thanks willeke! Ohw vannilivi wat staat dat super mooi lammetje bij de nod dames yes yes yes yes yes marloes super mooi en lekker taartje hmmm smullen geblazen!
Lammetje! Wat geweldig! Ik hoop dat ei de goede weg vind hihihi! En zich meteen innestelen daaro! hihii Dames dames wat is het hier rustig steeds! Wel blijven komen hé! Vanillivi: Jaa die knip is lastig maar ja, dat hebben we er wel weer voor over, al is het helemaal niet zo dat dit weer gebeurd natuurlijk. Heb er nu toch nog wel last van! Er zijn velen van jullie met vakantie zeker hihi! Groetjeessss
Hey meiden, ik heb nog niets bijgelezen, maar ik begrijp dat lammetje haar ei heeft gevonden! of het ei lammetje heeft gevonden Super meid! EINDELIJK! succes op de wachtbank! Ik kom even heel ego vragen of jullie allemaal voor mij willen duimen, want ik heb straks de 1e echo! Ik ben echt zoooo super mega niet normaal zenuwachtig, ben er misselijk van gewoon! Ik laat het vanmiddag wel weten! Gisteren trouwens gezellig naar blijdorp geweest, met een mede april mama van het forum. Was echt heel erg gezellig! En we hadden het echt getroffen met het weer
Sab ik duim voor je hoor . Maar 't ziet er vast prachtig uit. Ga lekker genieten van de eerste beelden van je uk, Hulde aan het ei van lammetje. Dit superintelligente ei wist al duidelijk te melden dat ie er aan kwam, dan weet ie vast ook een heel mooi plekje in je baarmoeder te vinden. Succes meid. Ik ben bang dat ik nog niet op mijn oude 28 dagen cyclus zit. Vanmorgen heb ik getest, maar niets gezien dat ook maar enigszins op een teststreep leek . En ik snap mijn vriend wel dat ie nog even wil wachten hoor. Ik was niet chagarijnig tijdens mijn zwangerschap, maar onmogelijk. Eerlijk gezegd vind ik mezelf nu ook veel leuker . Maarja, wie weet toch wel deze ronde, en dan maar hopen dat ik mijn gezelligheid behoud.
@ Sab ik duim heeeeeeeeel hard voor je dat alles goed is! Ik kwam hier ook nog eens kijken....alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Wauw daantje dat ziet er goed uit al! Duim duim duim! [-o< [-o< [-o< Hoe voel je je? Al last van gekke dingen?
Ja rare steken in men buik, net als toen ik de vorige keer zwanger was. En die stabiele temp-lijn had ik toen ook alleen toen ik zwanger was. normaal was het echt een gebergte zeg maar hahaha
Klussers Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 7-8 oktober Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : 24 oktober Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ? Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ? Wachtend op cyclus-klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ? Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ? Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Kriebel-Break Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break: Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september? Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80 link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Ik kom ff mee spieken....nooit gedacht dat ik zo snel kriebels zou hebben. (het is vandaag ook me eerste volle werkdag na me verlof ) Maar als onze meid 1 jaar is willen we weer proberen om zwanger te worden. Lijkt me al iets fijner als me kleine meid aardig kan lopen (lees: niet alleen gedragen hoeft te worden) tegen de tijd dat ik een dikke buik heb..... enne ik heb nog geen cyclus omdat ik nog volop in de bv zit Leuk om Daantje hierzo tegen te komen
hihi dank je...voelt nu een beetje als de eerste keer Ook leuk om Nikita23 tegen te komen...hadden/hebben de zelfde vk vanaf Juli dan maar voor op de lijst
Heeeeeeee Beastie je bent hier ook Helemaal geweldig hihihihihi Welkom, welkom Super veel succes meid, mijn duimpies draaien weer volop voor je