kom op dames... alles komt goed! hier ook 1 die vanaf maart bezig was en ook in de 5e ronde raak... dus lammetje en vanilivi... dat kunnen jullie ook... andere dames natuurlijk ook... maar sommige meiden blijven te lang plakken hier.. ; )
@ Daantje bij de eerste hebben we er maar 4 maanden over gedaan, maar op een of andere manier zit er nu in mijn hoofd dat we er dan wel de tweede keer langer over zullen doenb, aangezien ik denk dat we geen twee keer dat geluk zullen hebben Maf allemaal he....dadelijk is het raak en dan is het ineens toch snel allemaal @ Marloes ik hoop het!
hier nog even een reactie en nog steeds geen ongi. denk toch wel morgen een test te gaan kopen, hoop zo dat ik niet teleurgesteld zal raken.....
he vrijheid.. klinkt toch veelbelovend moet ik zeggen! Ben benieuwd, zet je het snel even op het forum? Daantje zo te horen zijn je duivels er nog niet, of heb ik ergens overheen gelezen? Lammetje: Duim duim duim! Lafo; welkom hier! Hier nog op de wachtbank, heb al wat steekjes steeds in de onderbuik.. Maar dat kan ook op de duiveltjes wijzen natuurlijk! Ik ga een cursus doen voor docent babymassage! Heb ik zin in, lekker mijn eigen groepen leiden! Geweldig! En dan wil ik het uitbreiden met zwangerschapsmassage etc...
Hoi dames, Vanmorgen maar is mijn temperatuur opgemeten. Zo krijg ik misschien een beetje inzicht in mijn cyclus. Temperatuur was 36.9 dus wel hoger dan normaal. @Vanilivi Ik denk ook zo hoor vorige zwangerschappen was het snel raak. De vorige zelfs ongepland dus we zullen nu wel wat minder geluk hebben denk ik. Veel dames weer op de wachtbank hopelijk zijn er snel weer zwangere dames bij
Je hoort het ineens best wel vaak. Het is niet zo erg maar uit logeren en een dag kdv is er niet bij. En idd wij beginnen met 4 maanden ook wel met een hapje erbij zodat ze op het kdv het zonder mijn bezoekje kan redden (heb al verzonnen dat ze best pap met bv-melk kan eten ...een la in de vriezer zit vol ) Wat voor'n studie? Jah wie weet komen we mekaar dan wel tegen bij de vk (ik wil in iedergeval geen andere vk meer!)
Goede morgen! Ik kom ff snel langswaaien. Heb weer een paar nieuwe gezien, welkom en succes. Verder nog niets aan goed nieuws d8 ik? Jammer, ik hoop er zo op! Hier bedacht ik me dat we volgende week al weer aan de klus kunnen Nu nog niet, heb nog steeds last van verlate duveltjes. Duurt nu dus toch al bijna een week en het is echt amper wat maar ja, wordt wel goed schoon dus Gister bij de ka geweest voor Hannah, gelukkig niks aan het handje. We moeten haar alleen wel goed in de gaten blijven houden omdat ze zelf niet aangeeft dat ze meer wil hebben en je ook aan haar niet merkt dat ze te weinig heeft. Maar gelukkig niks onder de leden. Vandaag weer druk dagje, dus kijkmiss vanaaf nog ff.
Ohhh dat valt idd mee meid, let maar deze ronde is het gewoon raak voor jou! Gun het je meid (de rest ook!). Maar snap wel dat je zo denkt hoor meid. @ pina: Gister om 23.59 uur het eerste vleugje rood en boem vanmorgen zijn de duivels helemaal losgebarsten. Dit is nou echt iets wat ik tijdens men zwangerschap totaaaaaal niet heb gemist hahahaha Ik ga even men kaartje invullen en kijken wanneer men nieuwe NOD ongeveer is.
Ok kaartje ingevuld, mijn volgende NOD is 13 november. Weet alleen nog niet zeker of ik deze ronde actief ga zijn rond men vruchtbare dagen.
lucht heerlijk op hoor een beetje zeuren! en inderdaad er zijn er die veeel te lang blijven plakken hierow vrijheid dat je kan wachten joh vol verwachting klopt ons hart duim duim pina klinkt reuze leuk joh jammer dat je niet in de buurt woont dan kwam ik lekker proef draaien bij jou vermanen pff gelukkig is alles goed met hanna dat is een pak van je hart he mijn temp gaat maar hoger en hoger waar houd het op? ziet er goed uit hoor spannend jeetje heb zenuwen niet normaal!
gevonden je gaat naar ff naar my chart, daar staat bovenaan home page setup daar klik je op dan zie je bovenaan de link staan die kopiër je en plak je dan mee in je onderschrift( via je profiel die hier links aan de kant staat)
Goedemorgen allemaal, Zie wat nieuwe namen voorbij komen. Veel succes allemaal. En inderdaad: zodra je straks weer zwanger bent, dan ligt deze 'wachttijd' weer achter je, en ben je ook vergeten hoe lang dat was. (net als dat je nu niet meer exact voelt hoe de weeën waren ). Alleen besef ik ook dat als je in de 5e ronde zit, het wel klinkt alsof het superlang is. Hier aan de klus als we zin hebben (van de week onze trouwdag 'gevierd'). Maar als de ovulatietesten komen zullen we ook wat gerichter gaan klussen. Als we tenminste niet te moe zijn.... (zucht). . Veel succes allemaal. Jammer Daantje van je ongi. Kies je er bewust voor om deze maand misschien 'over te slaan'? liefs