Gaby, het arme ventje Heel veel beterschap voor hem! Ik zet de ui overigens niet zo dicht bij Sophie omdat ik bang ben dat het te scherp is. Wat kwaaltjes betreft...schijnt per zwangerschap te verschillen. Dus Gaby, je hebt nog alle kans Mijn NOD is maandag 28 april (heb ook 14 dagen na eisprong gerekend). Nogmaals beterschap voor je kleine mannetje. x Sophie
Morge meiden, Nog bedankt voor je berichtje Sophie. Mijn man heeft hem opgehaald want ze hadden gebeld dat hij alleen maar aan het huilen was, niet wilde slapen en niet wilde drinken. Thuis viel hij gelijk in slaap dronk daarna gelijk zijn fles en heeft vannacht heerlijk geslapen. Hij was wel mega sjachie thuis. En dat is hij nooit dus ik maakte mij ook wel zorgen. Gelukkig vannacht niet zo eng gehoest, alleen een acceptabele hoeveelheid. Maar vanochtend was het weer raak. Maar ja morgen weer huisartstijd. Hopelijk gaat het vandaag goed met de kleine anders ga ik hem halen. Heb ik al afgesproken met mijn baas. Lullig genoeg is mijn collega waar ik mijn baan mee deel ziek. Dus ze zullen niet blij zijn als ik weg moet. Hoe is het met kleine Sophie? Hoe gaat het met je zoon zijn verkoudheid Marloes. Heb je al nieuws over een nieuwe datum? Andere dames hoe is het met jullie? Tot schrijfs
Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor.... Sofieke - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje Gaby - 35 - 30 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje Sophie - 34 - 28 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb Marloes - 27 - 2 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje Joyce- 27 -start de volgende ronde voor 'n 4de kindje
goeiemiddag meiden, sorry dat ik er een paar dagen niet was maar was en ben doodmoe maar goed we zijn er weer ik word geen wijs uit die ovu testen en zal ze dan ook niet meer gebruiken gisteren was het streepje iets donkerder dan voorgaande dagen maar niet net zo donker al dan niet donkerder dan het controlestreepje dus geen eisprong vandaag weer getest en vrijwel geen streepje meer zichtbaar vind het best zie wel wat er gebeurt eergister en gister wel veel last van me buik gehad bij me schaambot in de buurt zegt maar net zoals dat je ongi krampen hebt we wachten het wel af iedergeval ventje elke dag zover gekregen om te klussen en toen was ik echt doodop en meneer kwam naar bed en ging friemelen haha en ik schatje nee ik ben echt moe waarop hij antwoorde ja maar lieffie we willen toch een beebje en de manier waarop ie het zei was zo lief en moest er zo om lachen dat het na wat geinen enzo toch nog van klussen is gekomen haha. gisteren ook met damian naar het cb geweest en hij weegt nu 9,5 kilo en is 72 cm een echte beer dus en boven krijgt ie 4 tandjes tegenlijk das wel sneu hij heeft er best wat last van ik ga de rest even bijlezen. ow ja als het goed is dan is mn nod rond 8 mei uitgaand van een 28 dgn cyclus groetjes joyce
Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor.... Sofieke - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje Gaby - 35 - 30 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje Sophie - 34 - 28 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb Marloes - 27 - 2 mei - 2e ronde - 'n 2de kindje Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje Joyce- 27 - 8 mei- 'n 4de kindje Hi Joyce je gegevens aangepast. Jullie hebben inderdaad een flink kereltje. Man 4 tandjes tegelijk dat is inderdaad zielig. Wij zijn weer gebeld door de creche... grrrr. Dat hij hysterisch was dus wij er naar toe. Vrij genomen want het is ver weg van mijn werk. Of liever gezegd weggelopen van mijn werk. Onze zoon ziet ons en is gewoon aan het lachen. Ze zeggen dat ze niet genoeg tijd voor hem hebben om hem tevreden te stellen. Dat hij teveel aandacht wilt. Ze zijn met zijn 2-tjes en 4 kinderen. Come on. Joyce jij hebt er al meer in je eentje haha. Ik ben daarna een half uurtje weggegaan. Toen ik terug kwam was hij nog steeds rustig maar wel bij hun zittend. En dat kon volgens hun niet. Dus ik ben weer weggegaan en dat ze maar moeten bellen als het echt niet gaat.We kunnen moeilijk elke keer vrij nemen als hun geen tijd voor hem nemen om hem stil te krijgen. Ik vind het zielig voor de kleine. logisch wanneer ze hem geen aandacht geven wanneer hij huilt wordt hij na een tijdje hysterisch en dan krijg je hem niet zomaar stil. Ik heb nu plots een vrije middag. Even relaxen maar. Ik ga hem wel om 5 uur al halen en daarna haal ik mijn man op van zijn werk. Ik baal er wel van dat het niet goed gaat bij het KDV. Ik kan echt niet stoppen met werken of zo. Ooit moet het toch goed gaan. He wat mega balen. Wat voor andere oplossingen zijn er. Graag tips.
