Femmigje: Omdat ik pedagogiek veeeeeel leuker vond en vind. Alleen is die opleiding in Amsterdam en loop ik al twee en half jaar met krukken, dus koos liever voor een opleiding in Alkmaar. Maar dat is dus fout he, een opleiding kiezen omdat het in de buurt is.... Meiden: Laat die eitjes van jullie maar springen!
nee hoor zuurtje ik sta niet voor de klas hoor! ik ben een stoere mama van de bedrijfsverzorgingsdienst op agrarich gebied ik melk 600 geiten doe verlossingen en lammeropfok een echte boerin dus! heb even een time out genomen aangezien het lichamelijk nu niet meer gaat hopelijk als de kids naar school gaan kan ik het weer oppakken ik heb 2 jaar terug een auto ongeluk gehad waar ik nog al wat blijvend letsel aan over gehouden heb dus moet ik mijn energie verdelen en nu verdeel ik hem over mijn kids die gaan voor! neus balen meid van je nega test maar inderdaad geen bloedgeeft moed! enne goed day ladys (heb trouwens een hogere temp zou het zou het)
Zo Lammetje, een stoere meid dus Lijkt me best zwaar trouwens, dus heb echt respect voor je. Ik zou ook wel geiten willen houden, puur omdat ik ze schattig vind én om de melk (koemelkallergie en de geitenmelk is ontzettend duur... etc) Maar hier een oppasmoeder. Pas 3 dg in de week op 2 neefjes. Daarnaast doe ik nu 2 mnd crisisopvang voor nog 2 kindjes. Dus op drukke dagen heb ik 5 kids over de vloer. Maar tot nu toe altijd vrijdag vrij en dat is gewoon mijn dag. Doe ik waar ik zin in heb én waar ik de rest van de week niet aan toe gekomen ben. Helaas vandaag dus ff de benedenverdieping boenen. En met de stofzuiger door et huis. Las net trouwens de bijsluiter van mn predictor. Daar staat dat een positieve test voor nod wél betekend dat je zwanger bent. Maar het kan zijn dat het eitje zich niet kan nestelen en dan wordt je gewoon weer ongesteld. Dus om die reden wacht ik maar gewoon mijn nod af, anders wordt ik er alleen maar verdrietig van.
@ Lammetje ik hoop het zooooooooooo meid! Klussen jij hoor! @ Vermanen spannend he! Jij maandag nod ik dinsdag! Ik test eigenlijk ook nooit meer voor nod...in het begin wel en telkens weer die onzekerheid en teleurstellingen...maar dat is voor iedereen persoonlijk...ik moet zeggen dat ik het dit keer weer wel moeilijk vond om niet even een dipstick te gebruiken, maar ik ga toch echt maar tot dinsdag wachten... @ Neus we blijven duimen! @ Lucia en tearke hoe is het bij jullie? @ Daantje hoe gaat het met je meisje? Knuffel
Klussers Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80
Wauw wat lief van je! En ik sta ook voor de klas! Ik heb nu groep 2, kleuters dus! Zoooo leuk die kleine lieverds!
@ lammetje: ziet er goed uit meid! Ik blaas mee hoor! @ neus: balen meid, dat de test negatief was! Maar zolang er geen duiveltjes zijn, kan alles nog! @ pina: welkom! @ marloes: heb je al weer wat babyspulletjes gekocht?! @ vanillivi: ik duim voor je, oef dinsdag lijkt nog zo ver weg! hihi Knap als je het volhoudt hoor! @ vermanen: voor jou zit het wachten er ook bijna op! Ik hoop dat je wachten beloond wordt! @ zuurtje: wat doe jij dan voor werk? nikita: hoe gaat het verder dan op je opleiding? all: had ik van de week ovutestjes besteld, kreeg ik die gister binnen. Maar vandaag weer een pakketje en wéér de ovutestjes! Hebben ze mij 2x hetzelfde toegestuurd! En ik heb maar 1x betaald! Nou jammer dan hoor voor hun! Moeten ze maar beter opletten, die krengen zijn al zo duur! Kan ik mooi een tijdje mee! (ooh, foei marsab!)
Ja maar een negatieve test voor nod geeft weer zoveel onzekerheid Ik moet bekennen dat ik dat laatst ook had. Ik had zwtesten besteld en na een week nog niks binnen. Dus sturen ze meteen nieuwe en kwam die week daarop de andere ook....ik heb ze dus ook gehouden Mja daar verdienen ze wel genoeg voor denk ik maar...
marsab ik ben onthaalmoeder, maar voorlopig heb ik geen kids omdat ik terug alles moet opstarten na de zwangerschap
oh foei dames jullie zijn verry bad met die testen foei foei! marsab ik heb ook op jou prachtige foto gestemd ze zijn allemaal mooi jou fotos die met die hond moet je ook een keer insturen!
Hallo, ben ik ook weer ff. Heb van een heleboel juffen gelezen, ga nu ff kijken wat er nog meer gekletst is