Ohh Lammetje, wat ben ik jaloers. Wat lekker zo lang slapen. Hmmm ik ga nog maar even dagdromen daarover. Toch waren wij al blij met hoe het gisteren ging. Hij ging om half 8 naar bed, kwam half 12 voor wij naar bed gingen en toen weer om kwart voor 5 en om half 8 moest ik hem wakker maken omdat wij naar ons werk toe moesten en hij naar het KDV. Maar inderdaad de ochtend dat is het moment dat ik de meeste liefde voel. Zo schattig als ik hem wakker maak gaat hij eerst minuten lang uitrekken en dan gaan die oogjes open en dan kijk hij je aan en gelijk zo'n lach dat je smelt en alle liefde door je hele lichaam voelt lopen. Vooral die beentje en voetjes helemaal de lucht is. En dan met zijn handjes er naar grijpen. Geweldig. Hmm ik ga weer verder met werken en dagdromen over mijn geweldige kleine vent.
helaas het ging niet door...er zat te veel snot in z'n neus en dat was een te groot risico voor de narcose.. dus we staan weer op de wachtlijst
Balen Marloes! Ben je voor niets zo er mee bezig en dan gaat het niet door. Hebben jullie lang op de wachtlijst gestaan? Kom je weer onderaan? Gatver!
Jeetje marloes balen zeg ... Ze doen het in het belang van de kleine dus dat is wel goed maar wel rot stel je je er op in kun je weer naar huis pfff das niks meid ...
Heh Marloes, dat is inderdaad balen. Maar wel goed dat ze voorzichtig zijn en geen risico nemen. Gaby, dat vroeg ik me ook af toen we ziek waren. Op moment supreme waren we wat fitter, maar toch... Hier nog zo'n zwijmelmama Sophie is ziek. Al hele tijd verkouden, maar nu ook flink hoesten, beetje koorts en ontstoken oogjes. En voortdurend huilen, zit heel niet lekker in d'r lijfje, is niet zichzelf. Vannacht ook telkens wakker. Zo zielig het zieke lieverdje. Kreeg echt tranen in m'n ogen toen ik thuis kwam (m'n man was vandaag bij haar) en haar verkouden koppie zag. Heb haar heel lang geknuffeld. xx Sophie
Hoe gelukkig je kan zijn met een baby he meiden. Verbazen jullie je er nooit over hoe geweldig het leven kan zijn nu we moeder zijn geworden. Daarbij is mijn man zo'n goede en hulpzamen pappa dat ik echt het gevoel heb dat ons leven niet fijner kan zijn. Een echte 3-1heid. En nu ook nog een zonnetje buiten en de kleintjes snel beter worden. Wat willen we nog meer. Beterschap voor Sophie!
Gaby, ik geniet ook elke dag van dat gevoel Sophie is nog steeds zo zielig ziek. Heb afgelopen nacht om vier uur (ze werd telkens huilend wakker) haar oogjes schoongemaakt, luier verschoond, paracetamolletje gegeven en een fles die ze leeg dronk. Vervolgens heb ik haar tussen ons in gelegd en sliep ze snel. Ze lag met name op mijn kant, dus ging ik uit voorzorg helemaal aan rand bed liggen. Toen ik me omdraaide knalde ik met m'n hoofd op de hoek van het nachtkastje Het 'grappige' was dat m'n man 'ssssst' riep, half slapend. Had niet door wat er gebeurd was. Dat heb ik hem even duidelijk gemaakt haha. Uiteindelijk valt het dankzij het ijzen mee. Alleen een sneetje en wat rood onder mn oog x Sophie
Gaby, ik was je geloof ik vergeten te feliciteren met het vijfmaanden jubileum van je kanjer x Sophie
ik mag mijn nod een weekje bijstellen... dit is wel een heel vroeg en snel eitje geweest.... nu rond 2 mei al nod.. haha we wachten af hoe is het met de zieken?
Ha Marloes, dat is inderdaad snel! Super dat je dan niet zo lang hoeft te wachten meer Spannend! Sophie is nog steeds ziek, maar heeft wel aardig geslapen dankzij de uien haha en wij dus ook Lag er om tien uur in gisteravond en vanochtend half zeven opgestaan omdat ik wakker was en al snel daarna Sophie ook. Heerlijk zo'n nacht. x Sophie
Morge meiden, Sophie, dank je wel voor de felicitaties? Fijn te horen dat Sophie (de kleine dan) goed heeft geslapen. Hier had onze zoon ook opeens een vies oogje. Hopelijk eenmalig want we willen en nu echt niets meer bij. Hij hoest nog steeds als een roker. Zooo zielig. Iedereen schrikt ervan als we a publiek zijn. Help die ui nu echt. En stikt je hele slaapkamer niet want ik begrijp dat ze ook bij jullie slaapt op de kamer. Marloes wat fijn dat je eitje vroeg was. En is er een kansje dat je zwanger bent. We hebben dezelfde dag onze nod. Spannend hoor. Ookal had ik ook een vroeg eitje heb ik niet mijn nod naar voren gehaald. Normaal is je eitje toch zo'n 14 dagen van te voren? Gisteren een heerlijke dag gehad om 12 uur gaan wandelen met de kleine en om 4 uur waren we terug. Bij een vriendin thee gedronken en daarna samen in het vondelpark gelopen en daar weer thee gedronken en in het zonnetje gezeten. Heerlijk! Ik was gisteren helemaal doodop om half 10 en naar bed gegaan. En mijn vent was zo lief om de 2 voeidingen te doen en heeft mij lekker laten pitten tot de wekker ging om 7 uur. De kleine heb ik om half 8 de fles gegeven maar die kwam er helaas weer uit met het hoesten. En nu... weer aan het werk. Fijne dag allemaal! Succes met je oog Sophie ik moest zo lachen om je man zijn sssttt. Gebeurd bij ons ook regelmatig als je geluid maakt indien je iets aanstoot en misschien wel pijn hebt.
