oooh lammetje dacht bijna dat je zwanger was en je aangemeld had bij de juni mama's... maar het was lammetje1... ik was al helemaal blij
Een twee of meerling. Sjonge. Zou wel wat wezen he Maar hier geen verhoogde kans er op. De tweelingen die in de familie zaten kwamen óf van de vaders kant (van mijn fam) of door toegediende hormonen (manlief zijn kant) Dus geen extra kans. Hoewel ik het wel leuk zou vinden. Maar dan zou ik wel stoppen met werken Hier heerst idd een gespannen sfeer En ik had ook wel veel eerder zwanger willen worden, maar vond het niet verstandig. Daarnaast had ik nog geen cyclus door de bv en kon ik gelukkig ook niet 'te vroeg' zwanger worden. Want ik vind een condoom dus helemaal niks, en de pil is toch ook niet handig met bv? Goed dat je wat rust hebt genomen. Idd die harde buiken is niet echt handig en vaak een teken dat je rustig aan moet doen. Hoop voor je dat je lichaam ook snel weer tot rust komt. Lastig die tegenstrijdige gevoelens. Hoop dat het over is als het wel raak is Fijn dat alles goed gaat, en zijn vierde tandje alweer toppie! Hoop ook dat ie er niet teveel last van heeft. Lastig, lastig. Maar hoop toch voor je dat er een keertje zwanger te staan komt voor je! Ja zooooooo spannend! Heb me ook in moeten houden hoor. Maar toen ik de beschrijving las stond er in dat je best voor je nod positief kon testen. Maar als het eitje niet kan nestelen wordt je gewoon ongesteld. Ben nu sinds vorige week dus zo emo dat ik dát er echt niet bij kan hebben. Daarnaast vind ik het ook zonde van de feestvreugde. Wachten, wachten, wachten... Stelltje testendieven
Ik bedoel, bevalt het. Is het wat je er van had verwacht. Is het te combineren met je huishouden en je kindje. @ vermanen: ff een vraagje, maar hoe quote je zoveel berichtjes tegelijk in je eigen bericht? Hoe doe je dat? lammetje: bedankt voor het stemmen, welke foto bedoel je met de hond? Ik heb er 2 in mijn album staan, vandaar! @ zuurtje: oke gastouder ken ik wel ja!
Nou idd! HIer wil manlief mij persé laten kijken naar panicroom...! Niet echt zin in, maar heb beloofd achter de pc weg te gaan en te gaan strijken. Ik denk niet dat ik dan nog hier kom, want ben best moe en ga daarna lekker in bed liggen. Dus ik houd het voor gezien voor vandaag. Dag meiden en beebs!
Als ik met mijn rechtermuisknop op de qoute knop klik kan ik ervoor kiezen het bericht in een nieuw venster te openen. Dan kopieer ik alle teksten die ik wil qouten in 1 bericht. Duidelijk? Ik ga nu, manlief zegt dat mijn drinken warm wordt
Die film viel me gister reuze mee eigenlijk. Normaal ben ik niet van de spanning etc, maar deze werd pas op het einde écht spannend. Die zwarte man die er in speelde ken ik vooral van komedies, dus ik vond hem meer om te lachen eigenlijk
Vermanen: Ga nou es testen joh, ik ben nieuwsgierig! En jij ook Vanilli! Marsab: Jahet is absoluut wat ik ervan verwacht heb! Aan één kant is het goed te combineren maar aan de andere kant heb ik wel een beetje kinderopvang nodig. Wilde ik in eerste instantie niet maar ik heb er over nagedacht en volgens mij moet hooguit twee dagen geen problemen opleveren.
ha ha marloes dat zou wat zijn he dat ik ook zwanger zou worden en juni mama zou worden hebben we 2 lammetjes wou dat het waar was wat je zag maar ik moet nog even geduld hebben helaas> vermanen mijn opa was er 1 van een tweeling en ik ben zwanger geweest van een tweeling helaas ging dat mis ik heb nu nog maar 1 eileider dus de kans is klen dan moeten er 2 eitjes pringen aan 1 kant zou het wel super leuk vinden maar ook wel zwaar hoor ik zei tegen manlief zou wel leuk zijn hebben we alles een keer meegemaakt.hi hi dames ga nou is testen ik ben reuze in spanning ! mijn temp weer een tiende lager (weet ik ook niet of het nou een ei is geweest nog maar weer pfff een dagje geduld)
As dinsdag ga ik testen. Mijn zus haar oudste was er ook één van een tweeling, maar de één was te zwak en is na 10 wk geloof ik overleden in de baarmoeder. Dat is al zeker 3 keer voorgekomen aan mijn moeders kant. Dus daar heb ik ook kans op. Ik hoop het niet natuurlijk, maar alles kan he.
@ Vanillivi: Ja gaat nog een beetje hetzelfde..... Veel huilen ed. probeer echt van alles en niets helpt. Maandag ga ik een Osteopaat bellen, een meisje hier op het forum wist een goeie (bij mij om de hoek ook nog eens!) Heb 30 sept men ei gehad, wel goed nieuws weer hihihi (ik temp weer hihihi) Hier ff men kaartje:
@ lammetje en nikita ik ga ook pas dinsdag testen op mijn nod! Of als ik het uithoud woensdag, aangezien ik zo'n vaste cyclus heb...wel weer spannend! @ lammetje ik hoop dat het je ei is! @ Daantje wij zijn met ons amnnetje ook naar de osteophaat geweest van dat ons mannetje 6 weken was tot aan 5 maanden. Hij was met de pomp gekomen en daar was van alles door vast gaan zitten. Hij huilde in het begin echt veel, daarna vanaf 8 weken huilde hij eigenlijk bijna nooit meer en nu hebben we zo'n tevreden mannetje! Ik hoop dat het bij jullie ook helpt!
Ja onze dame is ook met de pomp gekomen (4x getrokken), dus ik dacht al steeds zal ik gaan of niet. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en maandag een afspraak maken. Hoop echt zo dat het helpt, want het is onze laatste hoop op verbetering....