@ Daantje ik hoop het zo! Hier heeft het echt wonderen gedaan! Niet schrikken als ze na de behandeling even iets meer huilen, maar dat zullen ze je wel vertellen
Ja dat had ik al gehoord dat ze 2 dagen kunnen terug vallen. Dat had ze ook na der behandeling van Cranio Sacraal (waar deze mama verder niet in geloofd). Maar 2 dagen overleven we wel hoor, een week ook nog wel, als het maar minder wordt hihihihi Ik hou je op de hoogte, hopelijk kan ik snel bij die man terecht.
ik heb ook gekeken... heb alleen het stukje net voor het einde gemist. en daarna hebben we hier onze eigen horrorfilm gehad... mannetje heeft een koorststuip gehad en zijn dus met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan en zijn nu weer thuis.. pffff
het was ook echt eng. hij heeft vannacht in het ziekenhuis 2 x medicijnen gehad en kwam uiteindelijk uit de stuip. toen rustig gaan slapen, ik mocht blijven. en vanmorgen was alles weer oke. Nu is hij wel moe en hangerig. bloed en urine waren allebei goed, dus mochten we aan het einde van de ochtend naar huis.
hmmm nog geen kruis gekregen baal behoorlijk heb even gekeken maar als ik morgen 1 tiende hoger heb krijg ik een kruis nou dat wacht ik maar even af dan vorige cyclcus ging hij ook pas op dag 4 echt een beetje hoger dus nog niet te veel mijn koppie laten hangen.. morge dames (sorry beetje depri)
Marloes, oh wat schrikken zeg. Lijkt me echt een nachtmerrie. Gelukkig is alles goed met hem. Een collega van me heeft het een paar maanden geleden gehad met haar zoontje, ook goed afgelopen gelukkig. Maar die paniek en angst die je voelt, vreselijk lijkt het me. Veel dikke knuffels voor de schrik en ook voor je mannetje. xx Sophie
Lammetje, kop op. Komt vast goed Je had een bijna positieve ovutest en dag ervoor was ie misschien wel helemaal positief. Dat wil toch echt wel wat zeggen hoor! xx Sophie
Goeiemorgen! Ik kon mezelf toch niet bedwingen en heb vanmorgen een dipstick gedaan...helaas negatief. Ik blijf nog een beetje hoop houden. Want bij vorige zwangerschap teste ik 3 dagen overtijd en toen had ik een heel licht streepje. Dus ik hop dat in die 5 dagen nog iets gebeurd Van de andere kant ben ik me mentaal aan het voorbereiden op dat ik ongi word @ lammetje ik hoop het zo!
@Vanillivi: maar toch denk je er steeds over na! Zo van; misschien is het wel zover! @Marloes: Je zal wel ontzettend geschrokken zijn. Wat vond ie der zelf van om in het ziekenhuis te liggen? Ook eng of viel dat mee? Jullie hadden het over het topic van sharpizoe op zwanger dat ze na 2 maanden alweer zwanger is. Vond wel dat er fel op gereageerd is.. vonden jullie dat ook? Wij gebruiken ook geen voorbehoedsmiddelen maar daardoor is het wel extra spannend moet ik zeggen. Wij willen (als het allemaal zo mag zijn!)ook snel weer een tweede kindje en daarom laten we de condooms en pil maar achterwege.. Maar goed, zit nu wel in vruchtbare periode en jaaa hoor... natuurlijk geklust... Was er eigenlijk nog niet zo mee bezig.. maar oke. Dus het kan zomaar zijn, we wachten de aankomende 2 weken in spanning af! Naja, we zien het wel hiihi Ben ik nou vreemd dat het me echt niks uitmaakt of ik nu weer zwanger zou zijn of niet? Ben alleen wat bang over wat de "buitenwereld" er van zou gaan zeggen, maar verders mag het van mij wel weer!
jeetje ik heb heel wat gemist hier! lammetje super dat je eindelijk iets hebt gekregen! nu kan je er eindelijk 'echt' voor gaan! ik duim hier voor je! neus al duidelijkheid? spannend! even verder bijlezen
wat grappig allemaal juffen hier! komt dat omdat jullie heel de dag tussen de kindjes werken dat jullie nu zelf snel een volgende willen? een klasje voor jezelf?
Daantje, heb veel goeie verhalen over de osteopaat gehoord, hoop dat het voor jullie ook zo goed mag helpen!