Ja idd! Sinds de bevalling heb ik nu ineens altijd roze/bruin de dag of dagen voor ongi....voor mijn bevalling heb ik dit echt nog nooit meegemaakt. Pfff maakt je alleen maar onzekerder elke ronde Ik duim voor je!
Klussers Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80
ik sta er nog niet tussen, ik wacht nog steeds op mijn menstruatie.... wij gaan voor ons tweede kindje! gr Willeke
He dames, kwam even kijken of er nog spannende ontwikkelingen waren... Neus...hoop echt dat je voor vrijdag posi test!
Klussers Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ? Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? ` Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Verloren Kriebels Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80 Grrr zijn net goed doorgebroken...en zoals altijd stipt op tijd 5e ronde alweer.... Vandaag wel beginnen met Etoszwangerwordenpillen @ Vrijheid hoe is het bij jou? @ Neus duim duim duim!
de 5e ronde brengt geluk Vanillivi...! ! ! Dat was hier ook... maar wel balen hoor... klinkt al weer zo lang he 5...
nou dames ik heb weer geen eisprong helaas het rare is dat ik wel een bijna bijna positieve ovulatietest heb gehad voor twee dagen nu is er slechts op de test van vandaag een heel vaag streepje te zien en gister ook aan mijn temp is echter niks te zien wat zou kunnen duiden op een eisprong. heb dus besloten om maar even mijn ei uit mijn hoofd te zetten en alleen maar met jullie over jullie te kletsen want eerlijk is eerlijk ik word gek van mezelf en ik denk dat jullie onderhand ook wel (terecht) gek worden van mijn geneuzel blijf dus wel hier mee kletsen maar puur over jullie als ik een vet kruis heb van ff gooi ik het hier van de daken! beetje afstand van mezelf doet mischien wel goed dikke knuf lammetje vannilivi sterkte ook voor jou meid want jij zal er ook wel even doorheen zitten he
Hoi WIlleke, welkom! Geen ongi dus nog en ook nog nergens last van. Ik heb zo een verjaardag en vanavond een tupperware party, dus zie jullie morgen wel weer. Doei doei dames.
@lammetje: helemaal mee eens (gek worden van jezelf). Ik heb precies hetzelfde. Ik slaap ook slecht, en ik vind het niet normaal dat ik me er niet 'los' van kan maken. Hier nog nietssssssss. Niet bepaald moedgevend, als ik verhalen lees dat je door stress e.d je lichaam zo gespannen hebt dat je je menstruatie zelf 'tegenhoudt' Liever vandaag nog ongi dat nog zoveel dagen onzekerheid, echt waar. Ik vraag me echt of hoe lang ik dit volhoud, elke maand deze stress. Want nu merk ik pas goed dat dit wel degelijk stress veroorzaakt bij mij. Hoe ga je hier mee om als je in ronde 8 of verder zit? Ik vind het nu al moeilijk. allemaal toi toi toi
@neus: Hebben jullie ook lang moeten klussen voor jullie dochter? Ik ken het stress gevoel en ja je menstruatie kán dan later komen, maar dat hoeft niet zo te zijn hoor! Was bij mij ook niet zo.. Ik vond het altijd wel weer verschrikkelijk teleurstellend. Kon er ook slecht tegen hoor... Ik vond het ontzettend frustrerend dat het niet lukte! Maar het feit dat je al een dochter hebt en dat mensen dan zeggen; nou het komt vanzelf want jullie hebben ook al een dochter.. maar dat is nou juist het frustrerende ervan; je weet dat het kan lukken, en waarom nu niet?! Maar kop op;het zal eens wel weer eens gebeuren hihi enne geen bloed geeft toch nog moed! hihihihihii
@ Neus ik blijf duimen hoor! @ Vermanen spannend! En hier hetzelfde gevoel. Elke maand ben je er op het laatst toch weer veel mee bezig en telkens weer die teleurstelling...
@ pina123 : voor onze dochter officieel begonnen in oktober '06, zwanger in december (MA in februari), daarna zwanger in april en dit resulteerde in onze prachtige dochter. Nu in april begonnen (na de bevalling in jan.), zwanger in juli (vmk), daarna niets... Als ik het zo overlees zijn we nog niet gigantisch lang bezig. Maar gelukkig hebben anderen ook het 'zenuwen'gevoel aan het eind van je cyclus
en langzaam aan als we kijken hoe lang we al weer bezig zijn de meeste van ons dan schrik ik toch wel als ik kijk dat de nod alweer november is bij de meeste dames dan denk ik jeetje november alweer het is zo al weer kerstmis de tijd vliegt voorbij en de afstand tussen de kindjes word elke dag groter ik wilde ze zo graag dicht op elkaar maar ja dat kan al niet meer romy is nu al weer 9,5 maand en 1,5 als die andere zou komen maar ja ik ben nog niet eens zwanger wat zeg ik ik heb nog niet eens een fatsoenlijke cyclus het kan dus ook nog een half jaar of langer duren en het ergste is we kunnen er niks aan doen alleen maar klussen tot je er werkelijk helemaal geen lol meer in hebt pfff
thanks neus je bent lief! heb even gekeken bij de temp kaartjes zwangeren maar het komt niet veel voor dat de temp laat stijgt en zo laat als die van mij zou komen eventueel eigenlijk niet dus ga er maar niet vanuit och ga even een bad pakken en boekje lezen even andere gedachten hopen dat dan morgen de temp sky hy is en anders zien we wel weer droom zacht neus en alle anderen ook dikke knuf terug van lammetje
he lammetje! Even een vraagje, heb je de ETOS pillen als eens geprobeerd? (die van zwanger worden) Wij zijn een half jaar bezig geweest voor onze eerste en toen ben ik met die pillen begonnen (1x per dag) en die maand was het meteen raak. En die pillen kunnen ook helpen voor een regelmatige cyclus. Ik kan dat gevoel weer helemaal terug halen. Een half jaar lijkt nu maar kort, maar het duurde een eeuwigheid. Het voelde echt k*t elke keer weer dat het niet was gelukt. Je voelt je zo machteloos! En er zijn meiden die nog langer bezig zijn! Ik zou helemaal "devastated" wezen! En het "moeten" klussen.. vreselijk.. Manlief had daarna maanden geen zin! was helemaal uitgesext hihiihi! Ja meiden, dat kan echt!