jeetje mili, toch wel een beetje spannend dus! ik hoop dat je gewoon zwanger bent! anders moeten we weer een eierdans doen
Hoi, Nee geen startpunt. Ik geef BV en daarnaast bijvoeding zoals fruit, groente en brood etc. En helaas slaapt Nora al een tijdje niet meer door s nachts, dus dat schiet niet op hahah..ik denk als de nachtvoedingen zouden vervallen dat het ook al zou helpen. Liefs en groetjesss, Mili
Ja best wel, want geklust is er wel, dus dat zou eventueel wel kunnen qua klachten haha. Maar goed ik ga er maar niet vanuit, maar ben wel een beetje verdrietig als ik niet zwanger ben. Ik sluit me dan wel aan bij de eierdans hahah goed idee!
ben je alwel ongi geweest milli met de bv of ook nog niet? ik dus nog niet dus ik heb ook geen start punt.. vervelend vin dje niet ooh daanntje: jij kijkt ook onm.. zit helemaal in spanning hier door yousef kijk j dan ook gtst? ikke wel maar vanaaf komt t niet he sab85: amerikaanse soaps vind ik niet zo.. teveel gezien denk ik
Hoi meiden, Ik ben denk ik nog niet echt overtijd. Heb de curettage aangehouden als eerste dag van mijn cyclus. Dus waarschijnlijk is mijn nod pas over 2 weken. Heb vanmorgen wel mijn temperatuur opgenomen en die was 36.9 en dat is hoger dan mijn normale lichaamstemperatuur. Dus misschien is mijn ei al geweest? @allemaal voor de nog niet zwangere hoop ik snel dat dit veranderd in zwanger. @Sab bedankt voor je wandelende ei. @Vrijheid jammer meid volgende ronde beter toch? @Lammetje hoop echt voor je dat het raak is deze ronde.
nee nog helemaal niet. Wel eens een druppie verlies gehad, maar niets wat doorgzet heeft. Paar naga testen gehad...en nu dus heeeeeeel veel vage klachten haha. Dusss tjsa spannend. We kijken het dus nog even aan en anders gaan we even testen. T zal wel weer nega zijn, maar goed dat zien we dan wel. Inderdaad erg vervelend want je hebt niets als begin, geen datum om terug of verder te rekenen en de klachten kunnen van zowel ongi als zwangerschap komen...als je eerst maar even weer een ongi hebt gehad dan weet je ff weer wat je lijf doet etc... Ik ga duimen voor jou en mij voor een posi test en anders een ei!
cristel, ik lees ook altijd al de spoilers, dus weet al wat er gaat gebeuren want het loopt hier onwijs achter natuurlijk. maar het blijft leuk, er zitten ook van die lekkere hapjes tussen kan het niet met je blaasontsteking te maken hebben dat je nog niet ongie bent? duurt wel lang ondertussen... mili, laat het wel even weten als je getest hebt he! laat ons niet in spanning!
Ja maar ja dat komt omdat ik al 2x eerder een nega test heb gehad, toen ik ook wat buikpijn had. Maar ja nu wel meer klachten dan dat alleen..haha ben gewoon bang voor een nega test
aylin, je temp ziet er goed uit dan! lastig he, als je niet weet wanneer je ei is ..zou toch nog maar even klussen voor de zekerheid (wat een woord eigenlijk he haha) als je ei nog niet geweest is wandelt deze wel naar je toe! lammetje had hem een tomtom meegegeven, en dat heeft geholpen!
sab: die ekker hapjes zijn nu inmidels al bejaard milli: oohjij du sook nog niet ongi.. ja ik vind t ook super irri zeg! ik heb al wel vaker getest je wete immers nooit maar altijd negatief geweest.. maar nu voor t eerst slijm verlies dus wie weet.. en als t nisk is hopelijk gewoon ongi snel hoor wannt dit is niks.. hopelijk snel een positieve test of in ieder geval ongi... dan kunnen we verder he mn blaasontsteking is gelukkig nu wel over..
Klussen wie heeft dat word bedacht? Ja we zijn nog steeds bezig voor de zekerheid..We wachten in spanning af. Ga er niet van uit dat het direct weer raak is maar het zou wel leuk zijn natuurlijk
Hoi allemaal, ik ben al heel lang niet meer geweest, jullie kennen het druk, druk en druk. Maar ik wil even laten weten dat ik vandaag bij de ha een positieve test in handen kreeg. Ik ben 6 weken zwanger. Dikke knuf, Aisca