net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier weer terug van de verjaardag. De hele dag onder zeil geweest bij mijn oudste zus. Best druk met veel bezoek. Daarnaast mijn neefjes van 5 bijna 3 en bijna 2. Die worden natuurlijk helemaal gek van al die aandacht. Ik moet ook uitkijken dat ik op dat moment niet teveel 'moeder' over ze. (best lastig omdat ik doordeweeks hun oppasmoeder ben)

Ik heb me ook vreselijk in moeten houden met eten en opmerkingen maken. Volgens manlief zit ik expleciet te zeuren over duidelijke zwangerschapskwalen. Zoals maagzuur etc.... ik doe mijn best. Maar als je zo in spanning zit, komt het er onbewus gewoon uit....

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ga nog ff spelletje doen en dan lekker onder de wol. Wel verleidelijk met dit weer om er heerlijk de hele dag in te blijven liggen ;)

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik ga lekker naar bedje. Doei doei.

4. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Truste! Ik kruip er ook in.

Tot morgen!

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Mogge, heb vanmorgen negatest gehad. Manlief wou het gewoon weten en ik ook wel :oops: maar zegt natuurlijk nog helemaal niks. Ben dr wel kribbig onder.... wie weet. Maar bij het cb met hannah ook een tegenslag. Ze is af gevallen en in lengte en hoofdomtrek niet gegroeid... dus ik ben ff niet in mijn hum vandaag :(

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede middag dames,

Echt veel juffen hier, grappig. :)

Marloes: wat eng om dat bericht van jouw te lezen. Dikke knuf en ik hoop dat alles weer helemaal oke is.

Marsab: ik zal zo ook ff stemmen, ik kan natuurlijk niet achterblijven.

Ik heb gelezen dat er een aantal negatieve testen zijn. Maar geen bloed geeft moed. Vind het echt spannend zeg.

Sab: nog maar een weekje dan heb je je echo, spannend en leuk. :D

Vermanen: ook een knuf voor jou.

Aylin en Willeke: veel succes.

Lammetje: hoop dat je gauw posi test.

Hier alles prima. Ontzettend moe nog, maar och dat hebben we er voor over.
    Danio z'n 5e tandje is er door en de 6e komt er ook aan. Vannacht is hij helaas 2x wakker geweest, de schat. Even dentinox erop en het gaat weer goed.
    Vanmiddag ben ik weer ff weg en vanavond komt m'n mamsie. Gaan we morgen gezellig met z'n tweeen naar het cb. :D Ben er dus waarschijnlijk woensdag weer, oke.

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Marsab: met mijn stem erbij sta je gelijk. Ik zal nog ff iemand vragen om te stemmen. ;)

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Marsab: trouwens jouw foto is ook veeeeeeeeeeel mooier. ;)

10. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    nee ben niet bewust aan het klussen, ik ben erg onregelmatig en nog steeds niet goed ongesteld geweest en daarbij geef ik borstvoeding. bovendien willen wij er niet meer erg bovenop zitten en in spanningen zitten. Dat hebben we al 4,5 jaar gedaan. de wens is groot maar ik ben zo dankbaar dat het in ieder geval 1 keer gelukt is. Ik gebruik gewoon niks, hebben we zin in klussen dan doen we dat en zie we wel waar het schip strand.

Idd ik hou niet van dat hormonen spul, echt ik slikte het ook met tegen zin en uiteindelijk kwam het snel in de kast te liggen. Ik ga het ook niet meer slikken.

dat is vervelend meis, hopelijk is het morgen weer een betere dag!

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    he vermanen dubbel balen meid jeetje zit niet mee
    maar geen bloed geeft moed dus blijf voor je duimen meid

ik denk dat ik vandaag mijn ei dipje heb vandaag ook een echt negatieve ovulatietest en gister en eergister bijna net zo dik als de controle streep echt maar een inni minni verschil
    even kijken wat de temp morgen doet
    jeetje wat heb ik dit al vaak gezegt en gedacht en steeds blij met een dooie mus
    word nu tijd dat het wachten beloond word vermanen en neus en vannilivi jullie deze week zwanger ik over 2 afgesproken maar!

willeke veel succes meid en leuke naam meike dat wou ik ook voor mijn dochter maar kon manlief niet overtuigen en het is romy geworden
    mischien de volgende!

12. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ lammetje: wordt wel tijd hè?!

Hier een en al onzekerheid. Gisteravond na klussen :oops: roze slijmverlies, en allebei overtuigd dat deze ronde ongi wordt. maar géén krampen, dus diep van binnen een hoopvol stemmetje: zwanger

nog niet getest, durf niet. Maar vandaag nog geen spoortje rood/roze te bekennen... :rolleyes:

Ik hoor het mezelf nu voor de tigste keer zeggen; "zou het dan toch?" maar het kan gewoon nog...

13. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Ben me net helemaal beroerd geschrokken. Want heb via google even op 'contactbloeding' gezocht. Kom je op allerlei sites die praten over uitstrijkes/ voorstadia van baarmoederhalskanker enz. :(
    Wat moet ik hiermee?

14. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Niets is frustrerende dan wachten, elke maand maar weer. en maar hopen op dat ene streepje. ik hoop dat het je snel lukt.

Romy is ook een mooie naam, geen idee wat de volgende meisjes naam wordt de jongens naam hadden we al en die blijft gewoon staan1 :)

gr Willeke

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Voor dit soort dingen moet je nooit internet raadplegen. Ik had 3 maanden terug last van bruin/gelig verlies uit mijn tepel. Ik dus googlen kwam ik op allerlei sites die alarmeerde over voorstadium van borstkanker. Ik dus hals over kop naar de huisarts in paniek. Bleek er niets aan de hand te zijn.

Achteraf bleek ik dus zwanger te zijn. Neem anders eerst even contact op met je huisarts als jij je zorgen maakt. Google levert vaak niet de juiste resultaten op.

16. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Aylin: Bedankt voor je antwoord. Eigenlijk heb je wel gelijk. Heb afgelopen vrijdag de huisarts gebeld. ik had nog steeds niet mijn vmk doorgegeven en stond daar dus gewoon als zijnde 'zwanger'. Toen heb ik ook gevraagd hoe lang ik moet wachten als ik steeds negatief test met een afspraak bij ha maken. Ik mocht het nog een week aankijken. Dus als ik vrijdag nog niet ongi ben of negatieve test heb bel ik de ha op. Desnoods ga ik even aan de pil (liever niet), of kan hij bloed prikken of i.d. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik verwacht van hem. Misschien zijn er andere meiden die hier wel ervaring mee hebben?

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hmmm neus we zitten in hetzelfde schuitje hoor ik al die onzekerheid is killing he meid

maar ohw dat moet ik even kwijt wat heb je een mooie dochter zie ik aan je banner echt super lief geniet daarvan meid

18. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ lammetje: dank je, maar die van jou is ook een dotje :baby:

Het vreet zo aan mij. En mijn man blijft zo kalm (nog steeds!) en zegt dat ik vrijdag gewoon een keer moet testen, en we zien wel enz. enz.
    Pfffff :cry:

Maar inderdaad, ook genieten van welke schat we ontvangen hebben :D

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeieavond!

Pfff vandaag hier wat roze verlies. Is de laatste tijd altijd op dag 27. Dan weet ik al dat ik stipt morgenvroeg bij opstaan ongi word :(
    Grrr ronde 5 alweer :( Wat kan ongeduldigheid toch vervelend zijn...
    Toennet al maar etos zwanger worden gekocht...Ben benieuwd!

@ Neus ik zie dat je al een keer 34 dagencyclus hebt gehad. Op welke dag zit je nu? Dag 30 ofzo toch nog maar? Dus er is gewoon nog kans hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! ;)

@ Lammetje wat fijn dat je een eitje hebt gehad! Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen voor je! :D

20. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Vanillivi: Dat is zo, maar dat is wel de uitzondering in mijn menstruele bestaansgeschiedenis. Maar ja, een zwangerschap/bevalling laat zijn sporen na zullen we maar zeggen ;)

Deel Deze Pagina