net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik heb niet getest, check men kaartje maar :(
    Denk namelijk dat het weer over is voor deze ronde en men ongi vanavond of morgen komt.

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Daantje wat rot! Dat schiet niet op!

Beastie: WAT LEUK! Hoe is het met Jasmijn? En met jou? Volgens mij wel goed, anders had je vast geen kriebels haha.

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jaaaa als je temeratuur nu ook nog omhoog gaat heb je eindelijk je eisprong gehad! Ik duim voor je!

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    nee idd bah bah bah

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    eisprong heb ik al gehad, kijk maar naar de blauwe lijn ;)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden,

Ik kijk met enige regelmaat met jullie mee, sommige van jullie ken ik nog wel van het NOD tijdperk (Pooh) en andere van de mama topics etc.

Vind het leuk om te lezen dat veel meiden alweer kriebels hebben voor een tweede, derde, heb ik ook wel een beetje maar heb een traumatische bevalling gehad en dat blokkeert het nog wel.
    Doe niet aan anticonceptie maar vermijd een beetje de vruchtbare dagen, en als het zo is is het hartstikke welkom!

Pooh wat een ontzettend leuk filmpje, Sam's lach werkt aanstekelijk! :p

Verders iedereen succes!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heeey, jah alles gaat goed...nou ja Jasmijn mag me bv wel uit een fles drinken zodat ik gewoon kan werken....maar dat gaat dus niet :rolleyes: Dus gister ben ik naat het kdv gegaan om te voeden en net is ze met papa hier geweest voor een slok...maar echt verder alles prima met ons ;)

Jij ook al volop kriebels :D :(:

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey lafo welkom hier enne veel succes met om de dagen heen klussen ;)

daantje balen meid van je temp dip grrr wat een ... zooi he meid

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je Lammetje ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik zo af en toe meepost ook al zijn we nog niet echt bezig!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lafo hoe meer zielen.....:)

Daantje: je temp is inderdaad niet erg veel belovend....

11. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    nou dames, hier nog steeds niets gaande..geen ongi hihi, maar ik voel wel dat mijn borsten opgezwollen zijn, maar ik heb dat ook als ik ongi. moet worden, ik weet het effe niet...maar ik durf ook geen zwangerschapstest te doen, bang voor weer een teleurstelling, dus ga ik het nog even afwachten...

ik hou jullie op de hoogte..

daantje ben je al ongi. geweest? of ben je er al zeker van dat je ongi. gaat worden, you never no meid!

12. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    hee allemaal!
    Daantje meid, wat k*t zeg!
    Ik hoop dat het vals alarm is, maar aan je kaartje te zien...

Hoe gaat het verders met de meiden die op de wachtbank zitten!
    Hier nog een paar dagen wachten! Ik moet vrij/zat ongi worden.. dus nog even spannend, maar denk niet dat het raak is. Zou heel raar zijn!hihihi!

13. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0

Klussers
    Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 7-8 oktober
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD:16 oktober
    Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 1e ronde - NOD:17 oktober
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - 1e ronde - NOD : 23 oktober
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 2e ronde - NOD : 24 oktober
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 5e ronde - NOD : 4 november
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 2e ronde - NOD : 8 november
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 5e ronde (na vmk) -NOD:12 november
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?
    Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf septemberjuni 2008 - 1e ronde na ma - NOD: ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : ?
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD : ?
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD :
    Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

Kriebel-Break
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - Break: 2 maanden
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - Break:
    Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break :

Verloren Kriebels
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf september - - e ronde - NOD :25 september?
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2 & Marloes80

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

@ Lafo welkom hier! Gezellig klets maar lekker mee! Ik heb je op de lijst gezet! ;)

@ Daantje neeeeee meid balen hoor! Of kan het ene innestelingsdipje zijn? Duim duim duim!

@ Vrijheid spannend hoor!

@ Mili welkom terug!

@ Beastie ik hoop dat ze snel uit de fles wil drinken! ;)

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zuurtje: Op basis waarvan krijg je zo'n lijn dan? Ik ben helemaal niet bekend hoor met FF, maar als ik je temperatuur van 36,1 zie zou ik eerder denken aan eisprong symptomen? Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor!

Beastie: Oh my god, dat heeft mijn kleine zusje ook gehad. Die hebben ze van ellende met vier maanden maar pap vanaf een lepeltje gegeven. Die weigerde de fles ook. Ja hier volop kriebels! Maar we hebben een break van twee maanden omdat mijn nieuwe studie wel veel energie vreet. Jullie gaan er in 2009 weer voor? Misschien wel samen zwanger dit keer ;)

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vanillivi dank je wel, wist niet dat jullie ook een kriebellijst hadden, dus ik sta er mooi tussen hihi

Verders meiden succes met klussen!

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Die lijn heb ik zelf ingevuld, ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld en heb ook ovutesten gebruikt ;)

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik had het vorige maand, voelde duidelijk mijn ei, en toch pas een week later eisprong! Ik hoop gewoon niet dat je straks je ei mist! Ik zou wachten op het kruis van FF, en die ovutesten geven soms wel drie keer mer maand een positest aan heb ik me wel eens laten vertellen...

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ vrijheid: Ja ik heb in het verleden een flink tijdje getempt en vaak als die zo naar beneden vloog dan werd ik of dezelfde dag of de dag erna ongi.

@ Vanillivi: Een innesteldipje ken het niet zijn denk ik, die heb je meestal tussen dag 7 en 10 (als je hem hebt).
    Ach mag ook niet klagen hoor, is pas ronde 2.
    Is alleen zo dat ik soms denk van zou toch niet weer zolang duren.....

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Daantje hier ook dat gevoel hoor van dat het nu lang gaat duren...ronde 5 alweer...

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    en de tijd vliegt als je graag een baby wil
    je denkt we gaan ervoor en dat je dan snel zwanger word maar helaas werkt het vaak niet zo
    ik zit nu al vanaf maart te wachten (jeetje wat klinkt dat)
    maar hopen dat het voor allemaal snel raak is
    word beetje stil bij het net bevallen en weer zwanger toppic dus dames we moeten verhuizen!

Deel Deze Pagina