Ik snap er helemaal niets van. Ik had toennet ineens heel erge eipijn...maar ik met mijn stipte cyclus heb altijd rond dag 16/17 mijn ei. Ik ben wel met etospillen begonnen deze cyclus? Zijn er meer mensen die soms vroeg in de cyclus al eipijn hebben?
Nou ik de afgelopen ronde dus, kreeg toen 2 dagen voor men ei echt flinke eipijn Normaal altijd alleen eipijn op de dag zelf Misschien een vroeg ei in aantocht?
daantje: nou dat zou helemaal geweldig zijn.. vorige keer liepen we elkaar et mis. nouja eerst maar es ongi worden zal toch wel een ker komen ? vaillivi: ik heb mn ei sowieso vroeg( toen ik ongi was voro mn bevalling).. maar dat kan verschillen toch? trouwens heb al meer van die etos pillen gehoord wat is dat dan precies? oohja ik verlies wel opeens slijm zou er dan toch een eisprong op komst zijn? of kan dat zijn omdat ik blasonsteking heb gehad?
hier gaat alles goed, de dagen kruipen voorbij als je ergens op wacht. Mijn NOD is 23 oktober en ik voel me nog altijd zo net als in het begin van mijn zwangerschap van Ynse. Heb je nog een testje gedaan sinds je zoveel vage klachten hebt? En anders eens met je ha of gyn overleggen. knuffel en dikke zoen van zuurtje
hoi meid, lammetje en ME2 en de rest van de dames... heb inmiddels getest, ging als een speer naar de kruidvat....alle automobilisten uit de weg haha..maar goed met een kloppend hart ging ik de douche in, joh het leek echt alsof ik weer autorij examen moest doen...maar goed effe to the point, de test was helaas negatief en was teleurgesteld, eerlijk gezegd kon ik wel janken , maar hield me sterk voor mijn man.... nu is het dus zo dat ik nog steeds niet ongi. ben geworden, morgenochtend ga ik wel even voor de zekerheid naar de huisart toe, ik hou jullie op de hoogte... dames ik hoop echt dat jullie allen zwanger raken (uitgezonderd diegenen die dat al zijn natuurlijk ) oja daantje ik wilde weten hoe dat in zijn werk gaat, moet je iedere dag je temperatuur opmeten en dat dan gaan bijhouden ofzo? welke site kan je dat doen? alvast bedankt
bedankt voor jullie lieve reacties op mijn echo, ik ben nog steeds helemaal in de wolken van onze 2e uk! Beastie welkom hier! en veel klusplezier natuurlijk! vermanen, nogmaals balen van de duivels zeker omdat je zoveel symptomen had he hopelijk meer geluk in de 2e ronde! lammetje gekkie tuurlijk mogen jullie mijn echo foto's zien zou ze het liefst aan de hele wereld laten zien, ben zo trots! Hopelijk mag jij ook snel weer zon mooi plaatje aan ons laten zien! neus, fijn dat de ongie weer vertrokken is, vol goede moed naar de volgende ronde! zuurtje, spannend! hopelijk hebben je vlinderkriebeltjes gelijk \ me2, ik had ook een week van tevoren getest, die week daarna was de langste week uit mijn leven hoezo ongeduldig haha pooh69, geweldig filmpje! wat een heerlijk ventje! willeke, hopelijk komt je cyclus snel op gang! mili, lang geleden! zit je op de wachtbank nu?wanneer is je nod?edit, zie nu dat er geen nod is? misschien toch eens testen! Lafo , welkom hier! en tuurlijk mag je meekletsen als je nog niet echt aan de klus bent, als je nog geen kriebels had kreeg je ze hier wel daantje balen van je temp , weet je al wat meer? vrijheid, 6 dagen overtijd? wat een geduld met testen! ik duim heeeeeeel hard voor je! pina, nog maar 2 dagen, voel je al iets? nikita, gaan jullie er volgende maand weer voor? of sla je die nog over? lammetje, het moet gewoon raak zijn ! het is echt jou beurt nu! marloes, ook alweer 7 weekjes! gaat hard he? wanneer heb je ook alweer de echo? vanillivi, gewoon hoop houden hoor! ronde 5 word gewoon jullie ronde! pina, leuk