net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ vermanen: meid, ik dacht echt een zwangerbanner te zien bij jou...Knuffel! :(

@ lammetje: hier ook nog altijd niks hoor! Ik hoop dat het bij jou snel op gang komt! Ik duim voor je!

@ daantje: spannend zeg! Misschien is het wel raak deze ronde! :D Lief filmpje zeg!

@ vanillivi: veel plezier morgen! Lekker hoor, een verwendagje!

@ pina: ik duim ook!

@ Neus: ik zie dat jij ook weer in de volgende ronde zit! Jammer... :( Maar vol goede moet weer verder he!

@ Hier dus ook nog steeds niks, mijn ventje is al weer ruim 1 jaar.
    het gaat té snel hoor!
    Maar goed, we wachten "vrolijk" af! ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en zwangeren ;)

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja super man :D Ben benieuwt of we nu tegelijk naar het zelfde mama's 2009 topic mogen hihihi

@ marsab: Ja schattig he, brak zowat men nek om snel men fototoestel te pakken. Ben benieuwt of het raak is, zou wel leuk zijn deze keer snel zwanger voor de verandering hihihi

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en bij een 2e, 3e of 4e weer net zoooo spannend als bij de 1e :)

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ja echt he?! :) Had ook niet verwacht dat het alleen al zwanger willen worden al weer zo spannend zou zijn!

Hoe istie bij jou Marloes?

@ Marsab ik duim ook voor jou! ;)

@ Daantje ik ben ook benieuwd! Zou gezellig zijn naar dezelfde mama's! :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier alles goed hoor... volgende week vrijdag de 1e echo al weer.
    hoef gelukkig niet elke dag over te geven, moest ik bij de 1e wel... maar als ik nu misselijk ben duurt het wel de hele dag....
    en m'n (.)(.)... pffff van die pijnlijke steken

7. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Spannend! Ik kijk ook al weer uit naar die momenten. Geniet er maar lekker van en ook lekker vakantie nu! ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja lekker he! Jullie ook al? of volgende week pas.

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zou zeker gezellie zijn :)
    Hoeven we niet zo te surfen van topic naar topic hihihi

10. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Wij ook deze week! ;)

11. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    @ daantje: Spannend hoor! Ik heb volgende week mijn NOD.. Onze duimen draaien hihihi

Het is idd net zo spannend als bij de eerste! Ik zie nu alweer er naar uit een zw. test te doen! hihihi
    Dat is zo gaaf!

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik duim ook voor jou pina, dat we beide maar geluk mogen hebben deze week hihihi en de rest die hun NOD heeft deze week ook uiteraard

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hmmm raar had toch gister echt het gevoel dat ik ong. ging worden, maar nu is dat gevoel helemaal weg...strange maar wacht het nog effe af..want normaal gesproken zou ik vandaag 1 dag overtijd zijn

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    hee vrijheid, dat had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn, eerste dag toch nog zo'n ongi gevoel, maar de 2e dag overtijd was het weer weg en toen wist ik hoe laat het was!

15. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 7-8 oktober
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : ? oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

@ Vrijheid spannend! Duim duim duim!

Ik ga ons mannetje de fles geven en daarna douchen en op naar het verwendagje.
    Tot vanavond!

16. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Vanillivi:
    Veel plezier vandaag!

En voor alle dames in het onderwijs die deze week vakantie hebben gekregen: Geniet ervan!

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Spannend zeg!
    Wanneer ga je testen?

@ vanillivi: veel plezier vandaag!

@ daantje: zo te zien was je dus precies op tijd met je fototoestel! hihihi.
    Ach ja, voor die momenten moet je wat overhebben niet dan! ;)

18. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Bedankt!

Voor jou ook nog maar 6 daagjes! Voel je al iets? Spannend hoor...ik zal je even aanpassen op de lijst ;)

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heb je hela=emaal gelijk in daantje ik moet ook nog niet denken aan een bevalling maar och het moet toch gebeuren en nu doet het net zon zeer als straks
    hopen dat het de volgende keer beter voor je gaat!

jeetje marsab jou vantje is al weer een jaar en een maand pfff wat vliegt de tijd zeg

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heb dat ook hoor marloes dit word nu mijn 4e zwangerschap maar echt het is net of het steeds erger word de eerst was ik er lang niet zoveel mee bezig en nu kan ik bijna nergens anders meer aan denken
    dus helaas dames de kriebels en de spanning blijft
    maar och het heeft ook wel weer wat he

vrijheid spannend meid hoop voor je dat je lekker een zwangerschapstest kan gaan doen!

Deel Deze Pagina