net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    he vermanen meid jeetje ....
    alle dames zijn ongie geworden dat was niet de afspraak he meiden jullie zouden alle drie zwanger worden!
    wel leuk nod op verjaardag zou een super kado zijn vermanen.

och neus lucht vaak ook wel op effe lekker katten toch geniet er maar van (hihi)
    kun je morgen weer vrolijk verder

nee helaas vannilivi geen hoge temp verwacht het ook niet meer hoor
    denk dat de clomid ook niks doet als ik een vervolg recept haal (heb nu voor 2 maanden )vraag ik een dubbele dosis hoop dat het mag

daantje ik heb ook zon olifant in huis inmiddels doet zoonlief hard mee dus lekker uitslapen zit er hier niet meer in
    kruip nog maar effe onder de wol nu de kleine slaapt

vrijheid balen meid dat je bloemkool hebt en ongie gaat worden kun je mooi met de anderen mee gelijk lopen
    krijgen we volgende maand een zwanger BOOM

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Vermanen wat jammer zeg. Succes de volgende ronde. Hopelijk zijn er dan allemaal positieve testen. En op je verjaardag zou helemaal leuk zijn natuurlijk.

Neus af en toe moet je gewoon ff je frustraties kwijt. Je mag je hier ook lekker afschrijven hoor.

Vrijheid misschien zijn je boops om een andere reden wel als bloemkolen. ;)

Lammetje succes meid. Dat wachten wordt vast dik beloond.

Iedereen succes en het wordt tijd voor meer baby's en dus meer zwangeren.
    Dus hier weer ff wat HCG

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Niet te veel natuurlijk. Moet zelf ook wat houden. ;)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He nee, Vermanen., ik meteen bij het roze gedeelte kijken toen ik zag dat jij de lijst had geupdate...sta je gvd bij de NOD's......ik had mega goede hoop voor je...

Vrijheid: geen ongi he!

LAmmetje: je moet dat spul ook de tijd gunnen he voordat het aanslaat! Komt opeens over een week je ei, een mega ei en BOEM zwanger :) Kijk het ff aan. Anders idd misschien hogere dosis.

Neus: herkenbaar. Ook van die poepbroek smorgens...niets ruiken door de slaapzak......Ga lekker nog maar een dutje doen zo...

Daantje: ook allemaal herkenbaar! Mijn man is ook vrij luidruchtig smorgens.....Gelukkig "doet" hij onze zoon smorgens dus dan kan ik blijven liggen....ookal ben ik dan dus wel wakker van hun herrie....

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heee Vermanen!
    Bale meid! Je rekent er toch wel een klein beetje op hé! ;)
    Lammetje, ja die pillen moeten eerst even hun werk doen! Met eisprong enzo. Het kan er iets van verbeteren!

Ik ben ook zo benieuwd of het raak is hier.. ben wel heeeel vroeg er bij. Mannetje is nog niet eens drie maanden! Maar ben stiekum toch wel heeeel erg benieuwd!
    Het zal wel niet. Het duurde met ons mannetje ook een half jaar voordat het "raak"was...
    Dus ik heb nu zoiets, gaan met die banaan! Niks anticonceptie meer.. gewoon verstand op nul hihihii!

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heh meiden, wat balen van de ongi's :cry:
    Kwam hier even spieken en hoopte allemaal zwangere banners te zien. Nu dan maar even een peptalk: deze ronde voor allemaal raak! :D :p

x Sophie

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
  7. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hee Daantje,
    Ik zie dat jou spruit ook in juli is geboren!
    En jullie gaan ook alweer voor een tweede?

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    23 juni hihihi
    Ja wij zitten alweer in ronde 2 voor de 2de (de eerste ronde na de bevalling niet meegerekend) :D

9. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Waaaaaaaaaaauw super lief dat gekletst! Wat een prinsesje! :D Wat is ons mannetje dan al weer groot als ik haar zo zie...pfff de tijd gaat echt te snel! Zondag is ons mannetje alweer 8 maanden :(

@ Femmigje vang vang vang!Bedankt das lief!

