vermanen, nog maar 1 dag tot je NOD trek je het nog een beetje? en voel je al iets? ik heb er wel een goed gevoelover eigenlijk!
wel balen zeg dat hij nega is maar geen bloed geeft moed he en hopelijk verschijnt er snel een 2e streep!
ach gossie meid, het zit je ook niet mee. het kan nu toch niet lang meer duren? straks word jou geduld beloond met een dikke vette 2e streep, ik weet het zeker!
ben het helemaal met je eens, daarom had ik dat topich ook hier geplaatst! sommige van die reacties daar gingen echt veelste ver! de een is er nou eenmaal eerder aan toe als de ander toch ? ik ben ook heel benieuwd naar de reacties, wij hebben het nog niet niemand verteld, dus is wel erg spannend!
zo zit weer een hele pagina vol te lullen hier zie ik ga nu even marsabs ventje zoeken bij de baby vd maand!
ha ha sab je kan ook 1 bericht typen meid en niet 10 dat scheeld een boel ruimte staat wel lollig nu net of je in jezelf praat ha ha in ieder geval bedankt meid ik hoop ook dat ik snel een tweede streep krijg! even over ovulatie test ze zijn al 3 dagen achter elkaar bijna (echt bijna) net zo donker als de controle streep maaruh 3 dagen kan toch niet ?en wat moet ik er nu mee want ja bijna is niet helemaal he morgen gewoon weer proberen is denk ik het beste mischien is hij dan vet of weg (zal wel weer hetzelfde zijn vrees ik)
@ lammetje ja maar dan heb je wss je hoogtepunt net gehad tussen de bijnaposi ovutestjes! Wel fijn dat er iets aan de hand is! @ Sab hoe is het met jou? Gaat snel zeg!
spannend lammetje! ik had bij daimy ook 2 dagen een smile op mijn ovu test, en 3 of 4 dagen een vrij dikke streep. Is er toch iets aan het gebeuren! vanillivi, ik vergeet helemaal over mezelf te updaten het gaat inderdaad best wel snel, veel sneller als met daimy moet ik zeggen! Ben nog steeds heel moe en ook misselijk, maar heb al 2 dagen niet overgegeven ! Dus daar knap je wel van op zeg, wat eten in je lichaam woensdag naar de vk en die maandag er op de echo, ik kan haast niet meer wachten!
@ Sab85 jij bent goed bezig! Spannend dat de echo al zo dichtbij komt. Ik kan me voorstellen dat je er ook zin in hebt. @ Vanillivi: jammer joh. Maar het kan maar zo zijn dat je wel eerder posi test. Gek genoeg vergelijk ik het ook steeds met de eerste zwangerschap, maar je hoort van sommige vrouwen dat ze bij een volgende op een heel ander moment posi testten. @allemaal: hier nog geen bloed. Wel af en toe rare steken, maar geen duidelijke ongi-steken. VErder dacht ik zaterdag een sliertje rood te zien.... Maar mijn stoelgang is erg vertraagd, dus moest m'n lichaam wat helpen, dusssss denk dat het daar van kwam. Nu weer dag pijnvrij en geen roze/rood of andere regenboogkleur. Net afgesproken met m'n man om woensdag pas weer te testen. Wordt namelijk lichtelijk depri van negatieve testen... Dus de banner is meer van 4 dagen overtijd (uitgaande van 28dagen).
spannend neus! duim voor je! marsab; heb nog een keertje gestemd... heb nl 2 accounts.. dus 2x stemmen.. nog 3 en je staat bovenaan, moet lukken
Hier is de bloeding gestopt een paar dagen. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. En er was een heel lichte streep te zien. Het hcg hormoon is dus bijna uit mijn lichaam. Hoop dat ik snel weer ga ovuleren al vraag ik me echt af wanneer dit zou zijn? Hoop dat het snel weer raak is. Dit duurt me al veel te lang.
neus en vannilivi word nu toch wel lekker spannend en vermanen ook nog niet te vergeten! jeetje ben zo benieuwd moet wel weer he een zwanger dame we doen er elke week gewoon 1 a 2 (of 3) goed lijkt me een super deal mag ik me dan inschrijven voor over 2 weken? even alle gekheid op een stokje veel succes dames en ben razend benieuwd!
Het kriebelde bij mij al heel snel na de bevalling. Ik begin niet aan de pil we gaan meteen door voor een tweede, we hebben op Meike 4,5 jaar moeten wachten dus we zien wel waar het schip strand! gr Willeke
He Willeke, Maar zijn jullie ook al bewust aan het klussen? Zeg maar rond de eisprong? Want hier is het dan natuurlijk het spannendst.. terwijl we eigenlijk nog even "moeten" wachten.... hihi. Het mannetje is nog maar net 2 maanden!
Meiden spannend hoop dat er snel een paar zwangere mama's bijkomen. Voor alle zwangeren een voorspoedige zwangerschap gewenst en heel mooie echo's in het verschiet natuurlijk
Is dat even balen zeg. Hoop dat er idd in die 5 dagen wel iets zichtbaar wordt! Idd Manlief zit écht te pushen dat ik ga dipsticken, maar wil mezelf niet depri maken door nega te testen en dan depri de ongi in te gaan. Ik zie wel wat de dag van morgen brengt. En anders dinsdag testen! Je hebt nu ook wel iets meer aan je hoofd dan alleen je eigen zwangere lijf. En het is niet meer nieuw, dus zit je niet meer bij ieder dingetje in een boek of op internet te pluizen wat dát dan wel betekend Maar toppie dat je al 2 dagen alles binnen hebt gehouden. Kan me voorstellen dat je daar ook wel van op knapt! Veel plezier bij de vk woensdag! Lastig die tegenstrijdige dingen hé. hoop echt dat je snel zekerheid krijgt, en dan het liefst in een goede zwangerschapsstreep!
Ik hoop natuurlijk heel snel en dan natuurlijk een positest met positief gevolg! Je mag van mij ook intekenen voor over een week oid. Lijkt er wel op of we per week gewoon 2 doen hé. Ik hoop dat ik deze week écht mag! Hier zijn we ook antipil, heb laatst namelijk 'voorlichting' gehad en het blijkt dat in iedere pil een stofje zit dat ervoor zorgt dat een 'per ongeluk' bevrucht eitje, zich moeilijk kan innestelen. Dit is tóch ook weer een soort van abortus voor mijn idee. Ik was namelijk in de veronderstelling dat het alleen ervoor zorgde dat er geen eitjes rijpen. Nu was ik sowieso al niet aan de pil omdat ik me er niet lekker bij voel. Maar kan me voorstellen dat je nu niet te lang wilt wachten met 'beginnen' voor de volgende. Als je op je meisje al 4,5 jr hebt moeten wachten.