babymassage! aylin, 2 dagen overtijd? heb je al getest? wat grappig dat iedereen hier 'bekenden' tegenkomt he! vermanen super dat het wat beter gaat met hannah! daantje, balen zeg! is pas ronde 1 maar ongie is nooit leuk! hopelijk vertrekken ze snel, kan je weer aan de klus (dat is veel leuker ) lammetje, veelbelovend die hoge temp! duimduimduim daantje, SUPER dat de osteopaat je meisje kan gaan helpen! heb er al heel veel goede verhalen over gehoord. wel ontzettend zielig dat ze zon pijn had/heeft, het zit je meisje niet mee. *knuff* cristel ook weer hier? heleboel meiden zijn met die etos zwanger worden pillen snel zwanger geworden,schijnt ook je cyclus regelmatig te maken. of het echt werkt weet je natuurlijk nooit, maar kan het altijd proberen. je mag alleen niet gebruiken als je nog bv geeft. vanillivi, zou maar flink klussen voor de zekerheid kan nooit kwaad vrijheid, NEE TOCH wat een teleurstelling...ik hoop dat je snel of een posi test krijgt of ongie word, want die onzekerheid is ook niets. zo hehe ik ben weer bij
verder kan ik het nieuws niet meer voor me houden hoor zit zo hoog op mijn roze met blauwe wolkje, ben ook niet van plan om eraf te komen misselijkheid is een stuk minder, alleen nog veel moe. maar heb nu gezien waar ik het allemaal voor doe he we hebben deze kaart naar de familie gestuurd, ze worden morgen bezorgd, ik ben zooo benieuwd naar de reacties! dit is de voorkant:
vrijheid: je kunt t bij houden op www.fertilityfriend.com dan kun je ook t slijm verlies en eventueel de hooget van je baarmoeder opgeven enzo.. heel leuk is dat.. staan ook tips op.. en rot van de nega test zeg ik zou dan ook wel kunnen janken hoor bahbah sab85 ja ik ook weer hier.. ten slotet zijn we ana de klus.. de etos pillen had ik al van meerdere gehoord.. en zolang ik bv geef heeft t sowieso geen zin denk ik.. maar t is ana het afbouwen zit nog op 1 voeding perdag zuurtje: t is zo 23 okt.. gewoon veel dingend oen
normaalgezien heb ik er ook geen problemen mee, maar met al die symptomen die ik nu heb gaat het veel te langzaam maar dat kennen jullie denk ik wel
ja kan me er iets bij voorstellen.. ik zit nog net niet in die fase hahah.. ik doe t nog rustig aan zeg maar..
@ Cristel welkom terug! Wonen jullie nu ondertussen weer in nederland? @ Sab super leuk die kaart! Ik heb ook zooooooooo'n zin om op een roze wolk weer te zitten! @ Vrijheid meid een hele dikke knuffel voor jou! Ik weet hoe het voelt! Maar geen bloed geeft moed! @ Femmigje idd lang niet gehoord...hoe istie daar? @ lammetje zooooooooooo spannend weer he! Ik vind het super om die banner bij je te zien!
vanillivi: ja woon alweer 2 maanden hier.. nouja alweer .. we zijn nog vanalles aan het regelen qua verblijfvergunning enzo maar t einde van de papierwinkel is in zicht en waarschijnlijk voor t einde van t jaar alles rond en de verblijfsvergunning vor mn man in de pocket hij kan hopelijk over 3 weken ook gaan werken eindelijk! en dan opzoek naar een huisje misshcien zit jij binen kort ook opeen roze wolk
thanks daantje is lief van je meid vind het zo lief dat iedereen altijd zo met elkaar mee leeft hier is wel heel bijzonder zon clubbie met toffe mama s cristel balen dat je nog geen ongie hebt wachten duurt dan lang he nou zeg dat vannilivi die eieren kunnen je heel wat kopzorgen bezorgen pfff weet er alles van helaas!
thanx vanilivi! en jou roze wolkje is vast onderweg hoor, je moet alleen nog wel even flink aan de klus denk ik zuurtje, heb helaas geen tips voor je, ben zelf ook altijd mega ongeduldig die laatste 2 weken duren echt het langst hopelijk heb je tegen die tijd goed nieuws!