Even opgezocht, id 14 dagen voor je nod is je eisprong (en visa versa) dus dan is eigenlijk 30 april mijn nod. Hmm geen leuke dag om ongesteld te worden. Wel een leuke dag voor een positieve test
Hoi, Gaby, inderdaad 14 dagen erbij optellen... daardoor wist ik ook weer m'n cyclus. Spannend! Allemaal in dezelfde week NOD. Ik heb sinds maandag vlagen van misselijkheid. Maar er heerst van alles dus ik ga mezelf niet gek maken 1 keer had m'n man het ook. Was na het eten, dus zal daar wel aan gelegen hebben. En volgens mij zijn sinds de miskraam m'n hormonen ook nog van slag. Net als die vage pijn aan m'n borsten vanaf net na eisprong. Die uien wilde ik nooit vanwege het stinken. Maar werd een beetje wanhopig doordat ze door verstopte neus, ondanks andere trucjes, niet kon slapen. Uiteindelijk dus wel ui uitgeprobeerd en wonder boven wonder helpt het enorm. En ja, het stinkt ook Je dag gisteren klinkt heerlijk. Ga zo even de stad in. Sophie goed inpakken, dan moet t wel even gaan. Lekker in t zonnetje. x Sophie
Goh dames wat spannend al die eitjes die voorbij vliegen ben benieuwd hoe het af gaat lopen met jullie! Leuke dag om zwanger te testen inderdaad ,viert iedereen feest met jullie ha ha 8) Och al die zieken toch het wil maar niet he dames gelukkig is het weer een beter beetje vitamine zon doet wonderen dus dames eropuit met je spruit genieten van de zon en van elkaar fijne dag en tot gauw
Marloes, maar niet uit welke kleur als er maar 2 streepjes staan Sophie, maar hopen dat die misselijkheid wel is omdat je zwanger bent... niet van de uien haha. Maar goed te horen dat uien echt helpen. Misschien toch maar aan geloven. Ik heb altijd alleen rode uien in huis, kan dat ook? Klinkt wel goed jouw klachten he! Spannend hoor. Hier niets opmerkelijks. Zal wel niet raak zijn. Geniet ze in de stad! Was inderdaad heerlijk gisteren. Hopelijk is het dit weekend ook zo mooi. Lammetje, ja wel leuk dat we allemaal een beetje gelijk lopen. Zou toch stoer zijn als we ook allemaal positief testen. Hoe is jouw cyclus ook al weer. Je moet je banner aanpassen joh! Fijne dag
Lammetje, hoe is het met jou? Gaby, denk dat rode uien ook wel kunnen hoor. De misselijkheid zal vast van de uien zijn ja. Had ik nog niet aan gedacht. Heh....jammer Ik heb dan wel wat klachtjes, vorige zwangerschap had ik week voor NOD heel duidelijke pijntjes aan mn liezen, onderrug en trok door tot benen. Plus steekjes onder in buik. Nu niks. Dus zal wel niet raak zijn. Toch had ik speciaal gevoel over deze ronde en vind ik die misselijkheid en het borstengevoel wel apart. Maar ach, kan zoveel redenen hebben. En dat je geen klachten hebt hoeft ook niks te zeggen hoor. Zoveel hebben het pas na NOD Jullie ook allemaal een heerlijke dag! Sophie ligt nu te slapen. Wagen en tas (en ik ) staan klaar om naar buiten te gaan. x Sophie
Sophie dan gaan we maar met rode uien in de weer. Die zijn wel erg scherp (in een gerecht wel zo fijn) dus dat wordt huilen geblazen. De vorige keer had ik van te voren echt wel kwaaltjes. Daarom ging ik testen. Dus wel spannend dat jij wel klachten hebt. Misselijkheid kan van de uien komen maar niet je borsten hoor haha. Wanneer is ookal weer jouw nod?
Shit net gebeld door het KDV dat het niet goed gaat met de kleine, alleen maar huilen en niet slapen. Mijn man gaat hem ophalen.