@ Sab super lief en leuk die eitjes! Bedankt! @ Marloes spannend hoor al die afspraken weer! @ Lammetje ik hoop dat je snel zekerheid hebt over je cyclus, maar nu je gestopt ben met bv komt er in ieder geval wat op gang als je roze/bruin hebt! @ Zuurtje jaa die met die hartjes wil ik de volgende ronde ook wel!
Ach, Sabje wat lief van je dat je zo aan ons denkt! Ik was de hele dag, nu nog, óntzettend emo... zou het nu toch zover zijn? Ga nog niet testen, want heb er maar 1 in huis, bovendien vind ik dat ik maar gewoon moet wachten tot as maandag.
@ Vermanen ik hoop voor je dat het symptomen zijn! Hier verder alles rustig...laat me deze ronde niet zo op hol brengen als de vorige ronde....ronde 4. In deze ronde werd ik zwanger van ons mannetje. Spannend weer Goeiemorgen allemaal! @ Lammetje al meer duidelijkheid?
Goedemorgen allemaal, m'n testen zijn op, heb dus "vrij" vandaag. Nog geen bloed of ongi-kramp... Maar ja, bij de vmk in juli testte ik ook pas na 1 week positief. Lekker onzeker allemaal. @lammetje: lila is ook nog een leuke variatie Ik kan me voorstellen dat jij inmiddels ook een keer duidelijkheid wil. Ons geduld wordt wel op de proef gesteld op deze manier, toch? Wat een depri-weer: kan ik niet wandelen met m'n kleine meid
Zo, ik kom me ook weer melden. Ben weer uitgeslapen. Nou ja, eigenlijk nooit maar goed. Vannacht toch weer een paar keer wakker. 1 keer voor Hannah dr speen en verder lag ik weer te dromen. Dan slaap je toch niet zo vast als normaal, jammer hoor! Hier weer druk dagje vandaag. 5 oppaskids. 1 wordt vanmiddag al opgehaald dus dat scheelt al gauw. Maar ivm dat pokkeweer heb ik ze allemaal binnen op een dag dat het stormt wíl je dat gewoon niet. Lekker druk enzoo.... Dusse, wie weet zien jullie me heel vaak en ander helemaal niet (lig ik onder de bank met mijn oren dicht )
Sab: thanks voor de eitjes, jammie jammie. Vermanen: meid doe je wel rustig aan! Ben benieuwd of het emo zijn idd een symptoom is. Neus: oh wat spannend ook bij jou. Iedereen succes.
dames, wat vinden jullie hier nou van. bij zwangerschap is een meid, die is per ongeluk na 2 maanden weer zwanger. nou ja kan gebeuren toch. even schrikken enzo maar kindje wel gewenst begrijp ik. Nu is er iemand , nou ja lees het zelf maar die komt met horror verhalen van dat je zoveel kans hebt op baarmoederverzakkingen en dat het superslecht is voor je lichaam en blablabla. Zoals ik het lees, komt het er op neer dat ze vind dat de ts het maar weg moet laten halen maar misschien begrijp ik het niet goed, dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 38#3348238 Vind het gewoon jammer dat ts nu zo onnodig ongerust gemaakt word
Hoi hoi! Wat lief al die eitjes! hahah, hopelijk vind ik er deze maand ook één! Aan de maatregelen zal het niet liggen! Wat ik er op dit moment aan doe: - tempen - ovulatietestjes - 3 pendels voor okt. 3 pendels voor nov.! - heb een maansteen besteld - slik etos zwanger worden pillen - slik korreltjes van de reformwinkel om eisprong op te wekken/ te bevorderen - Oh ja, ook geen onbelangrijk detail: we klussen natuurlijk volop! Lammetje, volgens mij doe jij ook zo'n beetje alles wat je eraan kan doen of niet!?
Hey Sab, ik heb ook vol ontzetting het topic gelezen. Het verhaal opzich kint heel logisch, het zou ieder onoplettend stel kunnen gebeuren. Ik heb ze veel sterkte gewenst. Mijn zus was na de 2e ook na 3 mnd weer zwanger. No 2 en 3 schelen dus maar 1 jr en 10 dagen. Het was in het best aanpoten, maar nu zijn no 2 en 3 al bijna 3 en 2 dus gaat het steeds makkelijker. Zo, nu heb ik ipv 6 kinderen vanmorgen, nog maar 3 in huis. Héhé ff rust!
