hihihi Kom het zeker meteen melden, maar wordt denk ik pas rond een uurtje of 11 dat ik hier weer ben. Ga altijd na het eerste flesje nog even liggen
Sab, wat een prachtige echo! Heel erg hartelijk gefeliciteerd! Daantje: Ik ben zo nieuwsgierig naar jou! Ik vlucht weer snel weg, om mijn schoolopdracht verder uit te werken!
Ik kom even ons mannetje showen...vanochtend gefilmd en even op internet gezet. Het is altijd zo'n vrolijk mannetje! http://nl.youtube.com/watch?v=gwKYGwIL708
Ohhhhh Pooh wat een leuk filmpje! Kijk er nu al naar uit dat Caithy zo gaat lachen, helemaal geweldig hihihi
hoi meiden Ik ben nog steeds niet ongi geworden, dus ik kan nog steeds niet bekijken wanneer me eisprong en zo weer is. Nou ja blijven we gewoon op geluk klussen hahaha. maar ja daarvoor kon ik ook al geen pijl op vast knopen want ik werd onregelmatig ongesteld. voor de meiden die in de spannende dagen zitten toy toy
Mogé... @Pooh....kijk filmpie nog eens thuis, heb hierzo geen geluid (op me werk ) maar ook zonder geluid is ie geweldig @zuurtje...spannend las ik?...duimerdeduimduim @nikita...jij hierzo Had gisteren de laatste keer na-gym...van zw-gym. En ik heb maar gezegt "tot de volgende keer" hihihihi...heb kriebeltjes
Willeke succes! weet er alles van van het wachten...(bij mij door de bv geen cyclus...) Daantje: spannend..........! Zuurtje: hoe is het met de sympromen? Pooh: leuk filmpje! Heerlijk!
Hey meiden, Tijdje weggeweest... te druk gehad met de kleine meid enzo. En ik kreeg ineens geen berciht meer van nieuwe berichten hier. Hahah dacht dat het topic opgeslost was ofzo hihi. Maar heb het dankzij muis weer gevonden bij clubs dus! Nog geen nieuws. Wel steeds wat buikklachtjes, maar kan dr niets van zeggen. Groetjessss e succes aan allen. Liefs, Mili
vermanen bedankt voor je lieve woorden! en leuk dat je duivels weg zijn kun je aan de klus vannilivi bedankt voor het duimen volgens mij gaat het helpen hoor kijk maar naar mijn temp neus succes met je testjes kan voor veel spanning zorgen en sensatie
zuurtje spannend meid ga duimen hoor ohw zou wel gaaf zijn he meid. balen willeke die onzekerheid weet er alles van koppie op hoor pooh kei lief droom droom daantje spannend meid veel plezier morgen enne haal maar vast beschuit en muisjes om het te vieren! heey milli welkom back! hoe is het met je schoonmoeder?