net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    lammetje, het is hier inderdaad altijd erg gezellig! bij net bevallen en zwanger is het nog niet zo druk, dus het word echt tijd dat jullie allemaal in het roze mogen! gelukkig heeft het eitje jou eindelijk gevonden :D

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    daantje :) ik geef alleen nog maar savonds 1 keer bv de rest dus fles en vaste hapjes dus zou toch wel een keer moeten komen..
    maar krijg je nou slijm na een blaasontsteking denk nu weer dat t daar van is maar dat zal toch niet?

lammetje: ja duurt wel heel lang opzich niet erg maar toch je begint dan toch te deken dat er iets mis is he

en al die eieren :(

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    sab super dat kaartje lijkt me zo leuk voor je fam om een kaartje te krijgen en leuker nog voor jou om dan de reacties te horen ben zo benieuwd!
    ha ha een heeeele lijst met op de hoogte
    van jou met 3 berichtjes voor mij zelfs thanks lieverd

vannilivi ja super he die banner kon het niet laten!

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ja marsab, ik kreeg een pb van 1 van je 'concurrenten' voor baby van de maand, of ik op haar meisje wilde stemmen. had natuurlijk al lang op jou mannetje gestemd ;)
    maar mag je zomaar via pb stemmen bedelen eigenlijk? vond het een beetje vreemd hoor.

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nee denk geen blaasontsteking, ik denk een ei hihihi
    Als je geen full-time borstvoeding geeft ben je ook meer vruchtbaar als dat dat je wel full-time zou geven :D

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    thanx meid, ik ben ook super benieuwd, mijn schoonmoeder zal morgen wel meteen bellen , die word helemaal gek :)
    heb het stiekem al een paar vriendinnetjes verteld en die reageerde allemaal heel leuk!
    ja ik was er even voor gaan zitten hoor :) jullie kwebbelen wat af he ;)
    ik ben gewoon zenuwachtig voor jou hihi

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ sab85: Leuk dat kaartje zo :p Super idee hihihi

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    daantje: ooooh nou dan weet ik al wat ik vanaaf ga doen :p hhhahaha

werd ook welles tijd he

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zal nog even een eitje sturen, voor wie hem nodig hebben ;)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    thanx meiden, ja wilde eerst die tekst op een shirtje voor daimy laten drukken, maar dat ging allemaal niet zo passen :) dus dan maar zo ...vind het wel heel spannend!

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Heel veel mensen hebben dit gekregen. Ik denk ik ook, want ik kreeg een mailtje van dat er een pb was en toen ik keek was die er niet meer. Ik denk dat de moderators het aan hebben gepakt. Het ging over rihanna toch? Echt belachelijk zeg...hoe zielig! ;)

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    trouwens even een tearke update , ik zie dat ze bij de verloren kriebels staat.
    ze is nog steeds niet ongie, zit op dag 48 van haar cyclus maar de testen zijn nog steeds negatief. ze heeft wel eens vaker zon hele lange cyclus gehad, dus het is even afwachten. Wel super vervelend die onzekerheid!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja precies! vond het ook zo raar, zomaar iedereen een pb gaan sturen. vond het ook oneerlijk, mensen moeten toch gewoon de leukste foto kiezen.... gelukkig is er dus waarschijnlijk al iets aan gedaan! :D

marsabs mannetje staat bovenaan toch? :D

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    je pendels zien er goed uit vannilivi!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha ja ik begreep al zoiets ja! Heel erg spannend meid! Ik ga enorm voor je duimen hoor! En hopelijk heb je een mooi cadeautje voor je verjaardag

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    lammetje, bij die banner die ik heb kun je trouwens ook nog je meisje en evt zoontje erin zetten, en eronder je cyclus bijhouden. deze is ook wel mooi hoor, maar ik mis die foto van je kindjes wel een beetje ;)

hoop natuurlijk dat je binnenkort een zwangerbanner mag plaatsen!

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ook voor jou dus erg spannend! Ben echt benieuwd hoor. Ik duim voor je!

Ik heb ff met mn man overleg gehad hahah jaja wist zelf niet goed wat ik nu moest doen ten aanzien van de klachten..enneh als het aan zal houden dan ga ik eerst even weer testen.

En als die negatief is dan ff met de HA bellen denk ik . Mn man herkent wel veel klachten van toen met Nora en mn buik is ook wat opgezet..had ik toen ook :rolleyes: Maar ja je hebt geen startpunt dus t is zo moeilijk inschatten waar het van komt...

We duimen dat het nu al raak is, maar ja anders wachten we af. :D

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt! Geen NOD nog enneh lang niet gezien nee. Hahha.
    Ik ga inderdaad tzt ff testen als ik geen ongi heb, helemaal gezien de vage klachten.
    En anders ff bellen met de HA want dan wil de ongi doorzetten maar lukt het niet denk ik :(
    Jij nog van harte, goeie echo hoorde ik..helemaal super.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mili: geen start punt geef je ook nog bv dan?

nou net effe onm gekeken ben niet verslaafd dr aan ofzo :p

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hihihi ik ook, maar ik ben dan weer wel verslaafd aan soaps :p

Deel Deze Pagina