femmigje ik bedoel het niet verkeerd hoor 3 maanden kan voor mij ook wel maar met 9 weken positief vind ik een beetje te vanaf 3 maanden heb je lekker je draai weer gevonden lekker alle visite klaar kindje slaapt meestal lekker door heb je alle energie weer voor een nieuwe zwangerschap gebroken nachten van een baby en zwanger zijn lijkt mij namelijk reuze zwaar na 3 maanden is het weer lekker gewoon gewoon snap je enne heerlijk zo dicht op elkaar zwanger zoals jij dat wou ik ook hoor kijk maar naar de start dag van deze pagina daar ben ik geloof ik met 3 maanden mee begonnen! ik heb clomid gekregen van de huisarts yes yes! moet ik mee beginnen op dag 5 van de cyclus in de bysluiter staat dat als je geen cyclus hebt je op een aangegeven dag van de arts moet beginnen aangezien ik al op dag 40 zit en denk ik geen cyclus heb ben ik maar begonnen en hoop ik er het beste van spannend heb voor 2 maanden gekregen dus ben benieuwd ohw lijkt me super krijg nu een goed gevoel meer kan ik immers niet doen toch. zou de pendel oktober toch nog uit kunnen komen..
Lammetje: succes met vinden van je ei! Mama van Danio: ik vind 9 weken ook wat vlug (ik denk even terug aan die tijd met mijn zoontje en was er toen denk ik nog helemaal niet klaar voor) Maar zoals Lammetje zegt, na 3 maanden is toch wel wat anders: alles is dan inderdaad weer redelijk bij de oude...Je draai gevonden vaak weer aan het werk etc....Trouwens ik wilde ook de dag na de bevalling weer zwanger worden....., maar achteraf gezien voelt het toch beter dat het iets later is gebeurd Aylin: fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan. Ik mocht na mijn mk 2 jaar terug ook mteen bellen voor een vroege echo. da's wel fijn hoor!
Meiden, ik ben ook blij dat we er weer voor mogen gaan. Ik heb ook even op het topic gereageerd. Ik zat in een zelfde soort situatie. Toen ik zwanger werd (ook ongepland) schrok ik ook. Maar het nu ik het heb ervaren wil ik niets anders meer dan een tweede kindje erbij. De reacties die ik nu van mensen krijg die weten van de ma. "Je wilt nu toch niet weer zwanger worden?" Als of ik een moord wil begaan. Kan die reacties niet uitstaan. Lammetje goed zeg clomid ik hoor vaak goede berichten hierover. Dus het is vast snel raak. Ik vind 9 weken ook erg snel hoor met een maand of 3/4 is alles idd wat stabieler.
bijna 200 pagina's dames... lammetje: fijn dat je huisarts mee werkt... hopelijk komt er door de chlomid een mooi en goed eitje vrij..
Goeiemorgen, ga zo voor de klas, maar kan nog even gedag zeggen> En nog geen krampen/roze/bruin/rood/lila/magentha/blauw/violet of i.d. Maar zoals onderaan te zien is heb ik na de VMK een cyclus van 33 geahd, dussss (overigens de enige keer in mijn hele leven ). Ga zo de kinderen van groep 5 nog wat proberen bij te brengen.
Hier ook weer van de partij. Gister lag ik pas om half twaalf in bed. Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer, maar manlief heeft last van vastzittend slijm. En mannen kunnen niet zoeken dus kon ik voor hem de hoestdrank etc opzoeken. Grrr. Dochterlief was in bad geweest en heeft de hele nacht doorgeslapen. Heerlijk dat meisje. Vanmorgen heel moe en ontzettende trek... zucht, wordt een beetje gek van die onzekerheden. Maar heb beloofd om samen met manlief te testen. En dan minimaal 2 dg over tijd. BEN ZO BENIEUWD! Gefeliciteerd voor de damens met positesten weer!
ja 200 dames de tijd gaat snel gefeliciteerd dat moet gevierd worden ik lust wel een lekker stukkie taart! bedankt allemaal voor alle lieve woorden en ik vind het zo spannend met die clomid hoopdat het snel gaat werken zei tegen hubbie heey verhoogde kans op meerlingen zwangerschap wat vind je daarvan jeetje hij trok helemaal wit weg ha ha lol vannilivi meid spannend no maar een paar dagen duim duim voel je al iets (stiekem) vermanen bij jou klinkt het heeeel goed meid denk dat je snel de felicitaties kan ontvangen heb ze in de aanslag voor je !
klussers Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] Lucia en Tearke hoe is het bij jullie? Duim duim duim! @ Lammetje ik voel me vooral erg moe en heb het veel koud...mja wil eigenlijk nog niks zeggen en op innestelingsdag heb ik een paar felle steken gevoeld zoals bij mijn eerste zwangerschap...mja wil nog niks zeggen...ik ben deze ronde toch wel heel nuchter, omdat ik zo bang ben om weer teleugesteld te worden!....maar spannend blijft het @ Vermanen spannend!