Het lijkt mij ook alles behalve ideaal maar 11 maanden verschil, maar gedane zaken nemen geen keer....
nou marsab we hebben hetzelfde mixje met pillen en dingen en helaas bij mij nog niks te zien balen hopen dat we snel duidelijkheid hebben ik blijf maar pruttelen dan een dagje een veeg bruin dan weer veeg roze dan niks 13 dagen dan weer veeg bruin 2 dagen enz enz heb nu van de huisarts pillen omdat ik geen ei kan vinden maaar moet beginnen op dag 5 van de cyclus ja moet ik dus toch nog even afwachten wanneer mijn ongie weer komt zit nu op dag 41 geloof ik al nou schiet niet op dus nu maar duimen dat ze snel komen! eveen op het verhaal terug komen lijkt me mega zwaar hoor moet er niet aan denken maar na een maand of 4 a 5 lijkt me reuze leuk maar met 9 weken al een positieve test? nee dan wil ik nog genieten en bezig zijn met het kleine wondertje
Lammetje: mooi dat je pillen hebt gekregen. Ik hoop dat het snel werkt. Succes meid. Danio was 3 maanden toen ik weer zwanger bleek te zijn. Ik geniet echt volop van hem hoor.
Ik vind drie maanden wel iets anders dan twee. Hoewel ik gelijk na de bevalling al gevoelens had voor een tweede, voelde ik aan mijn lichaam dat ik toch nog wel even moest wachten. Pas met drie maanden had ik het idee dat mijn lijf het eventueel ook weer aan zou kunnen. Dat hoor ik ook vaak om mij heen, dat bloedingen en evt. andere echte postnatale kwaaltjes pas na drie maanden verdwijnen. Neemt niet weg dat ik de reacties zwaar overtrokken vind in het topic. Ik ga helemaal met Sab mee: Ze is al zwanger en vraagt om ervaringen. Wilde ze nu zwanger worden en vraagt ze om advies vind ik het weer een hele andere situatie. Ts wordt zo onzekerder gemaakt dan nodig is. Tuurlijk is het een aanslag op je lichaam, maar mensen kunnen beter met adviezen komen als: Zorg dat je extra goed je bekkenbodemspieren traint ivm verzakkingen en dat soort dingen meer. Hoe gaat het eigenlijk met jou? En met Danio? Lammetje: Wat rot dat je zo'n onzekere cyclus hebt weer. Ik ga volgende maand een maandje aan de pil om te kijken of mijn lichaam daarna zelf weer een duidelijke cyclus oppakt. Misschien voor jou ook een idee? Huisarts vond het wel een goed idee van mij. Het kan je hormonen weer enigszins in balans brengen. Vermanen: Oeh, spannend meid! Ik ga hard voor je duimen! Haha Marsab: Volgens mij is dat klussen nog het belangrijkst van alles! Neus: Ook voor jou draaien mijn duimen!
Nikita, ik ben ook 1 maandje aan de pil geweest, omdat we eigenlijk nog een paar maandjes zouden wachten. Na 1 maand dus al gestopt omdat we er toch voor gingen, en die ronde was het meteen raak! Ik hoop dat het bij jou ook zo goed werkt!
Hoi lieve meiden, We zijn vandaag op controle geweest bij de gynaecoloog. En alles zag er goed uit. We mogen gelijk weer proberen zwanger te worden. Als ik ongeveer 3 weken overtijd ben mag naar de gynaecoloog bellen. Ik kan dan direct terecht voor een vroege echo. Dit zei hij omdat hij zich kon voorstellen hoe onzeker je van een ma word. Vooral als het pas met 3 maanden echt bevestigd word. Dat is dus wel fijn om te weten. Nou meiden wij gaan er dus weer voor. Hopelijk is het ons snel gegund. Alle zwangere dames succes! En de nog niet zwangere dames zet hem op!
Fijn Aylin dat het er goed uit zag! Succes met klussen! Veel plezier natuurlijk ook. En we duimen dat het jullie snel is gegund.