Je mag altijd je donkerste streep als positieve test nemen, ongeacht hoe dik/donker deze precies is! Je kunt er in principe dus gewoon van uitgaan dat gisteren dan je LH-piek was! Dus...dan weet je wel wat je vanavond en morgen te doen staat. hè... Kan ff niet verder reageren, zoonlief heeft zichzelf + traktor + nog wat ander speelgoed in een speelgoedkist 'gepropt' en komt er geloof ik alleen niet meer uit... 8)
Hoi meiden, Joyce, balen dat je geen wijs wordt uit die testen. Gelukkig nog wel geklust Damian is inderdaad een grote vent! Wat zielig van zn tandjes. Gaby, balen zeg die situatie. En wat sneu voor je mannetje. Ik vind het ruim bezet dat ze met z'n tweetjes vier kinderen verzorgen. Dat moet ze dan toch wel lukken die aandacht zeg. Tjee... kijk er echt van op. Ik heb geen andere ervaring, behalve opa en oma die oppassen en kdv. Hoor ook wel vaak positieve verhalen over gastouders. Het kan overigens ook per kdv volgens mij erg verschillen. In elk geval veel succes en sterkte met de situatie. Bedankt voor het aanpassen van de lijst Begin het hier toch wel spannend te vinden. Nog steeds met vlagen misselijk. Gister ook na het avondeten. Een golf van misselijkheid kwam over me heen maar was ook gelijk weer weg. Mn man had nergens last van. Vannacht zeer vroeg wakker en wakker gelegen. Normaal nooit last van, alleen bij zwangerschap. Vanochtend weer misselijk en ik dacht blaasontsteking te hebben, pijn in buik, branderig maar geen pijn blij plassen. Heb in overleg met doktersassistente toch maar na laten kijken. Niks noppes geen blaastonsteking. En....ik durf het bijna niet te zeggen. Ik heb vanochtend stiekum een testje gedaan. Veels te vroeg, ik weet het. Maar zag dus wel zeeer vaag een tweede lijntje. Al heb ik na miskraam al eens negatief getest. Ga nu weer denken dat t vast toch van miskraam is. Kortom, blijft nog even spannend. Overigens sinds vandaag ook wat onderrugpijn... Voor iedereen Dat we maar allemaal snel zwanger zijn. Oh ja, met Sophie gaat t al iets beter, al is ze nog steeds ziekig. Marloes hoe is het met jouw ventje? x Sophie
Ohhhhhhhhhh Sophie spannend! Je bent vast zwanger ooooh spannend spannend spannend. Ik ga even hard duimen. Nog een paar dagjes geduld maar nu al een licht lijntje is een goed teken hoor vooral omdat je al een keer negatief hebt getest. Hou ons op de hoogte
gaby ik vind het belachenlijk dat ze hun aandacht dus niet goed kunnen verdelen kom op zeg 4 kids met zn 2en moet toch makkenlijk kunnen ik heb geen ideeen over hoe het op te lossen ik ben hele dagen thuis sorry en nog heel erg bedankt voor het aanpassen van het lijstje iuno ok dat wist ik dus niet dacht dat het streepje net zo donker of donkerder moest zijn dan de controlestreep thanks voor het helder maken hihi en ja vanavond en morgen gaan we ook gewoon weer aan de klus haha succes met het redden van je zoontje vast een komisch gezicht wow sophie je maakt het wel super spannend hoor hoop het zo voor je echt super kheb goede hoop voor je als je nu al een licht streepje ziet en net als wat gaby zegt omdat je na je mk echt nega had getest is dit een heel goed teken ja damian is echt een beer haha zeker omdat ie te vroeg was geboren en als ik dan dat kleine mannetje zie en wat ie nu al is echt super ik ga maar even snel naar de keuken volgens mij brand er wat aan hmz is niet de bedoeling tot laterssss joyce
Sophie gefeiciteerd een lijntje is een lijntje hoe vaag ook je bent gewoon zwanger! de hormonen van je vorige zwangerschap zijn weg die de test aankleuren dus meid GEFELICITEERD! Ik heb helaas nog geen cyclus dus kan ook mijn banner niet aanpassen jeetje sophie ben jaloers en hoop je snel te volgen! Voor alle zieken beterschap meiden
Lammetje, dank je wel, maar hier houd ik nog steeds mijn hoofd koel hoor Ga nog nergens vanuit. Kan naar m'n gevoel alle kanten op en wil eerst een duidelijke test en wachten tot maandag! Kan natuurlijk zo zijn dat urine minder geconcentreerd was toen ik de vorige keer negatief testte. Nu was ook vanochtend mn plas niet zo geconcentreerd, maar toch. Als test stukje vetter is dan vanochtend dan ga ik het geloven T is zelfs zo dat ik begin te twijfelen of de eerdere test echt wel negatief was. Ik weet dat ik m zelfs in t daglicht heb gehouden om te kijken of ik wat zag en kan me herinneren dat ik niets zag, maar toch hahaha onzekere muts ben ik. x Sophie
haha nee er is gelukkig niks aangebrand maar had iets te veel saus in me lasagna en dat liep er dus overheen maak altijd voor een weeshuis haha maar het was iedergeval lekker enne wat dat streepje op de test betreft als je vorige keer heel goed moest kijken om zeker te weten of er wel of geen streepje stond en hij er nu echt stond ookal is ie vaag denk ik ook dat je zwanger bent meid alvast voortzichtig gefeliciteerd groetjes joyce
Ik heb toch ook iets raars. Wie weet een teken maar ja als ik altijd die verhalen lees over voortekens moet ik altijd lachen. En nu kom ik zelf. Ik ben 2 maanden geleden echt gestopt met borstvoeding en nu ik net in bad ging liep er melk uit mijn borsten. Hmm hormoontjes Ok ik ga mijzelf ook niet gek maken. Ik moet nog een week wachten. Eerst Sophie! Slaap lekker allemaal wij duiken er vroeg in.