Hoi mama's, Hier ben ik ook weer even! Marloes, is het al tot je doorgedrongen Hoe voel je je? Leuk en spannend weer allemaal afspraken. Vermanen, voor jou spannend Tjee, lijkt me idd druk zoveel kids, maar ook gezellig. Sab, ik heb je reacties gelezen en vind helemaal dat je gelijk hebt hoor. Heb me best geergerd aan een paar reacties van anderen. Bij sommige mensen denk ik echt 'wat is je eigen probleem dat hier achter zit'. Anders ga je toch niet zo reageren. Maar goed ieder z'n mening en wij de onze Marsab, dat moet gaan lukken! Lammetje, wat goed dat je pillen hebt gekregen! Kan je niet toch al vast gaan slikken? Oh, zie in later bericht dat je dat inderdaad gedaan hebt. super! Nikita, goede woorden Lijkt me ook erg snel, maar hoe mensen reageren inderdaad.... Wat een slim idee om maand aan de pil te gaan! Hopelijk helpt het. Aylin, ik duim voor je! Fijn dat het er goed uit ziet. Ik mocht ook snel voor een echo na de miskraam. Overigens was ik gelijk de eerste ronde zwanger. Hoop zo voor je dat het ook snel raak is. Mijn zwangerschap die in een miskraam eindigde was ook niet helemaal gepland, maar we wisten dat er een kans was dat. Toch ongelooflijk dat het toen raak was. Vond het toen ook wel snel, maar was heel blij. Helaas mk 19 maart. Daarna wilden we er gelijk voor gaan i.p.v. tot juni wachten wat we in eerste instantie wilden. En gelijk zwanger. Neus, spannend! Ik dacht even aan je banner te zien dat je ongi was geworden. Was al voor je aan het balen, maar toen las ik je bericht! Meiden, ook vanillivi, ik duim voor jullie! Hier begin ik langzaamaan het werk los te kunnen laten. Wel gek hoor om plotseling veel eerder thuis te zitten. Maar nu begin ik er ook van te genieten doordat ik al wat meer tot rust kom. Lichamelijk nog veel last, maar zal vast snel beter gaan. Voel me ook veel beter naar de kleine toe, soort van bescherming. Was op het laatst bijna overspannen door de klachten en dat het allemaal niet meer lukte. En al die harde buiken... Echt een opluchting nu. Liefs, Sophie
Me2 en Marloes, van harte gefeliciteerd!. Ik heb de pc even een tijdje links laten liggen. Ik had last van digimoeheid, maar ik ben er weer hoor. Bij ons blijft het een beetje een twijfelachtige klus. Aan de ene kant willen we heel graag, aan de andere kant is het wel heel erg eng zo snel. Dat resulteert en dus in dat we de ene keer aan de klus gaan voor een beebje, en de keer erna een voorbehoedsmiddel gebruiken . Ik vind het een vreemde situatie. De klus was deze maand op dag 14. Maar het is natuurlijk pas ronde 1. Mijn cyclus was 28 dagen, maar hoe die nu na de bevalling valt weet ik natuurlijk niet. Ben 2x eerder zwanger geweest, en dat was beide keren direct raak (waarvan 1x toen ik aan de pil was). Ik ben hier gewoon veel te ongeduldig voor. Niet dat het per se raak moet zijn hoor. Maar gewoon omdat de kans bestaat dat het zo is, maar dat ik het nu nog niet weet. Neus en Vermanen, spannend hoor!
Hoi hoi, Zo alweer bij pagina 200 aan het kletsen, gaat snel. Lammetje: ik weet wel dta je het niet verkeerd bedoelt hoor. En bewust ervoor gaan of dat het per ongeluk gebeurt is ook een verschil. Hier gaat alles verder prima. Danio z'n vierde tandje is vandaag doorgekomen. Hopelijk heeft hij er niet te veel last van. Nu moet 'ie eigenlijk ff slapen, maar hij vecht er tegen. Aylin: super meid dat jullie er weer voor kunnen gaan. Succes. Sophie: fijn dat je wat rust hebt gekregen. Neus: spannend hoor bij jou. En groep 5... super leuke groep. Muis: voor jou is het dus ook alweer spannend. Nikita: hoe gaat het met jou verder? Al nieuws? Heeft er nog iemand getest?
Dat heb ik nu ook! Welkom terug! @ Femmigje sta jij ook voor de klas? @ Sophie wat fijn dat je je nu er bij neer kan leggen dat je thuis bent!