Ja, ik sta ook voor de klas. Maar doe invalwerk en ik wil nu graag alleen voor langere periodes invallen en dat is lastig. Ik ben nog maar net een jaar klaar en heb vorig jaar al wel veel ingevallen. Vooral een hele tijd in groep 5 ( ) Heb toen ook gewoon zwangerschapsverlof gekregen en vakantiegeld e.d. Dat was wel lekker. Ik weet dat er in december weer een vacature komt op de school waar ik heb ingevallen, dus daar schrijf ik zeker op. Ook heb ik 2 gesprekken gehad voor de zomervakantie, maar daar wilden ze iemand hebben voor de hele week. Dat wil ik niet, had ik ook in m'n brief gezet. Verder is het hier erg moeilijk om een baan te krijgen. Vanmorgen werd ik nog gebeld om vanmiddag in te vallen. Dat is op zo'n korte termijn niet te regelen met oppas. Dus volgende keer beter. (sorry, lang verhaal)
Waarom ben je gestopt dan? Welke groep(en) geven jullie les? En wat vinden jullie het leukst? Ik de bb.
danio al 4 tandjes? Romy heeft er 0,0 ha ha mijn zoontje heeft er wel 2 gekregen spotte we vandaag hij kwam naar me toe mama wat is dit ik zei heel nuchter laat maar is effe kijken zitten er 2 nieuwe tanden achter de oude hij heeft er nog niet 1 uit maar het begin is er nu! Sophie ik schaam me rot kreeg echt zon mega grote liefdesbrief van jou en ben er zo blij mee maar jeetje meid het is veel te gek hoor! mag ik je uit de grond van mijn moederhart bedanken! je bent een top meid dat je het anderen ook zo gunt! emo emo emo fijn dat je iets meer kan genieten het is je zo gegunt en ja overspannen een bevalling in gaan is geen pretje hoor dus pas goed op jezelf meid maar je bent sterk dat lees ik tussen de regels door dus heb er alle vertrouwen in dat je het super gaat doen!
ja, geen gezeur, maar gewoon doen... voor dus 13 aparte gevalletjes.. van ppd-nod, ahhd, dyslexie... alles kan en mag
baissschool, momenteel ADV in gr.8 en 5. Ben meer een bovenbouwtype. En Rt-rekenen door hele school. Oj a, even ego...: vandaag turnt mijn man helemaal om, en zegt dat ik een digi test van CB moet doen, is zo lekker duidelijk zwanger/niet zwanger. Ja, inderdaad, heb nu de pé in, want hij was zeer duidelijk in niet zwanger-bewoordingen, (en had mezelf voorgenomen sterk te zijn, niet ;aten meeslepen door emoties e.d. als ik toch ongi wordt) p.s. banner klopt niet, die kent geen overtijd of zo?
Hier alleen maar meisjes in de klas @ Neus irritant is dat he...ik ken het gevoel! Hele dikke knuffel voor jou!
Volgens mij heeft ze hem al gedaan en kwam er niet zwanger zoals ik kan opmaken uit bovenstaande berichtje Neus geen bloed geeft moed! kan ook nog te vroeg zijn als je cyclus 33 is
ik was wat vaag in mijn bewoordingen, maar inderdaad gaf hij NZ aan. Volgende keer maar met ochtendurine doen. Maar wacht wel even, want deze vind ik best duur. @ vanillivi : dank je
balen Neus... had je graag mee genomen naar juni... ze zijn wel duur die digi, maar je krijgt er wel 3 voor en dan valt het weer wel mee
Oeps, sorry hoor Neus. Ik had niet goed gelezen. Jammer zeg, hoop dat je toch binnenkort wel positief test.
img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg klussers Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf januari/februari 2009 - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80
Heb mezelf er ook maar even bij gezet! Of is er iemand die dit regelt? Vannillivi, neus, femmigje en marloes allemaal voor de klas! Ik ook Groep 4!
volgens mij doet alleen de kleine man van Marsab deze maand mee met de verkiezing, dus ik heb gestemd! pina: welkom hier... Je bent alleen het plaatje vergeten