net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ja idd! Sinds de bevalling heb ik nu ineens altijd roze/bruin de dag of dagen voor ongi....voor mijn bevalling heb ik dit echt nog nooit meegemaakt. Pfff maakt je alleen maar onzekerder elke ronde :(
    Ik duim voor je!

2. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : 7 oktober
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ?
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? `

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80

3. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    ik sta er nog niet tussen, ik wacht nog steeds op mijn menstruatie.... wij gaan voor ons tweede kindje!

gr Willeke

4. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ik heb je er bij gezet! Welkom! :D

5. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    hihihi ja bedankt :D

gr Willeke

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He dames,

kwam even kijken of er nog spannende ontwikkelingen waren...

Neus...hoop echt dat je voor vrijdag posi test!

7. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 4e ronde (na vmk) - NOD : 1 oktober
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - ronde - NOD : 7-8 oktober
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ?
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : ? `

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80

Grrr :evil: :evil: zijn net goed doorgebroken...en zoals altijd stipt op tijd :( 5e ronde alweer....
    Vandaag wel beginnen met Etoszwangerwordenpillen :D

@ Vrijheid hoe is het bij jou?

@ Neus duim duim duim! ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    de 5e ronde brengt geluk Vanillivi...! ! ! Dat was hier ook...

maar wel balen hoor... klinkt al weer zo lang he 5...

9. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ik hoop het zo! ;)

@ Vermanen hoe istie bij jou?

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou dames ik heb weer geen eisprong helaas
    het rare is dat ik wel een bijna bijna positieve ovulatietest heb gehad voor twee dagen
    nu is er slechts op de test van vandaag een heel vaag streepje te zien en gister ook
    aan mijn temp is echter niks te zien wat zou kunnen duiden op een eisprong.
    heb dus besloten om maar even mijn ei uit mijn hoofd te zetten en alleen maar met jullie over jullie te kletsen
    want eerlijk is eerlijk ik word gek van mezelf en ik denk dat jullie onderhand ook wel (terecht) gek worden van mijn geneuzel
    blijf dus wel hier mee kletsen maar puur over jullie
    als ik een vet kruis heb van ff gooi ik het hier van de daken!

beetje afstand van mezelf doet mischien wel goed dikke knuf lammetje

vannilivi sterkte ook voor jou meid want jij zal er ook wel even doorheen zitten he

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Geen bloed geeft moed ;)

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hoi WIlleke, welkom! Geen ongi dus nog en ook nog nergens last van.

Ik heb zo een verjaardag en vanavond een tupperware party, dus zie jullie morgen wel weer. Doei doei dames.

13. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @lammetje: helemaal mee eens (gek worden van jezelf). Ik heb precies hetzelfde. Ik slaap ook slecht, en ik vind het niet normaal dat ik me er niet 'los' van kan maken.

Hier nog nietssssssss.

Niet bepaald moedgevend, als ik verhalen lees dat je door stress e.d je lichaam zo gespannen hebt dat je je menstruatie zelf 'tegenhoudt' :rolleyes:

Liever vandaag nog ongi dat nog zoveel dagen onzekerheid, echt waar.
    Ik vraag me echt of hoe lang ik dit volhoud, elke maand deze stress. Want nu merk ik pas goed dat dit wel degelijk stress veroorzaakt bij mij. Hoe ga je hier mee om als je in ronde 8 of verder zit? Ik vind het nu al moeilijk.

allemaal toi toi toi

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    @neus: Hebben jullie ook lang moeten klussen voor jullie dochter?
    Ik ken het stress gevoel en ja je menstruatie kán dan later komen, maar dat hoeft niet zo te zijn hoor! Was bij mij ook niet zo.. Ik vond het altijd wel weer verschrikkelijk teleurstellend. Kon er ook slecht tegen hoor... Ik vond het ontzettend frustrerend dat het niet lukte!
    Maar het feit dat je al een dochter hebt en dat mensen dan zeggen; nou het komt vanzelf want jullie hebben ook al een dochter.. maar dat is nou juist het frustrerende ervan; je weet dat het kan lukken, en waarom nu niet?!

Maar kop op;het zal eens wel weer eens gebeuren hihi enne geen bloed geeft toch nog moed! hihihihihii

15. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Neus ik blijf duimen hoor!

@ Vermanen spannend! ;)

En hier hetzelfde gevoel. Elke maand ben je er op het laatst toch weer veel mee bezig en telkens weer die teleurstelling...

16. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ pina123 : voor onze dochter officieel begonnen in oktober '06, zwanger in december (MA in februari), daarna zwanger in april en dit resulteerde in onze prachtige dochter.

Nu in april begonnen (na de bevalling in jan.), zwanger in juli (vmk), daarna niets...

Als ik het zo overlees zijn we nog niet gigantisch lang bezig. Maar gelukkig hebben anderen ook het 'zenuwen'gevoel aan het eind van je cyclus :oops:

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    en langzaam aan als we kijken hoe lang we al weer bezig zijn de meeste van ons dan schrik ik toch wel als ik kijk dat de nod alweer november is bij de meeste dames dan denk ik jeetje november alweer
    het is zo al weer kerstmis
    de tijd vliegt voorbij en de afstand tussen de kindjes word elke dag groter
    ik wilde ze zo graag dicht op elkaar maar ja dat kan al niet meer romy is nu al weer 9,5 maand en 1,5 als die andere zou komen
    maar ja ik ben nog niet eens zwanger wat zeg ik
    ik heb nog niet eens een fatsoenlijke cyclus
    het kan dus ook nog een half jaar of langer duren

en het ergste is we kunnen er niks aan doen alleen maar klussen tot je er werkelijk helemaal geen lol meer in hebt

pfff

18. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ lammetje: knuffel

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks neus je bent lief!
    heb even gekeken bij de temp kaartjes zwangeren maar het komt niet veel voor dat de temp laat stijgt en zo laat als die van mij zou komen eventueel eigenlijk niet dus ga er maar niet vanuit
    och ga even een bad pakken en boekje lezen even andere gedachten
    hopen dat dan morgen de temp sky hy is
    en anders zien we wel weer

droom zacht neus en alle anderen ook dikke knuf terug van lammetje

20. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    he lammetje! Even een vraagje, heb je de ETOS pillen als eens geprobeerd? (die van zwanger worden)
    Wij zijn een half jaar bezig geweest voor onze eerste en toen ben ik met die pillen begonnen (1x per dag) en die maand was het meteen raak.
    En die pillen kunnen ook helpen voor een regelmatige cyclus.
    Ik kan dat gevoel weer helemaal terug halen. Een half jaar lijkt nu maar kort, maar het duurde een eeuwigheid. Het voelde echt k*t elke keer weer dat het niet was gelukt. Je voelt je zo machteloos!
    En er zijn meiden die nog langer bezig zijn! Ik zou helemaal "devastated" wezen!
    En het "moeten" klussen.. vreselijk.. Manlief had daarna maanden geen zin! was helemaal uitgesext hihiihi! Ja meiden, dat kan echt!

Deel Deze Pagina