ik dacht ff lekker op de bank mijn ogen dicht te doen. Nee hoor peppie en kokkie besloten dat de tijd rijp was elkaar op het hoofd te rammen en dingen naar elkaar te gooien. Zodra ik mijn ogen dichtdeed begonnen ze weer te zeuren over die doet dit enz. enz.... Heb wel gelegen maar rusten niet echt..Vanavond maar vroeg naar bed.
volgens mij ben ik zojuist ongesteld geworden. En het gekke is dat ik helemaal (nog) geen kramp of i.d. voel. Zo'n anderhalver week geleden had ik dat wel Dus noteer mij maar voor 5e ronde.
nee echt!? :O oh nee toch? Balen voor je meisje. Vanavond maar met een bak ijs op de bank Succes de volgende ronde.
Neus: het gaat idd snel. En genieten doe ik zeker. Maar voor je het weet ben jij ook zo ver, let maar op. Een vriendin van mij heeft maandag pas posi getest. Ze was toen 2 weken overtijd. Zuurtje: dan blijft het wel spannend natuurlijk. Vermanen: zijn dat niet alvast voortekenen, moe zijn? Tearke: lang niks gehoord, hoe gaat het met je?
Femmigje ik geloof je zo. Zo moe ben ik alleen geweest toen in pfeiffer had. Niet eens toen ik zwanger was van Hannah.
@ jorntenfemmigje: ik ben vanmiddag ongi geworden. @ Vermanen : ik zou bijna denken dat ik het nog doe ook. maar mag doordeweek niet snoepen (wil paar kilo eraf). Mijn banner wilde ik weer terug zetten, maar klopt nu ook voor geen meter Ik heb nu geen zin om me erin te verdiepen.
Dames moet nog bijlezen, wilde even zeggen dat ik de intake bij de vk heb gehad vanmiddag. Was erg gezellig, verder niet bijzonder, niet veel nieuws want zolang was het nog niet geleden bloeddruk gemeten, en bloed geprikt voor de standaard onderzoekjes, helaas geen hartje geluisterd, doen ze pas vanaf 12 weken. Maandag de echo, ben zoo zenuwachtig. Ik was opeens niet meer misselijk, had nog een test liggen. Dus die heb ik met mijn stomme kop gedaan, en nu was de streep een stuk lichter dan de controlestreep . dus nu maak ik me alleen maar nog meer zorgen. Gaan een paar heeele lange dagen worden tot maandag.
Sab ik duim voor je mee dat het vlug maandag is. Neus ongi? balen, vol goede moed verder hier vandaag een nog donkereder teststreep dan gisteren, nu weer enkele uren later weer getest en streep is lichter. mijn piek is dus geweest. heb ook steekjes links onderin de buik, dus mijn ei is bezig met de grote sprong te wagen? Hopelijk is ie moedig genoeg en durft te springen
Neus: zou die cake van Vermanen maar aannemen Zuurtje: op naar de wachtbank! Nog een keer vanavond klussen om het af te leren? Sab: je hcg wordt nu weer lager. Hij heeft z;n piek gehad. Niet ongerust worden! wedden dat je morgen weer misselijk bent?
@ Muis balen meid, maar misschien is het toch raak deze ronde... @ Femmigje gefeliciteerd met de 12 weekjes! @ Zuurtje wat fijn een posi ovutest! @ Vermanen hoe istie bij jou? @ Neus neeeeeeeeeeeeeeeee balen meid...allebei in de 5e ronde Hoop dat het deze ronde raak is! @ Sab meid ik had bij ons mannetje hetzelfde bij 9 weken. Ik deed een test en die was idd heel licht, maar alles was gewoon goed...die dag meteen een echo laten maken maar alles was ok. Ik snap je helemaal ik was toen ook helemaal in paniek! Dus alles zit goed hoor! Knuffel @ Me2 en alle andere zwangere meeschrijvers wat lief dat jullie ons aan blijven moedigen! @ tearke en lucia verloren kriebelstjes waar zijn jullie? @ Sophie lief dat je dat vraagt! Lukt het een beetje met rustig aan doen? Verder gaat alles zijn gangetje hier...flink ongi met flinke rugpijn en krampen Dus nu even lekker een badje nemen!
heey pina ik zit sinds deze maand aan de etos pillen eerst kon het niet ivm de borstvoeding maar nu slik ik trouw 2x daags volgens de lijst op het toppic zijn het wonderpillen dus hoop dat ze ook voor mij een wonder maken! he muis meid balen dat hubbie nog wil wachten moeilijk hoor.. moet je gewoon heeeeele spannende sex doen vergeet hij het condoom mischien (foei lammetje) Sophie hoi hoi heb je even gekeken ik weet niet watik er van moet denken hoor van de temp wacht het maar gewoon af testen waren 2 dagen negatief dus gebruik ze volgende cyclus maar weer geen idee of mijn ei deze maand is geweest maar wil de testen maar even bewaren verder heey femmigje ja vind je ook niet alles gaat bij mij anders dan normaal ben gewoon een gek wijf ha ha nog gefeliciteerd met je mijlpalen meid! zuurtje spannend heb je wel goed geklust? heey me 2 hoi hoi mijn temp 1 tiende omhoog maar ja van een echte stijging is nog geen sprake wacht maar gewoon even af..
Lammetje we hebben goed geklust en aan stoppen denk ik nog even niet tot ik zeker weet dat mijn ei de grote sprong heeft gewaagd.
he neus balen meid van je ongie pff dat was niet de afspraak he we zouden 2 zwangere dames doen deze maand! sab meid hoe kan dat nou je moet een dikke streep hebben zeker met 8 weken veel sterkte en meid toch? hoop voor je dat alles goed is anders doe je morgen nog even een cb digitaal veel succes lieverd ohhh vermanen mag ik ook een plakje kan wel wat kilotjes gebruiken! lekker slagroom erop heerlijk! he vanillivi dikke knuffel van mij meid had zon goede hoop zullen we komende maand maar met zijn allen op roze gaan? zuurtje ik wens je een vette duikplank toe
me2 en vanillivi, superbedankt! dat moest ik nou echt even horen! zit me al suf te googlen, maar kon nergens iets vinden over testen rond die tijd. wie doet dat nou ook las alleen dat je piek rond de 10 weken is dus daar voelde ik me ook niet beter van erg geruststellend dat jij hetzelfde hebt gehad en het gewoon goed zat vanillivi! jullie zijn schatten! vannilivi ik zie aan je banner dat je ongie bent geworden ontzettend balen zeg! Wil wel samen met jullie zwanger zijn hoor! Hopelijk word ronde 5 jullie ronde! zuurtje, hup aan de klus joh! vermanen, alweer getest of nog niet? neus ook ongie? nee toch he... het word echt tijd voor wat vers roze hier hoor! mijn duimen draaien extra hard voor ronde 5! Femmigje, hoera! in de veilige weken! is eigenlijk snel gegaan zeg! nu heerlijk genieten meid! lammetje, nog steeds onzekerheid? ik hoop dat die pillen werken voor je! ik klets hier eigenlijk veel meer mee dan bij de mei mama's jullie zijn ook zo gezellig! nu nog allemaal snel zwanger worden meiden!
lammetje, ik had ook verwacht dat hij heel dik zou zijn, maar niet dus. ik troost me maar met de gedachte dat het bij vannilivi ook gewoon goed zat. en als het mis is, daalt je hcg toch niet zo snel dat je test meteen heel licht word of wel?