komt bij mij ook vaak door de warmte krijg ik toeschietreflex in bad . maar pregnantlady ben benieuwd het kan altijd! Ben jij bewust gestopt met bv voor je cyclus of niet ? ik las laatst dat na 6 weken de hormonen na een mk weg zijn en je daarna gewoon weer kan testen Sophie dusssss
Hoi, Sophie voorzichtig van harte! k las iets over een lijntje haha K lees ff mee hoor Wil echt graag weer zwanger worden maar k zou het jam mer vinden als de BV anders gaat smaken door zwangerschap en Nora niet meer zou willen drinken..dat kon namelijk zei de VK iemand van jullie ervaring? Tevens ben ik nog steeds niet ongesteld geworden maar ja geef ook BV en dat loopt als een trein. Heb echter al wel steeds meer afscheiding soms met roze dus denk wel dat het er binnenkort aankomt Groetjes en succes voor iedereen!
Hi meiden, Mili welkom! Jij bent er helemaal vroeg bij voor een tweede ik dacht dat ik snel was. Leuk joh! Ik werd pas voor het eerst ongesteld een tijdje (maandje) nadat ik gestopt was met borsvoeding. Dus geen ervaring ermee. Tevens beantwoord ik daarmee Lammetje's vraag. De BV ging niet echt lekker en op mijn werk zo goed als onmogelijk om te kolven. Dus ik heb het voordat ik ging werken afgebouwd. Wij zijn net naar de huisarts geweest en we hebben een verwijsbrief voor de kinderarts want het gaat nog steeds niet lekker met onze kanjer. Voordeel en nadeel dat hij er wel goed uitziet en naar alles en iedereen lacht. Daarom worden zijn klachten onderschat. Maar gelukkig neemt onze huisarts het na 7 weken serieus. De medicijnen slaan niet aan dus we gaan nu volgende week een afspraak maken bij de huisarts. Sophie al wat meer nieuws ivm je mogelijke zwangeschap? Ik heb net ook testjes gekocht voor volgende week indien ik niet ongesteld word. Handig vast in huis te hebben. Ik heb eerlijk gezegd geen echte kwalen maar ik sta er positiever in dan een week geleden. Ik kan alleen niet zeggen waarom. Ik hoop dat jullie allemaal genieten van het mooie weer. Fijn weekend alvast.
@ pregnantlady: Hahah nou we beghinnen nu nog niet..dachten in eerste instantie als Nora 4 a 5 mnd is. Maar wellicht ook pas bij 6 maanden omdat ik sowieso minimaal 6mnd BV wil geven. En wil dus geen risico nemen dat de BV niet meer smaakt door een eventuele zwangerschap. Mijn gevoel zegt echter te beginnen als ze 4mnd is, maar ja is wel erg snel he hihi de VK ziet me aankomen. Ze adviseerde zelf 9 mnd, of hooguit 6. Maar zei wel dat je natuurlijk zelf moet beslissen als je eerder wil. Waar ik mee zit is dat ik ook de 9mnd erbij tel die je zwanger bent. Ik bedoel kan wel gaan proberen als ze 1 is maar ja dan duurt het sowieso 9 mnd en daarbij komt: wie zegt dat het in 1x raak is? Wie weet duurt het wel weer een half jaar of zelfs langer Dus als ze 4mnd is en het duurt een half jaar en dan nog eens 9 maanden zijn we ook veel verder...snappie? Hahah twijfel twijfel, dub dub wanneer gaan we ervoor hihi geen idee Oh ja enneh eerst maar eens afwachten wanneer ik uberhaupt ongi zal worden hihi