net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Morgenochtend ga ik testen dames. Niet steeds vragen, jullie moeten me juist helpen niet te vroeg te testen :)

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oke, ben je al wel lang overtijd? Ik moet de lijst ff zoeken denk ik.

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oh, ik zie het al. 6 okt was je NOD.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen

alles goed met iedereen?

Hier gaat alles prima, heb gisteren mijn eisprong gevoeld dus ik zit officieel op de wachtbank. ;)

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Zuurtje wat fijn! Ik hoop zo dat jou pendels voor jou en mij kloppen! :D

Meiden super dat jullie hier blijven kletsen!

@ Vermanen we blijven duimen! ;)

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Wij zijn nederlands, maar ik ben op dit forum al heel vaak aangesproken, dat het een arabische naam is ;) wij hebben de naam zelf 'gemaakt' uit de letters van de oma's.
    Ik hoorde ook dat Amina een hele mooie betekenis heeft toch>? das alleen maar mooi meegenomen :D

ik moest me heel erg inhouden in dat topic, er zaten me toch figuren tussen ... :( wat willen ze nou? vraag me dan echt af waar hun frustratie vandaan komt...

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    gewoon maling aan hebben die dames met die opmerkingen
    ze weten gewoon niet beter joh
    we moeten gewoon zelf verstandiger zijn!

ik vind daimy amina echt een heele mooie chique naam klink zo mooi
    ik heb zon rare achter naam" Doeze Jager" maar de kleine heet Romy en Romy Doeze Jager klinkt dan ook weer zo mooi
    och ieder heeft weer iets anders maar daimy amina zou ik ook wel mooi vinden

Zuurtje veel plezier op de wachtbank meid spannend!

vermanen lekker testen meid wanneer het jou moment is laat ons maar lullen joh we zijn veeel te nieuwschierig(ikke ook hoor)
    we leven lekker met je mee!

heey femmigje meid jou wil ik effe een dikke knuffel geven nu kan het nog heb je niet zon dikke buuk!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vermanen ik zit morgen vroeg op dit topic om te kijken of je goed nieuws hebt ;)

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Misschien ben ik wel zo in de wolken dat ik meteen om 6 uur een berichtje neerkalk :)

10. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Vermanen, ik hoop het voor jou! :)

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ik kom ook zeker morgen vroeg meteen kijken! :D

12. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 1e ronde - NOD : 6 oktober
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 7-8 oktober
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

@ Neus ik heb je verplaatst. Klopt je nod? Anders hoor ik het wel! Liggen we weer dicht bij elkaar! ;)

13. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Vermanen....oeoeooeeoeooee wat spannend!
    Wat zou het geweldig zijn!

Ja over dat topic snap ik het ook niet hoor.. Het is toch ieder voor zich hoe snel je weer zwanger bent!
    Ik had meteen nadat ik mijn zoon had gekregen zoiets van wow! Nu wil ik ons gezin ook afmaken, kom maar op met nog een zwangerschap en een kleintje erbij!
    Vind 1 zo weinig! Het lijkt me heerlijk dat er hier een paar koters rondlopen.
    En het lijkt me ook weer geweldig om weer zwanger te zijn!
    Ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien, het is toch helemaal persoonlijk!
    Het heeft mij altijd al bezig gehouden, snel weer zwanger te zijn..
    Hoop ook stiekum dat het zo is... manlief wil liever nog tot jan/feb wachten maar ja, hij kon em vorige week niet inhouden hahahaha! hihihi ;)

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    wat klinkt dat grappig zeg!
    ik heb trek in ben en jerry's maar heb koemelkallergie.... dom dat ik dat ooit geproefd heb zeg!

15. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    he dames, ben ik weer effe en heb zwaar het gevoel dat ik gewoon ongi. ga worden, ben geirriteerd en heb weer bloemkolen gekregen hihihi..dus jah denk dat mijn ongi. gewoon gaat komen, poehoehoehoehoehohoe snik snik snikl...maar hou jullie op de hoogte

gr.

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zo fijn als man lief de deur zo hard dicht smijt als die gaat werken, kleine meteen wakker en Mama erbij :(
    Dus ik denk ga maar naar beneden, flesje klaarzetten en men meisje pakken. Ligt ze alweer te slapen hahahahaha

17. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Daantje balen is dat he! Ik ga nu ook de fles geven aan ons mannetje en kruip er daarna nog even terug in! :D

@ Vermanen maar ik wilde eerst hier kijken voor goed nieuws! En?

@ Lammetje is je temp omhoog? Duim [-o<

@ Vrijheid ik duim heel hard voor je mee dat je niet ongi wordt! ;)

18. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Vanillivi: prima, ik hou zelf ook de langste cyclus aan. Maar het klinkt zo ver weg vind ik, bweh :(

@Daantje: ik ken je gevoel, balen!

@Vermanen: weet je al meer?

Gisteravond was hier niet het toppunt van gezelligheid thuis. Ik zwaar chagi door ongi (ik loop echt te vloeien als een tierelier) en daardoor kort lontje. mijn man baalde van mijn gezeur (eigenlijk had hij groot gelijk). Nou, ik heb mijn straaf vannacht wel gehad. Onze dochter werd 5x wakker. Dan draait ze op de buik, is speen kwijt etc. Maar uurtje geleden van bed gehaald blijkt dat ze enorme poepluier heeft. Dat heeft ze 's morgens vroeg nooit,. Dus vandaar zo vaak wakker. Ik ga haar midden in de nacht niet even inspecteren op poep, en ik rook het ook niet ;)

Dus nu ben ik licht prikkelbaar door slaapgebrek. :(

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht

Klussers
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 7-8 oktober
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf jan/feb 2009 - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

Helaas meiden is vanmorgen het rode kruis langsgekomen, scheelt een test :( :cry:

20. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    (wel weer grappig dat mijn nod nu op mijn verjaardag is)

Deel Deze Pagina