@ Sophie lief dat je evn komt kijken! Lukt het rusten nog steeds een beetje?

@ Vermanen neeeeeeeeeee meid balen joh! Hele dikke knuffel. Ik had dat de eerste ronde ook en was echt teleurgesteld...elke ronde is weer balen. maar onze nod liggen in ieder geval weer vlak bij elkaar, dus samen aftellen! :D

@ Pina123 ik duim heeel hard voor je! :D

@ lammetje je had toch die posiovutesten? Dan moet je je eisprong toch gehad hebben? Kan er met tempen niet iets verkeerd zijn gegaan?Ik blijf duimen!

@ Neus ik hoop dat je snel wat uit kunt rusten en ongi was hier ook zoveel :(

Verder alles goed hier! We zijn aan het genieten van de vakantie! :D Klussen moet nog even wachte totdat de duiveltjes weg zijn ;)
    Morgen word ik door een vriendin meegenomen naar een beautyresort! Lekkere massages en beautybehandelingen. Kreeg ik voor mijn verjaardag. Zoooooooooo super lief! :D

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    He ja gezellig vanillivi, lekker samen nodden ;)

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    [-o< :)

@ Daantje nog 6 daagjes! Voel je al wat? Ik duim heeeeeel hard voor je! :D

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ben beetje ongeduldig me 2 maar inderdaad moet ik het wel even de tijd gunnen om te werken
    ben alleen een beetje onzeker maar och dat hoort bij het zwanger worden geloof ik.

thanks femmigje voor de hcg deze keer ga ik ze pakken en gebruiken let maar eens op!

Sophie leuk dat je even binnen komt wippen meid vink reuze gezellie!
    enne thanks voor de peptalk

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    vannilivi de test was bijna net zo donker maar moet nog donkerder
    tempen gaat goed heb 2 thermometers en die grebruik ik soms na elkaar effe checken
    hoo dat je duiveld snel weg zijn en je aan de klus kan!
    vannilivi ben jaloers wil mee lijkt me heeeeerlijk effe chillen veel plezier

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ze worden echt snel groot hihihihi en dat kletsen ken ik zo van genieten :D
    Dinsdag Nod (gezien men ei met tempen), ben kotsmisselijk en heb het zuur.
    Dit had ik in men eerst zwangerschap ook, alleen is het nu denk ik niet betrouwbaar want heb de griep :(
    Heb echt geen idee hihihhihi

15. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Zoooooooooooo spannend weer! Duim duim duim! ;)

@ lammetje die van mij was ook niet even donker als de teststreep hoor! Maar dan heb je de piek net gemist! Volgens mij heb je dan echt je ei gehad hoor anders kan je die streepjes toch niet hebben! ;) Duim duim duim!

16. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Jeetje Daantje! Spannend hoor! Idd ook erg snel! Jij had ook meteen dus al zoiets, kom maar op met de tweede!
    En je man/vriend ook of is die bezorgder over jou. Dat heeft mijn man wel, die zegt dat ik eerst maar eens moet herstellen! Zwangerschap en bevallen is niet niks! ;)

Voor de meiden die nu in hun ongi week zitten:
    Rustig aan en voor je het weet is je ei der weer!

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja wij hebben een ongelukje gehad 3-4 weken na de bevalling, hier waren we van geschrokken maar eigenlijk waren we snel aan het idee gewend.
    Werd toen wel gewoon ongi.
    En omdat we over de eerste zolang hebben gedaan hadden we zoiets van ach we zien wel waar het schip strand.
    Zwangerschap maak ik me niet zo druk om, de bevalling weer wel.
    Heb een helse bevalling gehad...
    Maar ik zie het zo of ik nu over 9 maanden moet bevallen of over 4 jaar, het zal toch ooit een keer weer moeten als je een 2de wilt hihihi

Zo denken ik en men mannetje allebei een beetje :)

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hihihihi ja blijft spannend he het hele ei, wachten en testen gebeuren :p

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik zie dat er volgende week ook weer spannende dagen zijn! Duimen draaien rond en rond.

20. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Zo leuk om dat weer samen mee te maken! :D

Deel Deze Pagina