @ Vermanen onze nod scheelt 1 dag!
Goeiemorgen! @ Sab ik hoop dat je misselijkheid snel over is! @ Neus ik duim heeeeeeeeel hard dat die nog positief wordt! [-o< [-o< [-o< Spannend!
Goedemorgen, @ Sab sterkte met je misselijkheid. Vanmorgen 1 dag voor NOD nog testje gedaan: NEGATIEF! Mijn man zegt dat ik nu maar moet wachten op ongi. Ga nu naar mijn werk, fijne dag allemaal! P.s. Het gekke is dat ik vorige maand van alles voelde, en ongi werd. Nu voel ik helemaal niets
Ik ga nog een keer heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat die positief wordt! [-o< [-o< @ Zuurtje ik hoop dat je snel je eitje zult vinden!
Zo, weer een nieuwe morgen. Vannacht gelukkig geen rare dingen gedroomd. De afgelopen drie nachten werd ik er ook wakker van en dan heb je je ogen open maar droom je nog... Heel onrustig slapen zo. Maar afgelopen nacht niet hoor. Hannah heeft gister een halve banaan op en om 22 uur nog de voeding van 20. Ze heeft heerlijk doorgeslapen tot half 8. En ik heb nog steeds geen idee of ik de nod ga halen of dat het toch een ongi wordt. Als ik het goed begrijp zijn Tearke en Lucia degene die in spanning zitten. Neus helemaal want die moet officieel nog 1 dag wachten.... Ja idd Vanillivi wij zitten bij elkaar ook. Spannend hé! nóg een week wachten...
spannend hier weer dames... duim voor jullie. hier komt vanmiddag moeders voor moeders langs. vanochtend voor de zekerheid nog snel een testje gedaan.. vind dat altijd zo spannend he. hihi ga zo eens bellen naar de gyn, kijken of ik daar weer heen mag. hoop het eigenlijk wel.
Ik ga als ik écht zwanger ben weer naar de gyn. En dan zien we wel of het zelfde verhaal wordt of toch de vk. Maar ik mag die gyn zo graag omdat hij ons geweldig geholpen heeft met mijn endo, vandaar.
Ja hier ook weer dezelfde gyn. Als je eenmaal vertrouwen hebt in een persoon niet wisselen! Jij maakt het wel weer heel spannend Neus! Zuurtje: succes met de ovutesten. Ik vond het altijd fijn te weten of mijn ei kwam of niet! Vermanen en Vanillivi: klinkt heel spannend al die symptomen. Nog even wachten! We duimen!
spannend vermanen klinkt goed hoor mijn duimen draaien vannilivi klussen geblazen hopen dat het deze ronde raak is voor je zou wel super mooi zijn he zuurtje spannend hoor die ovu testjes heb je wel een beetje regelmatige cyclus ? sorry kan het niet van iedereen onthouden ben benieuwd en lekker hoor testen geeft zoveel meer zekerheid! neus blijft toch spannend meid enne niks voelen had ik ook hoor bij een zwangerschap dat ik de eerst weken echt twijfelde of het ook echt zo was want voelde me niet zwanger had een moord gedaan voor vlagen misselijkheid al is het maar voor het gevoel dacht ik toen hier vanochtend veegje roze raar hoor gister dikke veeg licht bruin vandaaag roze morgen mischien blauw?
Hey Lady's Ik kwam ook even weer een x voorbij schieten.... ik ben druk bezig met andere dingen en ben minder op zsp en als ik er ben,ben ik bij de mama's ..... hele dikke knuffel voor jullie allemaal en hoop dat t snel raak is voor iedereen!
zo, heb gebeld naar de gyn... moet voor de intake eerst naar de vk en misschien daarna wel meteen weer door naar het ziekenhuis... lekker handig 29-10 intake en over 3 weken de 1e echo! weet de datum nog niet. de assistente zou naar het echocentrum bellen
spannend marloes word wel echt ineens he met al die afspraken leuk hoor! mama nona foei hoor hier ook mee kletsen meid is juist zo gezellig hier!
ha zuurtje die vond ik ook al zo mooi maaruh ik heb liever dat lopende ei maar dan wel met tom tom deze kant op route planner elst gelderland! (kei leuk sab)